AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #1 Skrevet 27. oktober 2022 Hver gang jeg trykker mobilen (huawei) på så kommer det masse grønne blinkende striper på hele skjermen. Hva er dette for noe? Jeg har ikke mistet mobilen i gulvet i det siste og den ser helt fin ut utvendig så skjønne rikke hvorfor det har hendt. Men så har jeg prøvd å installere programvareoppdateringer på mobilen 2 ganger nå (vet ikke hvorfor det står at jeg hele tiden har en oppdatering jeg kan oppdatere men?) og etter at jeg har installert programvareoppdateringen så forsvinner stripene ved oppstart for. Kanskje 1 dag eller noe sånt, men nå er de stripene tilbake igjen 🤔 (for å presisere stripene er der altså ikke hele tiden, men kun ved oppstart før jeg trykker inn passordet) Noen som vet hva det kan være og hvordan jeg blir kvitt det? Noen som har opplevd samme selv? Og kan det være garanti på dette? At man kan få ny mobil? Anonymkode: 02da8...07a
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 27. oktober 2022 #2 Skrevet 27. oktober 2022 Det er enten en feil pga trykk/fall etc. skade. Det bør meldes til der du kjøpte den. Høres ut som panelet og eller det er dårlig kontakt.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #3 Skrevet 27. oktober 2022 Maatte_ha_konto skrev (1 time siden): Det er enten en feil pga trykk/fall etc. skade. Det bør meldes til der du kjøpte den. Høres ut som panelet og eller det er dårlig kontakt. Men da er det jo rart at det kun er ved oppstart før jeg trykker koden. Det er aldri sånn når den først er på🤔 Anonymkode: 02da8...07a
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #4 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men da er det jo rart at det kun er ved oppstart før jeg trykker koden. Det er aldri sånn når den først er på🤔 Anonymkode: 02da8...07a Er nok Kina som overvåker tenker jeg. Anonymkode: 14878...73f 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #5 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hver gang jeg trykker mobilen (huawei) på så kommer det masse grønne blinkende striper på hele skjermen. Hva er dette for noe? Jeg har ikke mistet mobilen i gulvet i det siste og den ser helt fin ut utvendig så skjønne rikke hvorfor det har hendt. Men så har jeg prøvd å installere programvareoppdateringer på mobilen 2 ganger nå (vet ikke hvorfor det står at jeg hele tiden har en oppdatering jeg kan oppdatere men?) og etter at jeg har installert programvareoppdateringen så forsvinner stripene ved oppstart for. Kanskje 1 dag eller noe sånt, men nå er de stripene tilbake igjen 🤔 (for å presisere stripene er der altså ikke hele tiden, men kun ved oppstart før jeg trykker inn passordet) Noen som vet hva det kan være og hvordan jeg blir kvitt det? Noen som har opplevd samme selv? Og kan det være garanti på dette? At man kan få ny mobil? Anonymkode: 02da8...07a Jeg sendte min inn med forsikring og slikt. Måtte bytte hele telefonen. Jeg har pluss forsikring så betalte egenandel på 1000 Anonymkode: 79571...78d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå