Gå til innhold

Skravletråden!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Enig. 🙂

For Cassidy Tvillingene mener at det skal være forskjell på lek og seriøse diskusjoner.:nikke::nikke:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

For Cassidy Tvillingene mener at det skal være forskjell på lek og seriøse diskusjoner.:nikke::nikke:

Enig! Det kan ikke alltid være tungt og seriøst.

• Hjerte 2
Skrevet
Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Enig! Det kan ikke alltid være tungt og seriøst.

Cassidy Tvillingene tror at både Diskusjon og KG hadde vært gørrkjedelige forum hvis alt skulle vært tungt og seriøst på forumene.:nikke::nikke:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nå er Cassidy Tvillingene trøtte, så nå sier vi Omvendt Godmorgen.😴😴💤💤🥱🥱

• Hjerte 3
Skrevet

Her blir det å hente unger og ha de 1 ukes tid. Skal spise middag + diverse DIY resten av kvelden.

Hva blir deres planer resten av søndagen? 

• Hjerte 1
Skrevet

Her pakkes det glass og porselen og bøker og diverse som skal kjøres med diger varebil til Skien til nye huset og til min pappa.

Blir helt  CAE434A5-0E56-408B-8F93-DBCCF191C5FC.gif.d41bc1e74855d52cfa757ff8928579fb.gif 💤💤💤 jeg.

Skrevet
Fighter83 skrev (2 timer siden):

Her blir det å hente unger og ha de 1 ukes tid. Skal spise middag + diverse DIY resten av kvelden.

Hva blir deres planer resten av søndagen? 

Jeg må ut og kjøpe røyk🚬

Tenker på å kjøpe middag i samme slengen 😊

• Hjerte 2
Skrevet
Peanut skrev (4 minutter siden):

Her pakkes det glass og porselen og bøker og diverse som skal kjøres med diger varebil til Skien til nye huset og til min pappa.

Blir helt  CAE434A5-0E56-408B-8F93-DBCCF191C5FC.gif.d41bc1e74855d52cfa757ff8928579fb.gif 💤💤💤 jeg.

Oi masse jobb kan jeg tenke meg 😯 lykke til med flyttingen 😊

• Hjerte 1
Skrevet
7 minutter siden, Entern said:

Oi masse jobb kan jeg tenke meg 😯 lykke til med flyttingen 😊

Ja, skal løfte stort i morgen og så kjøre noen timer hver vei, sammen med Butter. 
Det verste har vært å pakket ned det som er til faren min. Jeg fatter ikke at det går an å ha så ufattelig mye rart  >_< 

Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden):

Cassidy Tvillingene digget den.😍😍🤩🤩

Sovna 🙂🙂🙂

• Hjerte 1
Skrevet
Peanut skrev (12 minutter siden):

Ja, skal løfte stort i morgen og så kjøre noen timer hver vei, sammen med Butter. 
Det verste har vært å pakket ned det som er til faren min. Jeg fatter ikke at det går an å ha så ufattelig mye rart  >_< 

Vet hva du mener 😅 husker fortsatt når fattern flyttet i leilighet 😵

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden):

Cassidy Tvillingene tror at både Diskusjon og KG hadde vært gørrkjedelige forum hvis alt skulle vært tungt og seriøst på forumene.:nikke::nikke:

Enig! Viktig med humor. Jeg er veldig glad i galgenhumor 😅

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden):

Nå er Cassidy Tvillingene trøtte, så nå sier vi Omvendt Godmorgen.😴😴💤💤🥱🥱

Håper dere sover godt :hihi:

• Hjerte 1
Skrevet
Embla Othea skrev (36 minutter siden):

Enig! Viktig med humor. Jeg er veldig glad i galgenhumor 😅

Jeg og 😀 en god del av musikken min er strengt tatt galgenhumor i musikalsk form 😅

• Hjerte 2
Skrevet
Peanut skrev (2 timer siden):

Fordelen med å stadig flytte er at man lærer seg hva man fortsatt ønsker å beholde eller ikke😅

• Nyttig 1
Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Jeg og 😀 en god del av musikken min er strengt tatt galgenhumor i musikalsk form 😅

Death metal ja 😂

• Liker 1
Skrevet
Embla Othea skrev (14 minutter siden):

Death metal ja 😂

Mye death metal er galgenhumor 🤣 ikke alt da. Noen har seriøse tema 🤓 men mye er galgenhumor 😁

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Mye death metal er galgenhumor 🤣 ikke alt da. Noen har seriøse tema 🤓 men mye er galgenhumor 😁

Visste jeg ikke. Hva med Rammstein da? Det er mye politiske tekster?

Skrevet
31 minutter siden, Fighter83 said:

Fordelen med å stadig flytte er at man lærer seg hva man fortsatt ønsker å beholde eller ikke😅

Fant ut at det blir min 6. gang jeg flytter i livet så langt. Forrige gang var leeeeenge siden  <_<  Men ja, jeg selv har fjernet en skokk med bøker. Som ikke monner i det hele tatt O_o 

Skrevet
Peanut skrev (3 timer siden):

:klem3::klem3:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...