Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1721 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det er jo det 🙂🙂🙂 Cassidy Tvillingene tror det kommer til å bli skikkelig fint å skrive her i denne tråden igjen etter gammelt.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1722 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tror det kommer til å bli skikkelig fint å skrive her i denne tråden igjen etter gammelt.😊😊☺️☺️ Ja det gjør det 🙂🙂🙂 æsj snør ute jo 🙁🙁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1723 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det gjør det 🙂🙂🙂 æsj snør ute jo 🙁🙁 Ja Cassidy Tvillingene kan fortelle at det snødde og sluddet om hverandre heletiden i Bergen i går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1724 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (24 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene kan fortelle at det snødde og sluddet om hverandre heletiden i Bergen i går. Ja sånt er trist ☹️☹️☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1725 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja sånt er trist ☹️☹️☹️ Cassidy Tvillingene vil ikke ha vinter og snø nå. Vi har snart komt til april. Så nå vi vi ha våren her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1726 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene vil ikke ha vinter og snø nå. Vi har snart komt til april. Så nå vi vi ha våren her. Ja jeg også 🙂🙂🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1727 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja jeg også 🙂🙂🙂🙂 Cassidy Tvillingene er spente på hvordan april blir, og så er det jo snart påske også.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1728 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene er spente på hvordan april blir, og så er det jo snart påske også.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Ja det er jeg også 🙂🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1729 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det er jeg også 🙂🙂🙂 Cassidy Tvillingene gleder oss til påske for da blir det egg & bacon frokost på oss alle 5 dagene. Og så skal vi ha puslespillmaraton sammen, og vi skal spise mye Billyspizza og drikke mye Red Bull.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1730 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene gleder oss til påske for da blir det egg & bacon frokost på oss alle 5 dagene. Og så skal vi ha puslespillmaraton sammen, og vi skal spise mye Billyspizza og drikke mye Red Bull.🥰🥰 Ja det blir en koselig påske 🙂 🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1731 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det blir en koselig påske 🙂 🙂🙂 Cassidy Tvillingene lurer på om du har fri hele påsken, eller skal du jobbe litt??😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1732 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene lurer på om du har fri hele påsken, eller skal du jobbe litt??😊😊☺️☺️ Jobbe fra til skjærtorsdag 🙂🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1733 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Jobbe fra til skjærtorsdag 🙂🙂🙂 Cassidy Tvillingene forstår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1734 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene forstår. Ja 🙂🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1735 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja 🙂🙂🙂 Cassidy Tvillingene håper bare at det våres seg mer etter hvert nå.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. mars 2023 #1736 Del Skrevet 29. mars 2023 @Ciaran og Ciara: Dere gleder dere sikkert til våren nå? Blir godt med egg og bacon, Redbull, Billys og pusling. 💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1737 Del Skrevet 29. mars 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): @Ciaran og Ciara: Dere gleder dere sikkert til våren nå? Blir godt med egg og bacon, Redbull, Billys og pusling. 💕 Ja Cassidy Tvillingene gleder oss vilt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. mars 2023 #1738 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene gleder oss vilt. Det skjønner jeg. Påsken er koselig, men jeg er nok et julebarn. 💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1739 Del Skrevet 29. mars 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det skjønner jeg. Påsken er koselig, men jeg er nok et julebarn. 💕 Cassidy Tvillingene har dårlige minner fra julen fra da vi var barn, for det var i julen foreldrene våre drakk mest. Så derfor er ikke vi så glade i julen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. mars 2023 #1740 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har dårlige minner fra julen fra da vi var barn, for det var i julen foreldrene våre drakk mest. Så derfor er ikke vi så glade i julen. Åå. 🥹 Jeg skjønner. ❤️ Klem. 🧡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå