Gå til innhold

Ex on the beach

Christina82

Anbefalte innlegg

tøydokka skrev (På 4.11.2022 den 3.52):

Og Jeanette sier høyt at hun er den peneste i villaen, haha, for en teit ting å si høyt. Hun er jo åpenbart veldig pen, for all del. Og har også et naturlig ansikt i motsetning til enkelte andre. Men det var liksom det med å si det foran alle de andre. Da sier hun jo direkte at "jeg er penere enn deg" til alle de andre jentene. Jeg hadde ikke tatt meg nær av det, men alle der inne fremstår så utseendefiksert at jeg skjønner det blir dårlig stemning. 

Hva er problemet med at hun sa det da? Hun fikk spørsmålet om hvem hun syns er penest. Hun sier hun syns at hun selv er penest, og legger til at de andre jentene også er pene - men hun liker seg selv best. Det må da være innafor å mene det? Hun var ikke nedlatende og stygg, men blir møtt med janteloven med én gang. 

Forøvrig en veldig stygg sesong i år, mye mobbing og drittsnakk. Har en følelse av at Caroline (med partner) ble sendt på hodet og ræva hjem for oppførselen sin mot andre, så blir ikke overrasket om f.eks Rine blir sendt hjem. Andre sesonger har vært underholdene, men akkurat nå syns jeg at jeg blir sittende med en vond klump i magen over måten folk behandler hverandre på. Hvordan Jeanette ble behandlet, hvordan Shirin blir behandlet - er ikke veldig gøy å se på.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faux skrev (På 6.11.2022 den 1.57):

Hva er problemet med at hun sa det da? Hun fikk spørsmålet om hvem hun syns er penest. Hun sier hun syns at hun selv er penest, og legger til at de andre jentene også er pene - men hun liker seg selv best. Det må da være innafor å mene det? Hun var ikke nedlatende og stygg, men blir møtt med janteloven med én gang. 

Forøvrig en veldig stygg sesong i år, mye mobbing og drittsnakk. Har en følelse av at Caroline (med partner) ble sendt på hodet og ræva hjem for oppførselen sin mot andre, så blir ikke overrasket om f.eks Rine blir sendt hjem. Andre sesonger har vært underholdene, men akkurat nå syns jeg at jeg blir sittende med en vond klump i magen over måten folk behandler hverandre på. Hvordan Jeanette ble behandlet, hvordan Shirin blir behandlet - er ikke veldig gøy å se på.

Helt enig. Er bare vondt å se på denne sesongen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye overdreven krangling. Tror de bare tenker at de må lage "drama" for å ikke bli sendt hjem.. Men det blir jo bare skriking om ingenting, lite morsomt å se på, fremstår fake og rart.

Hva er greia med å snakke så mye med seg selv i speilet? Er det noe unge folk gjør mye for tiden eller er det bare disse? Sett iallfall 2 av dem gjøre det nå 😄

Mario er en underlig skrue. Føler noen ganger han er en superfan-seer som tilfeldigvis også er deltaker. Han virker så genuint underholdt av absolutt alt som skjer. Men spesielt å være så cocky, han er da ikke et så veldig catch? Det gjelder alle guttene da egentlig. Mulig jeg bare er gammel og har en helt annen smak. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen større klisjé enn å ha "høøy, møørk, tatoveeeringer" som det eneste man ser etter i et mannfolk? For en copy-paste jentegjeng.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoftKitty skrev (På 9.11.2022 den 16.01):

Mye overdreven krangling. Tror de bare tenker at de må lage "drama" for å ikke bli sendt hjem.. Men det blir jo bare skriking om ingenting, lite morsomt å se på, fremstår fake og rart.

Hva er greia med å snakke så mye med seg selv i speilet? Er det noe unge folk gjør mye for tiden eller er det bare disse? Sett iallfall 2 av dem gjøre det nå 😄

Mario er en underlig skrue. Føler noen ganger han er en superfan-seer som tilfeldigvis også er deltaker. Han virker så genuint underholdt av absolutt alt som skjer. Men spesielt å være så cocky, han er da ikke et så veldig catch? Det gjelder alle guttene da egentlig. Mulig jeg bare er gammel og har en helt annen smak. 

Haha, jeg har også lurt på om jeg begynner å bli gammel. Jeg har tidligere syns at det er underholdende og morsomt å se på, men denne sesongen er ikke noe for meg. De er utrolig stygge med hverandre, de har så syke, høye tanker om seg selv, og de er fullstendig ukritisk når det gjelder sex, og spesielt guttenes syn på det. Det er om å gjøre å ligge med alle jentene, bruke dem en gang eller to, for så å sende henne videre til neste gutt. Samtidig er jo jentene med på det, og er jo ganske frigjort selv, så det er kanskje vanlig?

Og enkelte av deltakerne er jo ekstra spesiell, feks Avdo(?), han virker ikke helt stabil. Mario er fullstendig twoface og kun ute etter å ha sex med den ene etter den andre. Embre(?) virker bare rar, mulig fordi han er ung. Men også endel av jentene er spesielle, skriker og kjefter. Ja, nei, mulig jeg er blitt for gammel for dette😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

os Maxilla skrev (6 timer siden):

Finnes det noen større klisjé enn å ha "høøy, møørk, tatoveeeringer" som det eneste man ser etter i et mannfolk? For en copy-paste jentegjeng.

Det er vel en sånn vanlig greie jenter har? Har i all min tid hørt det selv. Hvertfall høy og mørk😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miss.Hol skrev (11 timer siden):

Haha, jeg har også lurt på om jeg begynner å bli gammel. Jeg har tidligere syns at det er underholdende og morsomt å se på, men denne sesongen er ikke noe for meg. De er utrolig stygge med hverandre, de har så syke, høye tanker om seg selv, og de er fullstendig ukritisk når det gjelder sex, og spesielt guttenes syn på det. Det er om å gjøre å ligge med alle jentene, bruke dem en gang eller to, for så å sende henne videre til neste gutt. Samtidig er jo jentene med på det, og er jo ganske frigjort selv, så det er kanskje vanlig?

Og enkelte av deltakerne er jo ekstra spesiell, feks Avdo(?), han virker ikke helt stabil. Mario er fullstendig twoface og kun ute etter å ha sex med den ene etter den andre. Embre(?) virker bare rar, mulig fordi han er ung. Men også endel av jentene er spesielle, skriker og kjefter. Ja, nei, mulig jeg er blitt for gammel for dette😅

Neida, du er nok ikke for gammel. Tenker det samme.. synes hele sesongen virker så "forutsigbar" også? Greit at man ser jo på slike ting om man faktisk blir underholdt av drama som meg, men et sted går grensa. Synes det er det samme om og om igjen. De krangler bare, er stygge mot hverandre. Mario som vil ligge og lyver for å få seg noe som vanlig. 

Synes det blir så kjedelig når de bare sender inn allerede brukt oppe deltakere. En ting er å ta inn 1 eller 2 men deltaker etter deltaker virker jo som de har vært med på et eller annet før? Da kjenner jo de fleste personene hverandre på utsiden mtp de fester sammen og slikt. Greit at jeg ikke likte caroline nitter og hun var direkte kvalmende å se på, men hvorfor sende ut hun og spesielt shirin som faktisk lagde liv der. Hele gjengen som sitter igjen der er gørrkjedelig med lite personlighet. Føles som man sitter å ser på en døll ungdomsfest. Kanskje jeg er brutal her men må være ærlig 😬

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Synes årets sesong er kanskje den kjedeligste hittil. Men i morgen tror jeg Rachel kommer inn, det gleder jeg meg til! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var bra av Lea og si at de drikkelekene bare er slemme og at hun tok avstand fra det.

Er det sånn de unge holder på på fest i dag eller er det kun inne på ex? Det var ikke vanlig da jeg var ung😆

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden):

Synes årets sesong er kanskje den kjedeligste hittil. Men i morgen tror jeg Rachel kommer inn, det gleder jeg meg til! 

Hvem er Rachel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Helene Hima albansk? Syns Mario virker sykt usikker.. hadde vært interessant om Christian og Caroline hadde vært der inne hele sesongen, lurer på hvordan det hadde endt 😛

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor - men Eotb fenger meg virkelig ikke i år. Usikker på om «feilen» ligger hos meg eller programmet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå så jeg kun noen eps av årets sesong fordi togvraket Caroline&Christian var med, har ikke sett resten av sesongen etter de måtte ut. Men kan tenke meg - man har sett alt før? Det er grenser for hvor underholdene det er å se en gjeng nolduser kjefte, krangle og ha seg med alle og hverandre. Det er jo stort sett kun det som skjer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (9 timer siden):

Jeg vet ikke hvorfor - men Eotb fenger meg virkelig ikke i år. Usikker på om «feilen» ligger hos meg eller programmet.

Er enig, men jeg må jo bare se på. Nå er det så mange der inne som ikke får noe tv-tid, mens Mario er på tv hele tiden. Fatter ikke at han ikke innser at det er så flaut å snakke om seg selv i 3 person og være så dramakåt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina82 skrev (10 timer siden):

Er enig, men jeg må jo bare se på. Nå er det så mange der inne som ikke får noe tv-tid, mens Mario er på tv hele tiden. Fatter ikke at han ikke innser at det er så flaut å snakke om seg selv i 3 person og være så dramakåt. 

Enig! Og så forstår jeg ikke hvordan noen kan finne Avdo tiltrekkende? Det lyser røde flagg igjen og igjen! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som de sender ut de som ikke lager drama og oppfører seg helt uanstendig. Ina/Ine virket jo litt rolig og fornuftig, hun fikk ikke mange dagene der. Og da Rachel vant den hoppeballkonkurransen kunne de gitt henne mulighet til å sende hjem en gutt, men det ville blitt Mario, så da fikk hun en date istedenfor. Mario verner de om. Rart de sendte ut Christian og Caroline. Synes det var dumt, de var gøy å se på. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (På 7.12.2022 den 8.40):

Enig! Og så forstår jeg ikke hvordan noen kan finne Avdo tiltrekkende? Det lyser røde flagg igjen og igjen! 

Helt enig, han virker helt fjern. Klesstil rett fra skjermet avdeling på psykiatrisk. Narsissist og blottet for empati. Med aggressiv fremtoning i enkelte sammenhenger. Det der bdsm-greiene var bare flaut å se på. Sikkert full i adhd også, klarer jo ikke å stå i ro når han snakker, masse gestikulering, nikking med hodet, masse armer og bein. Se når han står, han "går" fra fot til fot til fot på stedet mens han snakker og veiver med armene. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan si mye om Helene, men hun har så søt nese. Fineste nesen jeg har sett. Noen som vet om hun har fikset den eller om den faktisk er sånn helt naturlig? Hun ser jo veldig naturlig ut sånn ellers. Litt off topic kanskje. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (8 timer siden):

Helt enig, han virker helt fjern. Klesstil rett fra skjermet avdeling på psykiatrisk. Narsissist og blottet for empati. Med aggressiv fremtoning i enkelte sammenhenger. Det der bdsm-greiene var bare flaut å se på. Sikkert full i adhd også, klarer jo ikke å stå i ro når han snakker, masse gestikulering, nikking med hodet, masse armer og bein. Se når han står, han "går" fra fot til fot til fot på stedet mens han snakker og veiver med armene. 

Synes han virker litt tilbakestående (i mangel av bedre uttrykk 😂). 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...