Maskinfører Skrevet 22. mai 2023 Forfatter #1961 Del Skrevet 22. mai 2023 Cid skrev (3 timer siden): Like så 😗 😍🥰😙 Tusen takk fin temperatur ute nå 😍🥰😙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. mai 2023 Forfatter #1962 Del Skrevet 22. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig kult ut.😎😎🥰🥰 Ja er det 16 900,- for kurset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. mai 2023 #1963 Del Skrevet 22. mai 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tusen takk fin temperatur ute nå 😍🥰😙 Men høy inni meg som nettopp har spist sterk mat 🌶️🔥 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. mai 2023 Forfatter #1964 Del Skrevet 22. mai 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Men høy inni meg som nettopp har spist sterk mat 🌶️🔥 Såpass ja Chili eller no ? pepperoni rød ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. mai 2023 #1965 Del Skrevet 22. mai 2023 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja er det 16 900,- for kurset Wow, Cassidy Tvillingene blir ikke med på kurset både prisen og høydeskrekken skremmer oss.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. mai 2023 Forfatter #1966 Del Skrevet 22. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Wow, Cassidy Tvillingene blir ikke med på kurset både prisen og høydeskrekken skremmer oss.😉😉 Den gjør det ja Kurs i oslo hvis man skal 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. mai 2023 #1967 Del Skrevet 22. mai 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Den gjør det ja Kurs i oslo hvis man skal Cassidy Tvillingene synes at det er kult hvis du vil ta det kurset, vi heier på deg.🥰🥰😎😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. mai 2023 #1968 Del Skrevet 22. mai 2023 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Såpass ja Chili eller no ? pepperoni rød ? Spagetti med kyllingfilet og chili krydder 😋 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. mai 2023 Forfatter #1969 Del Skrevet 22. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er kult hvis du vil ta det kurset, vi heier på deg.🥰🥰😎😎 Ja jeg skal snakke litt mere med pappa om det 🥰🥰 han virket ikke helt optimist rundt dette men takk for at dere heier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. mai 2023 #1970 Del Skrevet 22. mai 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg skal snakke litt mere med pappa om det 🥰🥰 han virket ikke helt optimist rundt dette men takk for at dere heier Cassidy Tvillingene tror nok at faren din bare er litt skeptisk til dette fordi han bryr seg om deg og er glad i deg og bryr seg om deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. mai 2023 Forfatter #1971 Del Skrevet 22. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tror nok at faren din bare er litt skeptisk til dette fordi han bryr seg om deg og er glad i deg og bryr seg om deg. Ja det er nok det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. mai 2023 #1972 Del Skrevet 22. mai 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det er nok det Cassidy Tvillingene tenker også på deg, du må passe på deg selv og ta vare på deg selv hvis du velger å ta det kurset. Vi er dine venner og vi heier på deg, og vi er glade i deg.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. mai 2023 Forfatter #1973 Del Skrevet 22. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker også på deg, du må passe på deg selv og ta vare på deg selv hvis du velger å ta det kurset. Vi er dine venner og vi heier på deg, og vi er glade i deg.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Hehe ja jeg skal gjøre det 😃😃 ja jeg vet at dere er mine venner og omvendt vi får se hva som skjer glade i dere også ❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. mai 2023 Forfatter #1974 Del Skrevet 22. mai 2023 Cid skrev (12 minutter siden): Spagetti med kyllingfilet og chili krydder 😋 Såpass ja men det var vel godt ? 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. mai 2023 #1975 Del Skrevet 22. mai 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hehe ja jeg skal gjøre det 😃😃 ja jeg vet at dere er mine venner og omvendt vi får se hva som skjer glade i dere også ❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤 Cassidy Tvillingene tenker på deg vi vet du.🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. mai 2023 #1976 Del Skrevet 22. mai 2023 Maskinfører skrev (9 minutter siden): Såpass ja men det var vel godt ? 😃 Veldig, spesielt når jeg hadde olje og smør på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. mai 2023 Forfatter #1977 Del Skrevet 22. mai 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Veldig, spesielt når jeg hadde olje og smør på Ja maten blir god da 😃 spiste kyllingfilet på 17 Mai grillet med fløtesaus og potet samt gulerøtter var fortreffelig det hadde ikke før det spist det på år 😃 sykehjemsmat 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. mai 2023 Forfatter #1978 Del Skrevet 22. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på deg vi vet du.🥰🥰♥️♥️ Ja det er koselig 🥰🥰❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. mai 2023 Forfatter #1979 Del Skrevet 22. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt @Eirdis🥰🥰♥️♥️ ❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Riktig god natt @Eirdis 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. mai 2023 #1980 Del Skrevet 22. mai 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er koselig 🥰🥰❤️❤️ Cassidy Tvillingene synes også at det er koselig, og vi synes at det var på tide å få liv i denne tråden her igjen nå.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå