Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1821 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker mye på deg Maskinfører. Takk takk for omtanke tenker på dere også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1822 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Takk takk for omtanke tenker på dere også Cassidy Tvillingene tenker mye på både deg og på Embla.💚💚💙💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. mars 2023 #1823 Del Skrevet 29. mars 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (36 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet for det har du fortalt oss, vi to og maskinfører vil ha deg her hos oss vet du Embla.💚💚🥰🥰💙💙 Jeg vet, men jeg er her på dag- og kveldstid da. 💕 Maskinfører skrev (35 minutter siden): Påtvunget ja ☹️ ja det måtte vi også gjøre med mobiler når jeg vokste opp på barnehjem også ja du skulle hengt med oss på natta 🙂🙂💚💚💙💙 Åå. 🥹 Klem til deg. ❤️ Endret 29. mars 2023 av Embla Othea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1824 Del Skrevet 29. mars 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg vet, men jeg er her på dag- og kveldstid da. 💕 Åå. 🥹 Klem til deg. ❤️ Cassidy Tvillingene er glade for å ha deg her, du er alltid velkommen hos oss.🥰🥰💚💚💙💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. mars 2023 #1825 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for å ha deg her, du er alltid velkommen hos oss.🥰🥰💚💚💙💙 Åå. 🥹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1826 Del Skrevet 29. mars 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Åå. 🥹 Cassidy Tvillingene passer alltid på og tar vare på Bestevenninnen vår her.🥰🥰💚💚💙💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. mars 2023 #1827 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene passer alltid på og tar vare på Bestevenninnen vår her.🥰🥰💚💚💙💙 Og jeg passer på dere. Ingen kødder med C&C-ene mine. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1828 Del Skrevet 29. mars 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Og jeg passer på dere. Ingen kødder med C&C-ene mine. ❤️ Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene lar ingen få kødde med Emblaen vår heller.💚💚💙💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1829 Del Skrevet 29. mars 2023 Embla Othea skrev (13 minutter siden): Jeg vet, men jeg er her på dag- og kveldstid da. 💕 Åå. 🥹 Klem til deg. ❤️ Takk en forferdelig tid 🥺❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1830 Del Skrevet 29. mars 2023 Cassidy Tvillingene er glade for at du er vår forumkompis Maskinfører.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1831 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er glade for at du er vår forumkompis Maskinfører.🥰🥰 Glad for og være forumvennen deres også 🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1832 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Glad for og være forumvennen deres også 🙂🙂 Tusen Takk Maskinfører.🥰🥰 Nå er det Busselalletid for Cassidy Tvillingene.😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1833 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Tusen Takk Maskinfører.🥰🥰 Nå er det Busselalletid for Cassidy Tvillingene.😴😴💤💤🥱🥱 Det er det ja natta sov godt så snakkes vi senere 🙂 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. mars 2023 #1834 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (47 minutter siden): Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene lar ingen få kødde med Emblaen vår heller.💚💚💙💙 😎 Maskinfører skrev (47 minutter siden): Takk en forferdelig tid 🥺❤️ Det skjønner jeg. God klem fra Emblaen. 🥰❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. mars 2023 #1835 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (40 minutter siden): Tusen Takk Maskinfører.🥰🥰 Nå er det Busselalletid for Cassidy Tvillingene.😴😴💤💤🥱🥱 «Busselalletid» hihi - for et herlig uttrykk! 💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1836 Del Skrevet 29. mars 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): 😎 Det skjønner jeg. God klem fra Emblaen. 🥰❤️ Tusen takk god klem tilbake 🙂❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1837 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (4 timer siden): Det er det ja natta sov godt så snakkes vi senere 🙂 🙂 Embla Othea skrev (4 timer siden): «Busselalletid» hihi - for et herlig uttrykk! 💕 Embla Othea skrev (4 timer siden): 😎 Det skjønner jeg. God klem fra Emblaen. 🥰❤️ Nå er Cassidy Tvillingene våkne igjen.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. mars 2023 #1838 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (57 minutter siden): Nå er Cassidy Tvillingene våkne igjen.🥰🥰 Woho. 😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1839 Del Skrevet 29. mars 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Woho. 😘 Cassidy Tvillingene føler at vi har sovet skikkelig godt i dag.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. mars 2023 Forfatter #1840 Del Skrevet 30. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Nå er Cassidy Tvillingene våkne igjen.🥰🥰 Det er bra 🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå