Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar 2023 #1581 Del Skrevet 29. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Enig. 🙂 For Cassidy Tvillingene mener at det skal være forskjell på lek og seriøse diskusjoner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. januar 2023 #1582 Del Skrevet 29. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): For Cassidy Tvillingene mener at det skal være forskjell på lek og seriøse diskusjoner. Enig! Det kan ikke alltid være tungt og seriøst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar 2023 #1583 Del Skrevet 29. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Enig! Det kan ikke alltid være tungt og seriøst. Cassidy Tvillingene tror at både Diskusjon og KG hadde vært gørrkjedelige forum hvis alt skulle vært tungt og seriøst på forumene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar 2023 #1584 Del Skrevet 29. januar 2023 Nå er Cassidy Tvillingene trøtte, så nå sier vi Omvendt Godmorgen.😴😴💤💤🥱🥱 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 29. januar 2023 #1585 Del Skrevet 29. januar 2023 Her blir det å hente unger og ha de 1 ukes tid. Skal spise middag + diverse DIY resten av kvelden. Hva blir deres planer resten av søndagen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 29. januar 2023 #1586 Del Skrevet 29. januar 2023 Her pakkes det glass og porselen og bøker og diverse som skal kjøres med diger varebil til Skien til nye huset og til min pappa. Blir helt 💤💤💤 jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. januar 2023 #1587 Del Skrevet 29. januar 2023 Fighter83 skrev (2 timer siden): Her blir det å hente unger og ha de 1 ukes tid. Skal spise middag + diverse DIY resten av kvelden. Hva blir deres planer resten av søndagen? Jeg må ut og kjøpe røyk🚬 Tenker på å kjøpe middag i samme slengen 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. januar 2023 #1588 Del Skrevet 29. januar 2023 Peanut skrev (4 minutter siden): Her pakkes det glass og porselen og bøker og diverse som skal kjøres med diger varebil til Skien til nye huset og til min pappa. Blir helt 💤💤💤 jeg. Oi masse jobb kan jeg tenke meg 😯 lykke til med flyttingen 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 29. januar 2023 #1589 Del Skrevet 29. januar 2023 7 minutter siden, Entern said: Oi masse jobb kan jeg tenke meg 😯 lykke til med flyttingen 😊 Ja, skal løfte stort i morgen og så kjøre noen timer hver vei, sammen med Butter. Det verste har vært å pakket ned det som er til faren min. Jeg fatter ikke at det går an å ha så ufattelig mye rart >_< 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. januar 2023 Forfatter #1590 Del Skrevet 29. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): Cassidy Tvillingene digget den.😍😍🤩🤩 Sovna 🙂🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. januar 2023 #1591 Del Skrevet 29. januar 2023 Peanut skrev (12 minutter siden): Ja, skal løfte stort i morgen og så kjøre noen timer hver vei, sammen med Butter. Det verste har vært å pakket ned det som er til faren min. Jeg fatter ikke at det går an å ha så ufattelig mye rart >_< Vet hva du mener 😅 husker fortsatt når fattern flyttet i leilighet 😵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. januar 2023 #1592 Del Skrevet 29. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene tror at både Diskusjon og KG hadde vært gørrkjedelige forum hvis alt skulle vært tungt og seriøst på forumene. Enig! Viktig med humor. Jeg er veldig glad i galgenhumor 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. januar 2023 #1593 Del Skrevet 29. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Nå er Cassidy Tvillingene trøtte, så nå sier vi Omvendt Godmorgen.😴😴💤💤🥱🥱 Håper dere sover godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. januar 2023 #1594 Del Skrevet 29. januar 2023 Embla Othea skrev (36 minutter siden): Enig! Viktig med humor. Jeg er veldig glad i galgenhumor 😅 Jeg og 😀 en god del av musikken min er strengt tatt galgenhumor i musikalsk form 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 29. januar 2023 #1595 Del Skrevet 29. januar 2023 Peanut skrev (2 timer siden): Ja, skal løfte stort i morgen og så kjøre noen timer hver vei, sammen med Butter. Det verste har vært å pakket ned det som er til faren min. Jeg fatter ikke at det går an å ha så ufattelig mye rart >_< Fordelen med å stadig flytte er at man lærer seg hva man fortsatt ønsker å beholde eller ikke😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. januar 2023 #1596 Del Skrevet 29. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg og 😀 en god del av musikken min er strengt tatt galgenhumor i musikalsk form 😅 Death metal ja 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. januar 2023 #1597 Del Skrevet 29. januar 2023 Embla Othea skrev (14 minutter siden): Death metal ja 😂 Mye death metal er galgenhumor 🤣 ikke alt da. Noen har seriøse tema 🤓 men mye er galgenhumor 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. januar 2023 #1598 Del Skrevet 29. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Mye death metal er galgenhumor 🤣 ikke alt da. Noen har seriøse tema 🤓 men mye er galgenhumor 😁 Visste jeg ikke. Hva med Rammstein da? Det er mye politiske tekster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 29. januar 2023 #1599 Del Skrevet 29. januar 2023 31 minutter siden, Fighter83 said: Fordelen med å stadig flytte er at man lærer seg hva man fortsatt ønsker å beholde eller ikke😅 Fant ut at det blir min 6. gang jeg flytter i livet så langt. Forrige gang var leeeeenge siden <_< Men ja, jeg selv har fjernet en skokk med bøker. Som ikke monner i det hele tatt O_o 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar 2023 #1600 Del Skrevet 29. januar 2023 Peanut skrev (3 timer siden): Her pakkes det glass og porselen og bøker og diverse som skal kjøres med diger varebil til Skien til nye huset og til min pappa. Blir helt 💤💤💤 jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå