jukkapalme Skrevet 29. januar 2023 #1561 Del Skrevet 29. januar 2023 Hvorfor er den uinteressante tråden stengt? Så det var litt dårlig stemning der i natt (triste greier, syns jeg) og skulle skrive noe der nå og da kom det opp at «du har ikke tilgang til dette ennet» eller noe sånt. Den er vel til moderering, men hvorfor? Var jo ikke noe ille som sto der og ikke noe personangrep. Mulig det tok av litt etter jeg sovnet da. Uansett trist Har jo alltid vært så koselig her inne og håper det fortsetter sånn også. Selv om det selvfølgelig er lov å være uenige om ting. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar 2023 #1562 Del Skrevet 29. januar 2023 Cassidy Tvillingene synes også at det som skjedde i natt var dumt og trist, og vi synes heller ikke at det er noe kjekt når det blir dårlig stemning her på Sosial prat. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. januar 2023 #1563 Del Skrevet 29. januar 2023 jukkapalme skrev (13 minutter siden): Hvorfor er den uinteressante tråden stengt? Så det var litt dårlig stemning der i natt (triste greier, syns jeg) og skulle skrive noe der nå og da kom det opp at «du har ikke tilgang til dette ennet» eller noe sånt. Den er vel til moderering, men hvorfor? Var jo ikke noe ille som sto der og ikke noe personangrep. Mulig det tok av litt etter jeg sovnet da. Uansett trist Har jo alltid vært så koselig her inne og håper det fortsetter sånn også. Selv om det selvfølgelig er lov å være uenige om ting. Den er til moderering. Det ble litt diskusjoner men jeg opplevde ikke at noen ble ufine mot hverandre. Dumt at det ble slik. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. januar 2023 #1564 Del Skrevet 29. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at det som skjedde i natt var dumt og trist, og vi synes heller ikke at det er noe kjekt når det blir dårlig stemning her på Sosial prat. Enig ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar 2023 #1565 Del Skrevet 29. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Enig ☺️ Cassidy Tvillingene husker at da vi opprettet det siste du/dere spiste? tråden i september i fjor da var den til moderering bare et par dager etter at vi opprettet den her. Fordi to AB-er brukte tråden vår til å hakke løs på hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. januar 2023 #1566 Del Skrevet 29. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at det som skjedde i natt var dumt og trist, og vi synes heller ikke at det er noe kjekt når det blir dårlig stemning her på Sosial prat. Helt enig Embla Othea skrev (2 minutter siden): Den er til moderering. Det ble litt diskusjoner men jeg opplevde ikke at noen ble ufine mot hverandre. Dumt at det ble slik. Tenkte meg det. Fikk med meg noe diskusjon om griseprat og bruk av smileys før jeg sovnet, men jeg opplevde heller ikke at folk var ufine mot hverandre. Må jo være lov å være litt uenige. Veldig dumt at det ble sånn, ja. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar 2023 #1567 Del Skrevet 29. januar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Den er til moderering. Det ble litt diskusjoner men jeg opplevde ikke at noen ble ufine mot hverandre. Dumt at det ble slik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar 2023 #1568 Del Skrevet 29. januar 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Helt enig Tenkte meg det. Fikk med meg noe diskusjon om griseprat og bruk av smileys før jeg sovnet, men jeg opplevde heller ikke at folk var ufine mot hverandre. Må jo være lov å være litt uenige. Veldig dumt at det ble sånn, ja. 👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. januar 2023 #1569 Del Skrevet 29. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene husker at da vi opprettet det siste du/dere spiste? tråden i september i fjor da var den til moderering bare et par dager etter at vi opprettet den her. Fordi to AB-er brukte tråden vår til å hakke løs på hverandre. Jeg synes modereringen på KG kan bli dor streng. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. januar 2023 #1570 Del Skrevet 29. januar 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Helt enig Tenkte meg det. Fikk med meg noe diskusjon om griseprat og bruk av smileys før jeg sovnet, men jeg opplevde heller ikke at folk var ufine mot hverandre. Må jo være lov å være litt uenige. Veldig dumt at det ble sånn, ja. Det må være lov med litt diskusjoner menmen. Det er stor forskjell på hva modsamenneskene tåler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar 2023 #1571 Del Skrevet 29. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg synes modereringen på KG kan bli dor streng. Ja og Cassidy Tvillingene synes at modereringen er veldig streng på Sosial prat også, på Diskusjon er moderatorene strenge i diskusjonstrådene men de er ikke like strenge på Lekeplassen.👨🦰👩🦰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. januar 2023 #1572 Del Skrevet 29. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Det må være lov med litt diskusjoner menmen. Det er stor forskjell på hva modsamenneskene tåler. Enig. Syns det er helt latterlig lav takhøyde her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. januar 2023 #1573 Del Skrevet 29. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Ja og Cassidy Tvillingene synes at modereringen er veldig streng på Sosial prat også, på Diskusjon er moderatorene strenge i diskusjonstrådene men de er ikke like strenge på Lekeplassen.👨🦰👩🦰 Jeg har vært lite på Diskusjon.no så jeg vet ikke. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. januar 2023 #1574 Del Skrevet 29. januar 2023 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Enig. Syns det er helt latterlig lav takhøyde her inne. Det kan være det. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar 2023 #1575 Del Skrevet 29. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg har vært lite på Diskusjon.no så jeg vet ikke. 🙂 Det er en erfaring Cassidy Tvillingene har gjort oss etter fire år på Diskusjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. januar 2023 #1576 Del Skrevet 29. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det er en erfaring Cassidy Tvillingene har gjort oss etter fire år på Diskusjon. Tenker meg at det er større takhøyde der ja. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. januar 2023 #1577 Del Skrevet 29. januar 2023 Jeg har aldri hatt bruker på diskusjon.no. Men har ofte kommer dit når jeg har googlet ting. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar 2023 #1578 Del Skrevet 29. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Tenker meg at det er større takhøyde der ja. 🙂 Og Cassidy Tvillingene synes at det skal være sånn også.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. januar 2023 #1579 Del Skrevet 29. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Og Cassidy Tvillingene synes at det skal være sånn også.😊😊☺️☺️ Enig. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar 2023 #1580 Del Skrevet 29. januar 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri hatt bruker på diskusjon.no. Men har ofte kommer dit når jeg har googlet ting. Det var sånn Cassidy Tvillingene fant både Diskusjon og KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå