Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #1641 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene løper fettet av oss etterpå.👟👟👟👟🏃♂️🏃♀️🤣🤣 Det er bra 🙂🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #1642 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er bra 🙂🙂🙂 Men nå vil ikke Cassidy Tvillingene løpe ute, for nå regner, sludder og hagler det om hverandre her i Bergen.👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. januar 2023 #1643 Del Skrevet 30. januar 2023 Fighter83 skrev (5 timer siden): Sikker på at de skriver tekstene selv? De er i hvertfall kreditert som det i de fleste sangene jeg har fått med meg 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 30. januar 2023 #1644 Del Skrevet 30. januar 2023 Titania skrev (10 timer siden): Nå er jeg ingen ekspert, men begynte sette meg litt inn i noe av tekstene i fjor, siden jeg ikke er supergod i tysk. Mye er politisk, noe kommer fra sanne historier, mein teil er om en kannibal, en annen sang er om Josef Fritzl og Ramstein er om en ulykke på flybasen med samme navn. Og noe er fjas - sånn som f.eks Dicke Titten - personen det synges om "trenger ikke være pen, trenger ikke være smart, trenger ikke være rik, trenger ikke være modell med lange bein, men må ha store pupper" Overraskende nok er musikkvideoen til den relativt lite grov 😛 Og Deutschland er historien om Tyskland? 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. januar 2023 #1645 Del Skrevet 30. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Og Deutschland er historien om Tyskland? 🙂 Den er en slags blanding av kritikk og skryt 😅 Mye kunne vært gjort annerledes oppigjennom, men folkene er bra - litt sånn jeg har lest om det 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #1646 Del Skrevet 30. januar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Og Deutschland er historien om Tyskland? 🙂 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godformiddag Embla Othea.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 30. januar 2023 #1647 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (30 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godformiddag Embla Othea.🥰🥰 God formiddag skjønninger. 😄 Dere har holdt koken i tråden til Entern i natt så jeg. Bra! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #1648 Del Skrevet 30. januar 2023 Embla Othea skrev (38 minutter siden): God formiddag skjønninger. 😄 Dere har holdt koken i tråden til Entern i natt så jeg. Bra! 🥰 Cassidy Tvillingene synes at Entern sin nye tråd er en knallbra tråd.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #1649 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Men nå vil ikke Cassidy Tvillingene løpe ute, for nå regner, sludder og hagler det om hverandre her i Bergen.👨🦰👩🦰 Dårlig vær ☹️☹️☹️ fint i Vestfold da snøen er nesten borte sol og tørr veibane 6 Grader 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 #1650 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (20 minutter siden): Dårlig vær ☹️☹️☹️ fint i Vestfold da snøen er nesten borte sol og tørr veibane 6 Grader 🙂 Ja fint i Oslo og 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #1651 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (12 minutter siden): Ja fint i Oslo og 😊 Åh du er i Oslo ? 🙂 Ca 1.5 timer unna eller no det så er nok samme vær 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 #1652 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Åh du er i Oslo ? 🙂 Ca 1.5 timer unna eller no det så er nok samme vær 🙂 Ja Var så mye hålke på veien der jeg bor at det ble fjernet med gravemaskin 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #1653 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Ja Var så mye hålke på veien der jeg bor at det ble fjernet med gravemaskin 😆 Uff ja hålke er fælt ☹️ måtte strø hjemme i helgen da var holke rundt hele bilen 🙂 forsvinner snøen skal jeg demonterer hele bilen og se om jeg finner ledningsbrudd til blinklys bare teste noen releer i morgen 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 #1654 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (23 minutter siden): Uff ja hålke er fælt ☹️ måtte strø hjemme i helgen da var holke rundt hele bilen 🙂 forsvinner snøen skal jeg demonterer hele bilen og se om jeg finner ledningsbrudd til blinklys bare teste noen releer i morgen 🙂 Lykke til 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #1655 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (8 minutter siden): Lykke til 😀 Takk takk 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #1656 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (4 timer siden): Dårlig vær ☹️☹️☹️ fint i Vestfold da snøen er nesten borte sol og tørr veibane 6 Grader 🙂 Cassidy Tvillingene skal få mye dårlig vær fremover nå her i Bergen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 #1657 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal få mye dårlig vær fremover nå her i Bergen. Godt å kose seg innendørs da 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #1658 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Godt å kose seg innendørs da 😊😊 Ja da skal Cassidy Tvillingene kose oss innendørs.👨🦰👩🦰😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #1659 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (48 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal få mye dårlig vær fremover nå her i Bergen. Det er trist ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #1660 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er trist ☹️☹️ Det synes Cassidy Tvillingene også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå