Gå til innhold

Trenger tips til søt parfyme. Helst cherry/kirsebær

Rosakatt

Anbefalte innlegg

Hei 😁

Leter etter favoritt parfymen, å det er umulig.

Tror jeg liker søte lukter. Likte Paris Hilton sin hairess veldig godt for en del år tilbake 😅 vurderer å kjøpe den igjen, 28 år for gammelt for det? 

Har også sansen for Valentino, Donna tror jeg den heter.

Men uansett, liker cherry veldig godt, vet du om en parfyme som lukter det?Kanskje appelsin også.

Vil helst ha en som ikke er testet på dyr, som gjør dette enda vanskeligere.. kanskje umulig?

Men ja, har du tips til søt/fruktig parfyme? 😁🍒 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Escada har en som heter noe mes cherry som er til salgs nå på alle nettsidene. Vurderte å kjøpe den i sommer men endte opp med Paris Hilton heiress fordi jeg falt for nostalgien 😄

Anonymkode: 13503...c9c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest åpenbare forslaget om du vil ha parfyme med kirsebær er jo Lost Cherry av Tom Ford. Ellers kan du søke på duftnoter på Fragrantica, her er parfymer som har kirsebærnoter: https://www.fragrantica.com/notes/Cherry-297.html

Om vi generelt snakker fruktige parfymer, synes jeg denne er veldig god: https://www.fragrantica.com/perfume/Burberry/Burberry-Women-818.html

Anonymkode: 5892c...0d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Hollister wave for her lukter litt cherry, men jeg finner ikke noe duftnote på den hos Fragrantica. 

Anonymkode: 1ba8e...20f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hva den lukter, men jeg synes missoni sin er utrulig søt og god 🥰

Anonymkode: 7ede0...7a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lost cherry fra Tom Ford, den er veldig god! Står på ønskelista mi siden den er så dyr🙈

Anonymkode: 32d5d...cc5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Escada har en som heter noe mes cherry som er til salgs nå på alle nettsidene. Vurderte å kjøpe den i sommer men endte opp med Paris Hilton heiress fordi jeg falt for nostalgien 😄

Anonymkode: 13503...c9c

😄! Må hive meg rundt å kjøpe den for nostalgien jeg å, elsket den lukten ❤️🥲

Tusen takk for tips! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lost cherry som mange har skrevet, har ikke luktet på den selv da. Generelt søte parfymer så liker jeg aquolina pink sugar

Anonymkode: 3a2d1...642

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden):

La petite robe noir 💜 fra Guerlain 

Tusen takk for tips 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lost cherry som mange har skrevet, har ikke luktet på den selv da. Generelt søte parfymer så liker jeg aquolina pink sugar

Anonymkode: 3a2d1...642

Takk for tips 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Lost cherry fra Tom Ford, den er veldig god! Står på ønskelista mi siden den er så dyr🙈

Anonymkode: 32d5d...cc5

Synd den er dyr, livet er ikke lett 😅  Krysser fingrene for at du får den i nærmeste framtid 😊 Å takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lost cherry var den første jeg tenkte på også😄 men den er skikkelig, skikkelig søt. Kjøpte en sample på 5ml på Finn for å teste den ut, ville ikke risikere blindkjøp på nett siden den koster endel. Kunne stukket innom parfymeriet og prøvd den på, men jeg klarer sjeldent å finne ut om en parfyme er den rette for meg etter en spray. Best å prøve over flere dager. For min del så ble den for søt og tung. Så det holdt med den flasken på 5ml.m

Burberry Her er veldig søt og har kirsebær i seg 

https://lyko.com/no/burberry/burberry-her-eau-deparfum-30ml?gclid=CjwKCAjw2OiaBhBSEiwAh2ZSP574YAH1nPUu7VSdjm1veVameRUfNPnriS7ri_2DR61kxivgOSsjoBoCpdkQAvD_BwE

In love with you fra Armani har noter av kirsebær, vanilje, bringebær, solbær, patchouli…..den er også søt. Denne har jeg brukt selv en periode og likte den godt. Ikke like sterk som Lost Cherry

https://no.lookfantastic.com/armani-in-love-with-you-eau-de-parfum-50ml/12020415.html?affil=thggpsad&switchcurrency=NOK&shippingcountry=NO&affil=thgppc&kwds=&thg_ppc_campaign=71700000096677581&adtype=pla&product_id=12020415&gclid=CjwKCAjw2OiaBhBSEiwAh2ZSP5mN4bxcgllr-K7YwhBMCiG0jiXk0FhHuO2I_uzcbZnhnGQludOM6hoCRcMQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Youtuberen Soki London har mange forslag (og forøvrig en veldig grei kanal med mindre utilgjengelige nisjeparfymer enn mange andre parfymekanaler). Bere å søke på "Soki London cherry", eller hvilket som helst annet tema eller duftnote.

Endret av Elle Melle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen, for kjempe fine tips! Må hive meg rundt å sjekke de ut 😄❤️

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo de ekleste parfymene. Er slike folk får vondt i hodet av.

Anonymkode: a2c97...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 time siden):

Lost cherry var den første jeg tenkte på også😄 men den er skikkelig, skikkelig søt. Kjøpte en sample på 5ml på Finn for å teste den ut, ville ikke risikere blindkjøp på nett siden den koster endel. Kunne stukket innom parfymeriet og prøvd den på, men jeg klarer sjeldent å finne ut om en parfyme er den rette for meg etter en spray. Best å prøve over flere dager. For min del så ble den for søt og tung. Så det holdt med den flasken på 5ml.m

Burberry Her er veldig søt og har kirsebær i seg 

https://lyko.com/no/burberry/burberry-her-eau-deparfum-30ml?gclid=CjwKCAjw2OiaBhBSEiwAh2ZSP574YAH1nPUu7VSdjm1veVameRUfNPnriS7ri_2DR61kxivgOSsjoBoCpdkQAvD_BwE

In love with you fra Armani har noter av kirsebær, vanilje, bringebær, solbær, patchouli…..den er også søt. Denne har jeg brukt selv en periode og likte den godt. Ikke like sterk som Lost Cherry

https://no.lookfantastic.com/armani-in-love-with-you-eau-de-parfum-50ml/12020415.html?affil=thggpsad&switchcurrency=NOK&shippingcountry=NO&affil=thgppc&kwds=&thg_ppc_campaign=71700000096677581&adtype=pla&product_id=12020415&gclid=CjwKCAjw2OiaBhBSEiwAh2ZSP5mN4bxcgllr-K7YwhBMCiG0jiXk0FhHuO2I_uzcbZnhnGQludOM6hoCRcMQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Tusen takk, å kjempe snillt av deg å ta deg tid til å sende lenker også! 😊

Det er helt sannt det med å måtte teste! 😅 

Det er en appelsin duftende body olje fra Emma S, om jeg husker riktig. Da jeg luktet på den, å først tok den på var den helt nydelig...men haha! Etter en stund luktet den kjempe rart, kan rett å slett ikke bruke den 😅 Så jeg å den duften er desverre ingen mach, merkelige greier. 

Men om noen her har bedre erfaring med den body oljen, bra for deg, du er heldig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er jo de ekleste parfymene. Er slike folk får vondt i hodet av.

Anonymkode: a2c97...05e

Skal prøve å ta på moderate mengder, å vurdere omgivelsene ved bruk 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...