Gå til innhold

Skravletråden!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Embla Othea skrev (3 minutter siden):

Veit. 🍔🍟

👍👍

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Embla Othea skrev (3 minutter siden):

KGs konditorer 🥳

Tusen Hjertelig Takk, Cassidy Tvillingene bare digger å bake.😍😍🤩🤩🥨🥨👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet
Ford3000 skrev (4 minutter siden):

Kult! :) Baker dere brød også? Har egen surdeigstarter?

Cassidy Tvillingene baker både brød, rundstykker, horn, boller og mye forskjellig annet.:nikke::nikke:

• Liker 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Tusen Hjertelig Takk, Cassidy Tvillingene bare digger å bake.😍😍🤩🤩🥨🥨👨‍🦰👩‍🦰

:hoppe:

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene baker både brød, rundstykker, horn, boller og mye forskjellig annet.:nikke::nikke:

Namz. :spise:

• Hjerte 1
Skrevet
Embla Othea skrev (1 minutt siden):

:hoppe:

:strix::strix:

• Hjerte 1
Skrevet

Ta et bilde neste gang dere har mulighet, så kan vi andre sikle litt på deres bakverk! :D 

• Nyttig 1
Skrevet
Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Ta et bilde neste gang dere har mulighet, så kan vi andre sikle litt på deres bakverk! :D 

Enig!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Namz. :spise:

Cassidy Tvillingene gleder oss til forkjølelsen er over sånn at vi kan begynne å bake igjen. Vi er jo Nattbakegutten og Nattbakejenten.👨‍🍳👩‍🍳🥨🥨🌃🌃😉😉

Skrevet
Ford3000 skrev (2 minutter siden):

Enig!

Cassidy Tvillingene er dessverre litt for ukomfortable med å ta bilder.:rodmer::rodmer:

Skrevet

Cassidy Tvillingene er dessverre litt for ukomfortable med å ta bilder.:rodmer::rodmer:

Neida, finn en nøytral bakgrunn, ta bilde av bakverket og del det med oss. Mente ikke at dere måtte være med på bildet. Hadde vært koselig, men jeg hadde heller ikke lagt ut bilde av meg selv ut her på KG.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Neida, finn en nøytral bakgrunn, ta bilde av bakverket og del det med oss. Mente ikke at dere måtte være med på bildet. Hadde vært koselig, men jeg hadde heller ikke lagt ut bilde av meg selv ut her på KG.

Cassidy Tvillingene må først få oss nytt kamera, for kameraet på pc-en vår er dessverre ødelagt.:nikke::nikke:

Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene må først få oss nytt kamera, for kameraet på pc-en vår er dessverre ødelagt.:nikke::nikke:

Tenker dere er litt vanskelige. Dere har mobiltelefoner, med muligheter til å sende over til datamaskinen og laste det over her på KG. Vær heller ærlig på at dere ikke har lyst å ta bilde av bakverket. Jeg og de andre får finne andre bilder vi kan sikle over, det går bra. Bare vær ærlig.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenker dere er litt vanskelige. Dere har mobiltelefoner, med muligheter til å sende over til datamaskinen og laste det over her på KG. Vær heller ærlig på at dere ikke har lyst å ta bilde av bakverket. Jeg og de andre får finne andre bilder vi kan sikle over, det går bra. Bare vær ærlig.

Cassidy Tvillingene har ikke mobiler vi har mistet mobilene våre, og vi har ikke fått kjøpt oss nye ennå.:risterpåhodet::risterpåhodet:

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene har ikke mobiler vi har mistet mobilene våre, og vi har ikke fått kjøpt oss nye ennå.:risterpåhodet::risterpåhodet:

Ok.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ford3000 skrev (3 minutter siden):

Ok.

🆗🆗👍👍

• Liker 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (22 minutter siden):

Cassidy Tvillingene gleder oss til forkjølelsen er over sånn at vi kan begynne å bake igjen. Vi er jo Nattbakegutten og Nattbakejenten.👨‍🍳👩‍🍳🥨🥨🌃🌃😉😉

Krysser fingrene!

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (20 minutter siden):

Skjønner.

• Hjerte 1
Skrevet
Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Krysser fingrene!

Tusen Takk, det samme gjør Cassidy Tvillingene.:klem3::klem3:♥️♥️

• Hjerte 1
Skrevet

Skjønner.

♥️♥️

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...