AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #1 Skrevet 27. oktober 2022 Kan man gjøre noe mellom eggløsning og IKM for å gjøre det mindre sannsynlig at det befruktede egget fester seg? Har uregelmessig syklus. Vurderer et barn til og vi har vært litt sånn at skjer det, så skjer det. Hadde samleie på dagene før jeg plutselig observerte tegn på eggløsning. Men nå angrer jeg! Har ikke lyst til å bli gravid. Dette ble kjempedumt, jeg kjenner plutselig på at jeg er ikke på riktig sted psykisk til å få et barn til. Det er fortsatt 1,5 uke til IKM. Føler at toget akkurat har gått fra perrongen liksom, jeg kan fortsatt se det. Er det noe jeg kan spise eller gjøre for å gjøre det ugjestmildt, kan man si? Drikke enorme mengder kaffe? Eller er det bare å vente og håpe at det ikke gikk. Anonymkode: 2b37f...3dc
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #2 Skrevet 27. oktober 2022 Få satt inn en spiral, så sitter den der istedet for egget. Anonymkode: 52222...8b6 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #3 Skrevet 27. oktober 2022 Få hastetime hos lege/gynekolog og sett inn spiral? Anonymkode: 723a8...fa3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #4 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Få hastetime hos lege/gynekolog og sett inn spiral? Anonymkode: 723a8...fa3 Funker det så fort? Anonymkode: 2b37f...3dc
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #5 Skrevet 27. oktober 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Funker det så fort? Anonymkode: 2b37f...3dc Jepp! Kobberspiral er faktisk den mest effektive nødprevensjonen, så lenge den settes inn max fem døgn etter samleie. Om det har gått mer enn det så må du dessverre bare vente og se. Anonymkode: bfb4e...0a1
Sofakona Skrevet 27. oktober 2022 #6 Skrevet 27. oktober 2022 Husk på at tegn på eggløsning ikke betyr at du har eggløsning. Om du ikke vil bli gravid bruk kondom. Det finnes ikke noe du kan ta som gjør at egget ikke fester seg. Uten prevensjon
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #7 Skrevet 28. oktober 2022 Angrepillen. Men egget implanteres noen dager etter befruktning, så det kommer jo an på hvor mange dager det er snakk om her. Anonymkode: a85c7...558
Topsi Skrevet 28. oktober 2022 #8 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Angrepillen. Men egget implanteres noen dager etter befruktning, så det kommer jo an på hvor mange dager det er snakk om her. Anonymkode: a85c7...558 Angrepillen har ingen effekt etter eggløsning
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #9 Skrevet 28. oktober 2022 Herregud, bruk prevensjon. Du høres ut som har vokst opp under en stein. Har du ubeskyttet sex så vet du hva som kan skje og jeg synes ikke synd på deg om du nå er gravid. Stakkars den uskyldige lille som kanskje bare skal aborteres bort. Bli voksen og ta ansvar!!!!! Anonymkode: 07e21...a4c 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #10 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud, bruk prevensjon. Du høres ut som har vokst opp under en stein. Har du ubeskyttet sex så vet du hva som kan skje og jeg synes ikke synd på deg om du nå er gravid. Stakkars den uskyldige lille som kanskje bare skal aborteres bort. Bli voksen og ta ansvar!!!!! Anonymkode: 07e21...a4c Hjelpes, så aggressiv. Jeg fikk kalde føtter, ok? Har ikke sagt at jeg kommer til å ta abort. Anonymkode: 2b37f...3dc
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #11 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hjelpes, så aggressiv. Jeg fikk kalde føtter, ok? Har ikke sagt at jeg kommer til å ta abort. Anonymkode: 2b37f...3dc Hvorfor fikk du kalde føtter? Har ikke du og mannen blitt "enige" og snakket en del om dette? Anonymkode: de87d...c1b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #12 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor fikk du kalde føtter? Har ikke du og mannen blitt "enige" og snakket en del om dette? Anonymkode: de87d...c1b Jo. Han er gira. Jeg trodde jeg var klar men nå som det kanskje blir så kjennes det ikke slik ut likevel. Men men, selv om samleiet var rett før eggløsning så er det jo ikke sikkert at det blir befruktning? Det er jo mange som har eggløsning hver måned og likevel prøver lenge før det klaffer. Så får jeg være mer forsiktig fremover. Anonymkode: 2b37f...3dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå