AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #1 Del Skrevet 27. oktober 2022 Som 46-åring lurer jeg på om jeg skal koste på meg en litt dyrere foundation enn den jeg har brukt i mange år - L’Oréal True Match. Har blandingshud med store porer og vil ha flytende foundation. Synes True Match er ok og dekker passe mye, men vil gjerne ha en som sitter lenger enn noen (få) timer. Noen tips? Hørt at Armani og Chanel kan ha gode, men har egentlig ikke peiling. Synes foundation er drøy i bruk så kan godt koste litt. Anonymkode: 495db...9aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. oktober 2022 #2 Del Skrevet 27. oktober 2022 Jeg har fått øynene opp for mary kay sin cc cream. Den gir meg lett dekk,jevner ut rødhetene mine og ujevnheter,den sitter hele dagen,legger seg ikke i porer eller linjer,den har anti-age,gir glød(jeg har fet hud,så jeg bruker lett settingpudder over),den gir fukt,og jevner ut linjene mine. Jeg er 42 år,og har noen fine linjer/rynker,og føler at foundation setter seg veldig i linjene mine så jeg syns denne cc creamen er helt FANTASTISK til min hud,elsker den❤️koster 399. Jeg selger ikke mary kay og har heller ikke som ønske å reklamere for de på noen som helst måte. Men denne er blitt en ny favoritt og jrg bruker den HVER dag selv om jeg kun er hjemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #3 Del Skrevet 27. oktober 2022 Dior Anonymkode: 743d1...f57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #4 Del Skrevet 27. oktober 2022 Jeg er veldig fornøyd med lancome ultra idole. Den gir bra dekning og masse fukt. Har settingspray over og da varer den mange timer. Anonymkode: 1b932...ae7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå