Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1801 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hehe nei tror ikke jeg heller 🙂😀🙂 Cassidy Tvillingene er to skikkelige skravlebøtter, så vi når nok sidetallet 100 snart.🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1802 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene er to skikkelige skravlebøtter, så vi når nok sidetallet 100 snart.🤣🤣 Ja det er dere skravlebøttene 😉😉😉😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1803 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er dere skravlebøttene 😉😉😉😀😀 Ja Cassidy Tvillingene burde fått gullmedaljer i skravling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1804 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene burde fått gullmedaljer i skravling. Ja det burde dere 🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1805 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det burde dere 🙂🙂 Cassidy Tvillingene tror at vi snart får det.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1806 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene tror at vi snart får det.😉😉 Tror jeg også 🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1807 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tror jeg også 🙂🙂 Cassidy Tvillingene poppet oss popcorn som vi spiste sammen her i sted.🍿🍿 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1808 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene poppet oss popcorn som vi spiste sammen her i sted.🍿🍿 Ja men det er godt 🙂🙂 kjøper dere ferdig sparer dere strøm 🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1809 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja men det er godt 🙂🙂 kjøper dere ferdig sparer dere strøm 🙂🙂 Cassidy Tvillingene liker ikke så godt ferdig popcorn. Vi liker best å poppe selv, og så har vi salt og masse smeltet smør på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1810 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker ikke så godt ferdig popcorn. Vi liker best å poppe selv, og så har vi salt og masse smeltet smør på. Ikke ferdig popcorn nei ja men det er godt 🙂🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1811 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ikke ferdig popcorn nei ja men det er godt 🙂🙂🙂 Ja Cassidy Tvillingene fikk veldig lyst på popcorn i dag, så derfor gikk vi ned på butikken og kjøpte popcorn som vi poppet i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1812 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene fikk veldig lyst på popcorn i dag, så derfor gikk vi ned på butikken og kjøpte popcorn som vi poppet i dag. Ja det var koselig 😃😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1813 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det var koselig 😃😃 Cassidy Tvillingene kjøpte oss hver vår cheeseburger med bacon til lunsj i dag.🧀🧀🍔🍔🥓🥓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. mars 2023 #1814 Del Skrevet 29. mars 2023 (endret) Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja det har vi 😀😀😀 burde fått jaga @Embla Othea opp om natta også eller hva @Ciaran og Ciara ? 💚💚💙💙 Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene tror Embla nok er den mest fornuftige av oss, hun har en normal døgnrytme i motsetning til oss tre. Haha - jeg er «påtvunget» normal døgnrytme, siden jeg 1. Er på psykiatrisk 2. Vi må levere IPaden/telefon/pc på vaktrommet kl 23 i hverdagene og kl 24 i helgene. 😅 Så det blir ikke mye KG på meg om nettene selv om jeg gjerne skulle ha hengt med dere. 🥰🥰🥰 Endret 29. mars 2023 av Embla Othea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1815 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene kjøpte oss hver vår cheeseburger med bacon til lunsj i dag.🧀🧀🍔🍔🥓🥓 Oi så godt 🙂🙂 onkel kom med pizza til meg 🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1816 Del Skrevet 29. mars 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Haha - jeg er «påtvunget» normal døgnrytme, siden jeg 1. Er på psykiatrisk 2. Vi må levere IPaden/telefon/pc på vaktrommet kl 23 i hverdagene og kl 24 i helgene. 😅 Cassidy Tvillingene vet for det har du fortalt oss, vi to og maskinfører vil ha deg her hos oss vet du Embla.💚💚🥰🥰💙💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1817 Del Skrevet 29. mars 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Haha - jeg er «påtvunget» normal døgnrytme, siden jeg 1. Er på psykiatrisk 2. Vi må levere IPaden/telefon/pc på vaktrommet kl 23 i hverdagene og kl 24 i helgene. 😅 Så det blir ikke mye KG på meg om nettene selv om jeg gjerne skulle ha hengt med dere. 🥰🥰🥰 Påtvunget ja ☹️ ja det måtte vi også gjøre med mobiler når jeg vokste opp på barnehjem også ja du skulle hengt med oss på natta 🙂🙂💚💚💙💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1818 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Påtvunget ja ☹️ ja det måtte vi også gjøre med mobiler når jeg vokste opp på barnehjem også ja du skulle hengt med oss på natta 🙂🙂💚💚💙💙 Cassidy Tvillingene sender deg varmetanker og varmeklemmer Maskinfører. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1819 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender deg varmetanker og varmeklemmer Maskinfører. Tusen takk @Ciaran og Ciara det var en forferdelig tid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1820 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tusen takk @Ciaran og Ciara det var en forferdelig tid Cassidy Tvillingene tenker mye på deg Maskinfører. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå