lin Skrevet 27. oktober 2022 #1 Del Skrevet 27. oktober 2022 Jeg trives best med håret klippet i Bob, men får også litt behov for fornyelse. Nå er håret rett over skulderlengde og klippet i Bob med rett kant. Jeg ønsker ikke å ha oppklippet Bob, som i oppklippet nakke. Men jeg ønsker å få bort den rette kanten, og ha litt ulike lengder eller «hakkete» om dere skjønner. Kan det la seg gjøre? Forstår frisøren hva jeg mener om jeg sier «hakkete kant»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsepims Skrevet 27. oktober 2022 #2 Del Skrevet 27. oktober 2022 Googlet pixie bob? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #3 Del Skrevet 27. oktober 2022 Hva med den feiende flotte 20-talls boben? Anonymkode: 591ff...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 27. oktober 2022 Ja, det er kult! Men jeg ønsker ikke så kort. Vil beholde litt lengde, få bort den rette kanten uten oppklipt nakke😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #5 Del Skrevet 27. oktober 2022 Jeg tror du må finne et godt eksempelbilde, da det ikke er så lett å forstå beskrivelsen din! Vis bildet til frisøren, så risikerer du ikke å få noe du absolutt ikke ville ha. Anonymkode: 666d4...d6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 27. oktober 2022 Ja, det et nok det beste. Noe slikt kanskje? Eller er det stylingen som gjør det «flisete/hakkete»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #7 Del Skrevet 27. oktober 2022 lin skrev (16 minutter siden): Ja, det et nok det beste. Noe slikt kanskje? Eller er det stylingen som gjør det «flisete/hakkete»? Er nok klippen som gjør det hele. Jeg ville vist det bildet av hun i skinnjakka. Ser ut som boben er lett oppklippet og litt tynnet over det hele. Anonymkode: f125d...909 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå