Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Ex on the beach

Christina82

Anbefalte innlegg

Ser Mikael mansplainer seg selv på Tik tok, og det er ekkelt mange gutter som bare ”KONGEN“ ”jævlig bra!“ ”Sjeeef“ altså æsj 😳 Og på de kommentarene som er kritikk så svarer han skikkelig spydig.. Ingen selvinnsikt der i det hele tatt. Jeg likte han faktisk litt i forrige sesong, men fyyyy faen så han har tapt seg, for et jævla avskum.

Og herregud Tonje 😩 Hun lot seg lure og manipulere av både Mario Mikael, får liksom litt vondt av henne og.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens episode…. Nei nei nei 🙈 like ille som den forrige. Vet ikke om jeg orker å se på flere. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud Andreas 😤 Han går meg sånn på nervene, jeg håper virkelig han blir gruset!! Det dumme blikket han gir når han skal ”ta“ noen, det der bitchy sideblikket, og ”ikke prøv deg“! Han er så sinnsykt toxic. På en helt annen måte enn Mikael, han her skal liksom være vennen deres, han er jo homofil og er da ikke interessert i å ligge med dem, så han skal da liksom igle seg inn på dem på den måten. Han sier jo hele tiden ”jeg håper på litt dramaaaa" så han vil jo faktisk at de såkalte vennene hans skal krangle? Wtf. Håper de ser på denne serien nå og endelig skjønner hvordan han er

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat dagens Ex and the city. Vi har akkurat sånn lampe som Caroline omtaler som outrageous 😂 lurer på hva hun ville sagt om resten av tingene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shavasa skrev (12 minutter siden):

Er Caroline nitter gravid? 😵

Hun tok abort, gjorde hun ikke? Ble kritisert for det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (6 timer siden):

Og hun ville blitt garantert blitt kritisert om hun ikke tok abort. 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (Akkurat nå):

Sett de sammen de siste gangene i offentligheten. Hun babler og driver på mens Cristian står bak uten å smile og ser ut som har fått nok av henne.. har nok skrantet lenge dette. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline virker som en dramaqueen av rang, mannfolk blir fort lei den type oppførsel så det kommer vel ikke som en overraskelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønner ikke at han har klart å holde ut så lenge med henne, hun virker helt ufattelig slitsom

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosewood skrev (På 16.1.2023 den 13.42):

Ja jeg skjønner ikke at han har klart å holde ut så lenge med henne, hun virker helt ufattelig slitsom

Men når man har preferanse for en så unaturlig kropp, er det da mulig å finne noen som ikke er ustabil og ekstremt oppmerksomhetssøkende? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (På 10.1.2023 den 11.02):

Var vel mer opplegget? Legge ut at en er gravid, ta i mot gratulasjoner.. og så spørsmål om det hun drikker er alkohol « ja, men skal ta det bort. Skal ta ut frøet og legge det tilbake i jorda der det kom fra» 😳

så Christian gremme seg ved siden av, ikke overrasket over at det ble slutt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittre skrev (1 time siden):

Var vel mer opplegget? Legge ut at en er gravid, ta i mot gratulasjoner.. og så spørsmål om det hun drikker er alkohol « ja, men skal ta det bort. Skal ta ut frøet og legge det tilbake i jorda der det kom fra» 😳

så Christian gremme seg ved siden av, ikke overrasket over at det ble slutt. 

Ja, jeg hadde ikke sett den episoden enda da jeg svarte 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Jeg ligger veldig etter og har først nå begynt å se siste sesongen :P For et ræva kvinnesyn de fleste mannfolka har, jeg blir helt sjokkert! Han Avdo, seriøst hva er galt med han? Må jo være sosiopat eller noe. For en forferdelig type. Ser at han har bedt om unnskyldning til Shirin i ettertid men det hjelper ikke mye det. Også har vi Mario, som snakker om sex og damer som om han var 14 år. Har han ingen andre interesser i livet? Virker som han hadde enkelte gode sider ved seg da, han trøstet jo flere av jentene da de var lei seg blant annet. Men de snakker om jentene som de er et stykke kjøtt, som de bare skal tømme seg i. ÆSJ!

Damene er kanskje noe naive men jeg syns ikke det er grei oppførsel av guttene i det hele tatt, bare bruk og kast. Føler meg som en gammel sint dame nå haha. Men jeg kjenner virkelig ingen som holder på sånn, dette må jo være et spesielt miljø.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte flire litt av av Caroline Nitter og Shirin som kranglet, der Shirin kalte Rine en heks. "KOR E SOPELIMEN HENNES DA?" Beste kommentaren :D 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariannah skrev (8 timer siden):

Måtte flire litt av av Caroline Nitter og Shirin som kranglet, der Shirin kalte Rine en heks. "KOR E SOPELIMEN HENNES DA?" Beste kommentaren :D 

Velkommen etter 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...