Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1741 Del Skrevet 29. mars 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Åå. 🥹 Jeg skjønner. ❤️ Klem. 🧡 Tusen Takk Embla.💚💚💙💙 Cassidy Tvillingene synes at julestrømper er det beste med julen, og påskeegg er det beste med påsken.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. mars 2023 #1742 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Tusen Takk Embla.💚💚💙💙 Cassidy Tvillingene synes at julestrømper er det beste med julen, og påskeegg er det beste med påsken.🥰🥰 Enig. 🥰🥰🥰 Pleier dere å ha kun godteri eller godteri og diverse i eggene? ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1743 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper bare at det våres seg mer etter hvert nå.😊😊☺️☺️ Ja jeg også 🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1744 Del Skrevet 29. mars 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Åå. 🥹 Jeg skjønner. ❤️ Klem. 🧡 💙💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. mars 2023 #1745 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): 💙💙 C&C og deg er utrolig herlige. 🥰 Glad for at dere er forumvennene mine. 🧡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1746 Del Skrevet 29. mars 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): C&C og deg er utrolig herlige. 🥰 Glad for at dere er forumvennene mine. 🧡 Ja vi er det 🙂 du også @Embla Othea💙💙 forumvenn min du også sammen med @Ciaran og Ciara💙💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. mars 2023 #1747 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja vi er det 🙂 du også @Embla Othea💙💙 forumvenn min du også sammen med @Ciaran og Ciara💙💙 🧡❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1748 Del Skrevet 29. mars 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Enig. 🥰🥰🥰 Pleier dere å ha kun godteri eller godteri og diverse i eggene? ❤️ Cassidy Tvillingene pleier helst å ha snop og sjokolade i eggene.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. mars 2023 #1749 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene pleier helst å ha snop og sjokolade i eggene.🥰🥰 Ja, det er best. Glefse i seg masse godteri gjennom hele påskeuka. 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1750 Del Skrevet 29. mars 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Ja, det er best. Glefse i seg masse godteri gjennom hele påskeuka. 💕 Ja Cassidy Tvillingene glefser i oss masse snop, sjokolade og potetgull gjennom hele påskeuken.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. mars 2023 #1751 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene glefser i oss masse snop, sjokolade og potetgull gjennom hele påskeuken.🥰🥰 Sånn skarre være. 😂😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1752 Del Skrevet 29. mars 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Sånn skarre være. 😂😍 Ja det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1753 Del Skrevet 29. mars 2023 Embla Othea skrev (15 minutter siden): C&C og deg er utrolig herlige. 🥰 Glad for at dere er forumvennene mine. 🧡 Maskinfører skrev (14 minutter siden): Ja vi er det 🙂 du også @Embla Othea💙💙 forumvenn min du også sammen med @Ciaran og Ciara💙💙 Cassidy Tvillingene er også glade for at dere er forumvennene våre.🥰🥰💚💚💙💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1754 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er også glade for at dere er forumvennene våre.🥰🥰💚💚💙💙 Ja det er vi 💚💚💙💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1755 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja det er vi 💚💚💙💙 Cassidy Tvillingene er så glade for at vi har deg og Embla her på KG hos oss.🥰🥰💚💚💙💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1756 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er så glade for at vi har deg og Embla her på KG hos oss.🥰🥰💚💚💙💙 Ja det er jeg glad for også 😀😀💚💚💙💙 bestevennene @Ciaran og Ciara og @Embla Othea 💚💚💙💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1757 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det er jeg glad for også 😀😀💚💚💙💙 bestevennene @Ciaran og Ciara og @Embla Othea 💚💚💙💙 Cassidy Tvillingene synes at vi utgjør en fin og bra bestevenngjeng.🥰🥰💚💚💙💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1758 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at vi utgjør en fin og bra bestevenngjeng.🥰🥰💚💚💙💙 Det gjør vi 🙂🙂💚💚💙💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1759 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Det gjør vi 🙂🙂💚💚💙💙 Cassidy Tvillingene synes at vi har det fint og morsomt og gøy her inne sammen, vi to du og Embla.🥰🥰💚💚💙💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1760 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at vi har det fint og morsomt og gøy her inne sammen, vi to du og Embla.🥰🥰💚💚💙💙 Ja vi har det 🙂🙂💚💚💙💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå