Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Ex on the beach

Christina82

Anbefalte innlegg

Bare jeg som synes Helene H. minner om ei gammal tante på fest? Hun ser (og oppfører) eldre enn de andre der inne.

Med unntak av hun fra gatebil da, men hun er nok for anstendig for den gjengen der og skaper ikke nok drama.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CrazyCatLady2500 skrev (6 timer siden):

Synes han virker litt tilbakestående (i mangel av bedre uttrykk 😂). 

Haha, ja. Enig. Litt "enkel" ville jeg sagt, mangler nok noen kort i kortstokken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Numii skrev (16 timer siden):

Bare jeg som synes Helene H. minner om ei gammal tante på fest? Hun ser (og oppfører) eldre enn de andre der inne.

Med unntak av hun fra gatebil da, men hun er nok for anstendig for den gjengen der og skaper ikke nok drama.

Det er et slags misforstått forsøk på å være «bedre enn de andre», tror jeg 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg Michael, oppfører seg som at jenter er bruk og kast uten å eie noe empati. Æsj sånne gutter er så kvalmt, fint det kommer frem i lyset hvordan han er som person.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnus skrev (2 timer siden):

Omg Michael, oppfører seg som at jenter er bruk og kast uten å eie noe empati. Æsj sånne gutter er så kvalmt, fint det kommer frem i lyset hvordan han er som person.

Skjønner ikke at de jentene får følelser for han jeg. Etter at han gang på gang viser hvor bedriten moral han har. Vil ikke ha Solveig lenger, siden han har fått det han jaktet på. Enig med deg,  æsj æsj æsj. 🤢

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hopper jo fra køye til køye - bruker de kondomer tro ?  burde jo vært en slik leverandør som var sponsor til programmet... for i programmet er virkelig "trøkket oppe" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir flau av å se hvordan mennene(knis) ikke klarer å kontrollere driftene sine. Det virker ikke som om de har vett til å skjemmes over det heller. De oppfører seg som hannkatter og klarer ikke tenke på noe annet enn hvem de kan stikke ***** i neste gang. Er de umodne for alderen?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare ventilere etter sist episode.. jeg har ikke discovery + abonnement så for meg et siste episode der hvor Mikael vinner ri-på-okse-konkurransen og velger Michela på date. Ok.. jeg er ikke for å kaste ut på diagnoser i hytt og pine, men Mikael minner meg farlig mye om en narsissist. Det er vondt å se hvordan han (og Mario) opererer. De et like ille begge to forsåvidt, men akkurat idag er det Mikael som har rystet meg (mest). Kvinnesynet til disse, og svensken iblant, er rett og slett kvalmende.. de legger ikke skjul på at kvinner er til for deres nytelse og et "bruk og kast objekt". Måten de driver med åpenlys gaslighting på er skikkelig skremmende. Mange ville kallt det psykisk mishandling, men vet ikke om jeg skal utbrodere mine tanker der akkurat nå . Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor dette er "underholdning"? At dette liksom er atferd og holdninger som er helt ok og normalt i samfunnet vårt.. og som faktisk normaliseres gjennom dette "underholdende" programmet? Jeg blir så frustrert og oppgitt. 

Jeg ser på fordi jeg er en sucker for dårlig reality og det er min guilty pleasure. Men når et program ender opp med å gi meg så dårlig følelse er det ikke verdt å se på lengre.. samtidig er det litt som et togkræsj. Man vil ikke se, men klarer ikke la vær å kikke bort..

Sånn, måtte bare få det ut.

God helg alle<3

• Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnus skrev (17 timer siden):

Enig, han får jo til og med Advo til å se bedre ut. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Michaela ligner sånn på Melina, som har vært med før. Ikke på oppførsel, men utseendemessig. Noen som vet om de er i slekt?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (1 time siden):

Synes Michaela ligner sånn på Melina, som har vært med før. Ikke på oppførsel, men utseendemessig. Noen som vet om de er i slekt?

Har lurt på det samme. Trodde først de var søstre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akbn89 skrev (11 timer siden):

Jeg må bare ventilere etter sist episode.. jeg har ikke discovery + abonnement så for meg et siste episode der hvor Mikael vinner ri-på-okse-konkurransen og velger Michela på date. Ok.. jeg er ikke for å kaste ut på diagnoser i hytt og pine, men Mikael minner meg farlig mye om en narsissist. Det er vondt å se hvordan han (og Mario) opererer. De et like ille begge to forsåvidt, men akkurat idag er det Mikael som har rystet meg (mest). Kvinnesynet til disse, og svensken iblant, er rett og slett kvalmende.. de legger ikke skjul på at kvinner er til for deres nytelse og et "bruk og kast objekt". Måten de driver med åpenlys gaslighting på er skikkelig skremmende. Mange ville kallt det psykisk mishandling, men vet ikke om jeg skal utbrodere mine tanker der akkurat nå . Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor dette er "underholdning"? At dette liksom er atferd og holdninger som er helt ok og normalt i samfunnet vårt.. og som faktisk normaliseres gjennom dette "underholdende" programmet? Jeg blir så frustrert og oppgitt. 

Jeg ser på fordi jeg er en sucker for dårlig reality og det er min guilty pleasure. Men når et program ender opp med å gi meg så dårlig følelse er det ikke verdt å se på lengre.. samtidig er det litt som et togkræsj. Man vil ikke se, men klarer ikke la vær å kikke bort..

Sånn, måtte bare få det ut.

God helg alle<3

Enig. Når han skal snakke med jentene om hvorfor han behandler de som søppel så legger han skylda på jentene. « Du sa, du gjorde, derfor gjør jeg sånn» 

Jeg tenker mye er skuespill for og få være med, men der skvatt jeg til.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (På 9.12.2022 den 22.49):

Haha, ja. Enig. Litt "enkel" ville jeg sagt, mangler nok noen kort i kortstokken. 

Oppsummerer vel ex on the Beach generelt ganske bra.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rot skrev (12 timer siden):

Er de umodne for alderen?

Svært. De er heller ikke representative for gutter flest i samme alder.

Er en grunn til at de blir castet

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymaaaa skrev (1 time siden):

Enig. Når han skal snakke med jentene om hvorfor han behandler de som søppel så legger han skylda på jentene. « Du sa, du gjorde, derfor gjør jeg sånn» 

Ja det er klassisk gaslighting.. skremmende å se. Deler er nok overdrevet litt for å provosere nok til å få bli med og bli værende i villaen.. men dessverre tror jeg ikke holdningene er så mye bedre på utsiden. Godt å høre at det ikke bare er jeg som overreagerer.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymaaaa skrev (10 timer siden):

Det var helt krise!!! Jeg måtte pause. Måtte ta det inn 🙈 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy faen for noen psycho smågutter det er der inne...Mikael, Avdo, Emre, Mario....virkelig bunnslam av hannkjønnet. 🤢🤢🤢

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem det, damene er jo tilsvarende store nek. Som Helene sa, så har de utrolig liten selvrespekt. Guttene og jentene matcher hverandre bra. 😑

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor mye eller lite selvrespekt noen har så skal man ikke behandle dem som dritt. Lurer på hvor lite selvrespekt jeg selv ville hatt hvis jeg hadde blitt behandlet slik av menn. Det er narrespil, manipulering, løgn, gaslighting og værre!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...