Gå til innhold

Skravletråden!!!

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (9 minutter siden):

Og økologisk brus 

Innimellom

Cid skrev (6 minutter siden):

Stor porsjon sushi 

Alltid godt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei altså NÅ skal jeg med den ene hånden fjerne den andre hånden og hele meg selv fra tustaturet og finne den frokosten som aldri bli noe av, for nå rumler det her. "MÅ HA MAT"...pleier det å bety. Snakkes alle søte mennesker. :klem: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Nei altså NÅ skal jeg med den ene hånden fjerne den andre hånden og hele meg selv fra tustaturet og finne den frokosten som aldri bli noe av, for nå rumler det her. "MÅ HA MAT"...pleier det å bety. Snakkes alle søte mennesker. :klem: 

Snakkes :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

:klem3::klem3:♥️♥️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Ble det noe godt? 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (26 minutter siden):

Hmm… :klo:

Skal jeg poste et helt nydelig death metal album fra Youtube? 😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (35 minutter siden):

Skal jeg poste et helt nydelig death metal album fra Youtube? 😃

Ellers takk. Tror jeg overlever fint uten. 🤣:klo:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (1 time siden):

Ble det noe godt? 

Det gjorde det: ei skive med rekesalat, sitron og krydder....og ei med italiensk salat, tilført ekstra oppraspet gulrot og min nye gode østavind-ost...som er veldig god altså. Takker for tips, @Entern :)  En majonesdag i dag, for straks skal jeg ha skive med tunfisk med majones, pepper og agurkskiver på.  Mat er såå godt! :mynona:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Det gjorde det: ei skive med rekesalat, sitron og krydder....og ei med italiensk salat, tilført ekstra oppraspet gulrot og min nye gode østavind-ost...som er veldig god altså. Takker for tips, @Entern :)  En majonesdag i dag, for straks skal jeg ha skive med tunfisk med majones, pepper og agurkskiver på.  Mat er såå godt! :mynona:

Hørtes godt ut. :spise:
Jeg er veldig glad i sandwich med tunfisksalat. Spiste meg lei på tunfisk da jeg gikk på slanker’n men det er så godt med majones, sennep, rømme, sylteagurk og rødløk. Namz. :hoppe:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yupp, en skal kose seg skikkelig innimellom og da må en ha alt på så det smaker aller best. :nikke: 
Blir aldri lei av tunfisk tror jeg. Har spist det i veldig mange år nå. :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Yupp, en skal kose seg skikkelig innimellom og da må en ha alt på så det smaker aller best. :nikke: 
Blir aldri lei av tunfisk tror jeg. Har spist det i veldig mange år nå. :hjerte: 

Mhm. Tunfisk kan spices opp. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...