Gå til innhold

Skravletråden!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Stor klokhet bryter frem...? :lur: 

:lur::lur::fnise::fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Stor klokhet bryter frem...? :lur: 

🧡

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (9 minutter siden):

Og økologisk brus 

Innimellom

Cid skrev (6 minutter siden):

Stor porsjon sushi 

Alltid godt :) 

Skrevet

Nei altså NÅ skal jeg med den ene hånden fjerne den andre hånden og hele meg selv fra tustaturet og finne den frokosten som aldri bli noe av, for nå rumler det her. "MÅ HA MAT"...pleier det å bety. Snakkes alle søte mennesker. :klem: 

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Nei altså NÅ skal jeg med den ene hånden fjerne den andre hånden og hele meg selv fra tustaturet og finne den frokosten som aldri bli noe av, for nå rumler det her. "MÅ HA MAT"...pleier det å bety. Snakkes alle søte mennesker. :klem: 

Snakkes :) 

• Liker 1
Skrevet

:klem3::klem3:♥️♥️

• Liker 1
Skrevet

:farvel:  *bortevekk er hun* 

• Hjerte 2
Skrevet

:farvel:  *bortevekk er hun* 

♥️♥️

Skrevet
Entern skrev (3 timer siden):

Ja death metal har foryngende effekt 😎

Hmm… :klo:

Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

Og økologisk brus 

Nei karsk

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Ble det noe godt? 🥰

Skrevet
Embla Othea skrev (26 minutter siden):

Hmm… :klo:

Skal jeg poste et helt nydelig death metal album fra Youtube? 😃

• Liker 1
Skrevet
Entern skrev (35 minutter siden):

Skal jeg poste et helt nydelig death metal album fra Youtube? 😃

Ellers takk. Tror jeg overlever fint uten. 🤣:klo:

• Hjerte 1
Skrevet
Embla Othea skrev (5 minutter siden):

Ellers takk. Tror jeg overlever fint uten. 🤣:klo:

Ok 🥲

Skrevet
Entern skrev (32 minutter siden):

Ok 🥲

:trøst:

• Hjerte 1
Skrevet
Embla Othea skrev (1 time siden):

Ble det noe godt? 

Det gjorde det: ei skive med rekesalat, sitron og krydder....og ei med italiensk salat, tilført ekstra oppraspet gulrot og min nye gode østavind-ost...som er veldig god altså. Takker for tips, @Entern :)  En majonesdag i dag, for straks skal jeg ha skive med tunfisk med majones, pepper og agurkskiver på.  Mat er såå godt! :mynona:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Det gjorde det: ei skive med rekesalat, sitron og krydder....og ei med italiensk salat, tilført ekstra oppraspet gulrot og min nye gode østavind-ost...som er veldig god altså. Takker for tips, @Entern :)  En majonesdag i dag, for straks skal jeg ha skive med tunfisk med majones, pepper og agurkskiver på.  Mat er såå godt! :mynona:

Hørtes godt ut. :spise:
Jeg er veldig glad i sandwich med tunfisksalat. Spiste meg lei på tunfisk da jeg gikk på slanker’n men det er så godt med majones, sennep, rømme, sylteagurk og rødløk. Namz. :hoppe:

• Hjerte 1
Skrevet

Yupp, en skal kose seg skikkelig innimellom og da må en ha alt på så det smaker aller best. :nikke: 
Blir aldri lei av tunfisk tror jeg. Har spist det i veldig mange år nå. :hjerte: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Yupp, en skal kose seg skikkelig innimellom og da må en ha alt på så det smaker aller best. :nikke: 
Blir aldri lei av tunfisk tror jeg. Har spist det i veldig mange år nå. :hjerte: 

Mhm. Tunfisk kan spices opp. :spise:

Skrevet

Jeg tar ofte en boks rett i kroppen om jeg er fysen på kvelden. :spise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...