AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #1 Skrevet 27. oktober 2022 Fikk vite at det noe for stor nakkefold på tidlig ultralyd. 11+0. Jeg er veldig lei meg. Skal på riksen på mandag for oppfølging og NIPT. Noen som har vært borti dette? Nakkefolden ble målt til 2,3 mm. Vet ikke hva som er normalt eller ikke heller. Vet bare 2,3 var for høyt. Følte legen var negativ og gikk bare fort gjennom ddt etter dette. Hun sa også kan jo hende dt går bra, lykke til. Følte det var veldig kaldt og lite optimistisk fra legen jeg har hos. Hater ventetiden. Anonymkode: 44c77...c9d 2
Willat Skrevet 27. oktober 2022 #2 Skrevet 27. oktober 2022 Sender deg en god klem ❤️ Har du kanskje mulighet til å ta ultralyd privat for å få en «second opinion» i mellomtiden? Eller ta en samtale med jordmor? Godt du får oppfølging, men jeg skjønner at ventetiden er grusom.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #3 Skrevet 27. oktober 2022 Ei venninne fikk målt 2,6 tror jeg. Alt viste seg å være fint der hvertfall. Anonymkode: 86085...93c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå