CrazyCatLady2500 Skrevet 20. desember 2022 #61 Del Skrevet 20. desember 2022 Mikael setter seg sjøl i et skikkelig dårlig lys. I dagens episode fremstår Mario som voksen og sosialt oppegående. Det er KUN fordi Mikael og Emre er så idiotiske. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 21. desember 2022 #62 Del Skrevet 21. desember 2022 Jeg forstår ikke helt hvordan Mario og han svensken får napp jeg. Alle jenter ønsker jo å være utvalgt og spesiell, men her hopper de bare fra jente til jente. Jentene der må jo føle seg brukt, men virker som de ikke lærer. Må jo være en bedre strategi å være litt kostbar🥴 Da holder de i hvert fall interessen til guttene litt lenger. Overrasket over hvor fort de hopper til køys.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 21. desember 2022 #63 Del Skrevet 21. desember 2022 Hvorfor godtar de jentene å bli behandla så dårlig av guttene? Hun Tonje har jo blitt skikkelig jævlig behandla av opptil flere gutter, likevel virker det som hun går på det gang etter gang… samme med de andre, som f.eks Solveig nå sist 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. desember 2022 #64 Del Skrevet 22. desember 2022 Rebecca30 skrev (8 timer siden): Hvorfor godtar de jentene å bli behandla så dårlig av guttene? Hun Tonje har jo blitt skikkelig jævlig behandla av opptil flere gutter, likevel virker det som hun går på det gang etter gang… samme med de andre, som f.eks Solveig nå sist Jeg synes også Tonje finner seg i det utroligste! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melonen Skrevet 22. desember 2022 #65 Del Skrevet 22. desember 2022 Jeg vet faktisk ikke om jeg klarer å se på mer pga Mikael. Jeg får så vondt av måten han manipulerer jentene der inne. Han utbrer jo faktisk om hvordan han tenker og hva han har "rett til" til kameraet. Han har ikke rett på en dritt fra jentene. De kommer til å ha det så jævlig når de ser programmet i ettertid dessverre. Tenker også tilbake til tiden da jeg var ung og en sjelden gang lå med en tilfeldig person- snakket de også sånn om meg med kompisene sine og ble jeg ansett som en eiendel der min eneste verdi var å gi menn utløsning? Nesten så jeg blir skremt bort fra å ligge med noen andre dersom jeg blir singel i fremtiden. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 22. desember 2022 #66 Del Skrevet 22. desember 2022 Dette er ikke første sesong av Ex, hvis jentene lar seg bruke så vet de jo hva de går til. Og dette er blandt mange unge jenter idag, det de tror deres verdi er. Å være et objekt og ka seg bruke til det. Guttene oppfører seg slik fordi jentene tillater det. Hadde de hatt mer selvrespekt så måtte også gutta ha respektert dem tilsvarende. Det er samfunnet man har idag dessverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 26. desember 2022 #67 Del Skrevet 26. desember 2022 Mikael: Jeg er litt stolt over at jeg har playet tre jenter her inne… Håper ingen tar i han noensinne etter å ha sett på dette han bedriver.😖 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 26. desember 2022 #68 Del Skrevet 26. desember 2022 Linye skrev (30 minutter siden): Mikael: Jeg er litt stolt over at jeg har playet tre jenter her inne… Håper ingen tar i han noensinne etter å ha sett på dette han bedriver.😖 Og merkelig nok...så får disse "guttene" damer etter disse programmene også. Jeg tenker vi sier jentene er like dumme som guttene som får dem til sengs. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 26. desember 2022 Forfatter #69 Del Skrevet 26. desember 2022 Hatsumomo skrev (5 minutter siden): Og merkelig nok...så får disse "guttene" damer etter disse programmene også. Jeg tenker vi sier jentene er like dumme som guttene som får dem til sengs. Ja, enig. Samt at deltagere har vært med i flere sesonger. Slik f.eks Mario sier, at han lå med Tonje, for så å ville prøve seg på en annen. Så gikk ikke det, så går han tilbake til Tonje. Også frem og tilbake. Skjønner de ikke at de blir brukt? Og at han gjorde akkurat det samme årene før? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymaaaa Skrevet 26. desember 2022 #70 Del Skrevet 26. desember 2022 Tror damene det gir status og være guttas «utvalgte»? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 27. desember 2022 #71 Del Skrevet 27. desember 2022 Tråden er ryddet for persondebatt og signering av helsepersonell. - Matas, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 27. desember 2022 #72 Del Skrevet 27. desember 2022 Håper ikke Tonje får en voldelig partner noen gang, for hun er åpenbart ekstremt enkel å manipulere, og går rett tilbake til de som har såret henne på det styggeste igjen og igjen... Og ikke bare med én fyr heller, det er et rimelig tydelig mønster i det. Har hun hatt en eneste natt alene der inne? Og har hun hatt en eneste fin dag uten å være såret og lei seg helt til leggetid når de kommer krypende tilbake? 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 27. desember 2022 #73 Del Skrevet 27. desember 2022 Jeg håper Mikael har cockblocket seg selv for mange år framover, ved å fremstille seg som han har gjort! Og håper han ikke får være med i flere sesonger. Tonje og Solveig burde beskyttes mot seg selv og heller ikke få bli med på et sånt program mer. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 29. desember 2022 #74 Del Skrevet 29. desember 2022 Ser Ex and the city. Er på episode 2 som kom i dag. Andreas, hva driver du med? 🫣 stakkars Ina!!!! Og Tonje, hun må øve seg på å stå opp for seg selv og ikke bli tråkka på. Dette er bare trist. Og trodde aldri jeg skulle si det her - men…. ta litt lærdom av Helene (nå sjokkerer jeg meg selv ved å si det 🤭). 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 29. desember 2022 Forfatter #75 Del Skrevet 29. desember 2022 CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden): Ser Ex and the city. Er på episode 2 som kom i dag. Andreas, hva driver du med? 🫣 stakkars Ina!!!! Og Tonje, hun må øve seg på å stå opp for seg selv og ikke bli tråkka på. Dette er bare trist. Og trodde aldri jeg skulle si det her - men…. ta litt lærdom av Helene (nå sjokkerer jeg meg selv ved å si det 🤭). hehe. snakk om å drite se ut Andreas😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The_marsmallowlady Skrevet 30. desember 2022 #76 Del Skrevet 30. desember 2022 Andreas elsker drama og driter i vennskap og sannheter. Lager sin egen historie og sitter i en krok etterpå og ler. Jeg forstår ikke hvorfor han ikke blir gruset. Han går etter de svake, de som allerede er såret. Han legger ut ledende spørsmål og tror han tar et "oppgjør" mot de som gjør noe dumt. All pr er ikke alltid god pr. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 30. desember 2022 #77 Del Skrevet 30. desember 2022 Man kan si mye om Mikael, Mario og Aldo, men Andreas er den mest ufyselige personen av de alle. Han er bare ond, ren egoist og gift for ethvert rom. At han snakker om respekt er jo helt latterlig. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 30. desember 2022 #78 Del Skrevet 30. desember 2022 Me for life skrev (4 timer siden): Man kan si mye om Mikael, Mario og Aldo, men Andreas er den mest ufyselige personen av de alle. Han er bare ond, ren egoist og gift for ethvert rom. At han snakker om respekt er jo helt latterlig. Jeg pleide å like Andreas - den første sesongen han var med. Men etterhvert så har han blitt mer og mer lik Mario i oppførsel. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet 30. desember 2022 #79 Del Skrevet 30. desember 2022 Andreas har tapt seg sykt i denne sesongen. Mikael er det verste mennesket jeg har sett på TV i nyere tid. Virker som han er stolt over at han behandler mennesker rundt seg dritt. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet 30. desember 2022 #80 Del Skrevet 30. desember 2022 Me for life skrev (5 timer siden): Man kan si mye om Mikael, Mario og Aldo, men Andreas er den mest ufyselige personen av de alle. Han er bare ond, ren egoist og gift for ethvert rom. At han snakker om respekt er jo helt latterlig. Dårlig gjort av Andreas å late som det var noen andre som sa det han sa. Vil tro Andreas husket feil, tviler på at han hadde dritet seg så loddrett ut med vilje. Synes likevel Andreas smårips i forhold til Mikael, han bryter jo med vilje psykisk ned mennesker rundt seg over tid. Det han Mikael driver med er ikke annet enn psykisk vold. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå