Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars 2023 #1841 Del Skrevet 30. mars 2023 Maskinfører skrev (33 minutter siden): Det er bra 🙂🙂 Det synes Cassidy Tvillingene også.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. mars 2023 Forfatter #1842 Del Skrevet 30. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene også.😊😊☺️☺️ Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene også.😊😊☺️☺️ Det er bra 😀😀😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars 2023 #1843 Del Skrevet 30. mars 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra 😀😀😄 Cassidy Tvillingene synes at det er knallbra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. mars 2023 Forfatter #1844 Del Skrevet 30. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er knallbra. Ja det er det 🙂🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars 2023 #1845 Del Skrevet 30. mars 2023 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det er det 🙂🙂🙂 Cassidy Tvillingene har hatt fint klarvær i Bergen i dag, så i dag slapp vi de hersens snøbygene og sluddbygene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. mars 2023 Forfatter #1846 Del Skrevet 30. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har hatt fint klarvær i Bergen i dag, så i dag slapp vi de hersens snøbygene og sluddbygene. Det var bra samme her men skulle ønske det ikke kom snø da 🙂☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars 2023 #1847 Del Skrevet 30. mars 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det var bra samme her men skulle ønske det ikke kom snø da 🙂☺️ Det var heldigvis fint klarvær i Bergen i går. Men Cassidy Tvillingene slipper ikke unna snøen. For det er meldt mer snø her i Bergen nå til helgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. mars 2023 Forfatter #1848 Del Skrevet 30. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Det var heldigvis fint klarvær i Bergen i går. Men Cassidy Tvillingene slipper ikke unna snøen. For det er meldt mer snø her i Bergen nå til helgen. Ja men det var bra 🙂🙂 nei det er trist ☹️ ja her også ☹️😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars 2023 #1849 Del Skrevet 30. mars 2023 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja men det var bra 🙂🙂 nei det er trist ☹️ ja her også ☹️😟 Cassidy Tvillingene synes at det var fint i solen i går, men det var veldig iskald vind. Så det ødela litt da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. mars 2023 Forfatter #1850 Del Skrevet 30. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det var fint i solen i går, men det var veldig iskald vind. Så det ødela litt da. Ja det var nok det 🙂🙂 ja her var det vindstille 🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars 2023 #1851 Del Skrevet 30. mars 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det var nok det 🙂🙂 ja her var det vindstille 🙂🙂 Cassidy Tvillingene skulle ønske at det var vindstille i Bergen i går også, for da hadde været vært perfekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. mars 2023 Forfatter #1852 Del Skrevet 30. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene skulle ønske at det var vindstille i Bergen i går også, for da hadde været vært perfekt. Ja jeg også 🙂🙂 ja enig der ☹️☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars 2023 #1853 Del Skrevet 30. mars 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja jeg også 🙂🙂 ja enig der ☹️☹️ Cassidy Tvillingene har lyst til å sitte ute med kakao og kvikklunsj. men det er altfor kaldt til det ennå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. mars 2023 Forfatter #1854 Del Skrevet 30. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene har lyst til å sitte ute med kakao og kvikklunsj. men det er altfor kaldt til det ennå. Ja det var jeg lyst til også 🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars 2023 #1855 Del Skrevet 30. mars 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det var jeg lyst til også 🙂🙂 Cassidy Tvillingene håper at det snart blir temperatur til det.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. mars 2023 Forfatter #1856 Del Skrevet 30. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at det snart blir temperatur til det.😊😊☺️☺️ Ja jeg også 🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars 2023 #1857 Del Skrevet 30. mars 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja jeg også 🙂🙂 Cassidy Tvillingene hadde likt hvis det ble litt høyere temperaturer i påsken.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. mars 2023 Forfatter #1858 Del Skrevet 30. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene hadde likt hvis det ble litt høyere temperaturer i påsken.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Ja jeg også 🙂🙂🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars 2023 #1859 Del Skrevet 30. mars 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også 🙂🙂🙂🙂 Ja for nå vil Cassidy Tvillingene ha våren her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. mars 2023 Forfatter #1860 Del Skrevet 30. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (13 minutter siden): Ja for nå vil Cassidy Tvillingene ha våren her. Ja jeg også 🙂🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå