Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar 2023 #1141 Del Skrevet 23. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Stor klokhet bryter frem...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. januar 2023 #1142 Del Skrevet 23. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Stor klokhet bryter frem...? 🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. januar 2023 #1143 Del Skrevet 23. januar 2023 Cid skrev (9 minutter siden): Og økologisk brus Innimellom Cid skrev (6 minutter siden): Stor porsjon sushi Alltid godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar 2023 #1144 Del Skrevet 23. januar 2023 Nei altså NÅ skal jeg med den ene hånden fjerne den andre hånden og hele meg selv fra tustaturet og finne den frokosten som aldri bli noe av, for nå rumler det her. "MÅ HA MAT"...pleier det å bety. Snakkes alle søte mennesker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. januar 2023 #1145 Del Skrevet 23. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei altså NÅ skal jeg med den ene hånden fjerne den andre hånden og hele meg selv fra tustaturet og finne den frokosten som aldri bli noe av, for nå rumler det her. "MÅ HA MAT"...pleier det å bety. Snakkes alle søte mennesker. Snakkes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar 2023 #1146 Del Skrevet 23. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei altså NÅ skal jeg med den ene hånden fjerne den andre hånden og hele meg selv fra tustaturet og finne den frokosten som aldri bli noe av, for nå rumler det her. "MÅ HA MAT"...pleier det å bety. Snakkes alle søte mennesker. ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar 2023 #1147 Del Skrevet 23. januar 2023 *bortevekk er hun* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar 2023 #1148 Del Skrevet 23. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): *bortevekk er hun* ♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 23. januar 2023 #1149 Del Skrevet 23. januar 2023 Entern skrev (3 timer siden): Ja death metal har foryngende effekt 😎 Hmm… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 23. januar 2023 #1150 Del Skrevet 23. januar 2023 Cid skrev (2 timer siden): Og økologisk brus Nei karsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 23. januar 2023 #1151 Del Skrevet 23. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nei altså NÅ skal jeg med den ene hånden fjerne den andre hånden og hele meg selv fra tustaturet og finne den frokosten som aldri bli noe av, for nå rumler det her. "MÅ HA MAT"...pleier det å bety. Snakkes alle søte mennesker. Ble det noe godt? 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. januar 2023 #1152 Del Skrevet 23. januar 2023 Embla Othea skrev (26 minutter siden): Hmm… Skal jeg poste et helt nydelig death metal album fra Youtube? 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 23. januar 2023 #1153 Del Skrevet 23. januar 2023 Entern skrev (35 minutter siden): Skal jeg poste et helt nydelig death metal album fra Youtube? 😃 Ellers takk. Tror jeg overlever fint uten. 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. januar 2023 #1154 Del Skrevet 23. januar 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Ellers takk. Tror jeg overlever fint uten. 🤣 Ok 🥲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 23. januar 2023 #1155 Del Skrevet 23. januar 2023 Entern skrev (32 minutter siden): Ok 🥲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar 2023 #1156 Del Skrevet 23. januar 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Ble det noe godt? Det gjorde det: ei skive med rekesalat, sitron og krydder....og ei med italiensk salat, tilført ekstra oppraspet gulrot og min nye gode østavind-ost...som er veldig god altså. Takker for tips, @Entern En majonesdag i dag, for straks skal jeg ha skive med tunfisk med majones, pepper og agurkskiver på. Mat er såå godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 23. januar 2023 #1157 Del Skrevet 23. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det gjorde det: ei skive med rekesalat, sitron og krydder....og ei med italiensk salat, tilført ekstra oppraspet gulrot og min nye gode østavind-ost...som er veldig god altså. Takker for tips, @Entern En majonesdag i dag, for straks skal jeg ha skive med tunfisk med majones, pepper og agurkskiver på. Mat er såå godt! Hørtes godt ut. Jeg er veldig glad i sandwich med tunfisksalat. Spiste meg lei på tunfisk da jeg gikk på slanker’n men det er så godt med majones, sennep, rømme, sylteagurk og rødløk. Namz. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar 2023 #1158 Del Skrevet 23. januar 2023 Yupp, en skal kose seg skikkelig innimellom og da må en ha alt på så det smaker aller best. Blir aldri lei av tunfisk tror jeg. Har spist det i veldig mange år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 23. januar 2023 #1159 Del Skrevet 23. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Yupp, en skal kose seg skikkelig innimellom og da må en ha alt på så det smaker aller best. Blir aldri lei av tunfisk tror jeg. Har spist det i veldig mange år nå. Mhm. Tunfisk kan spices opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar 2023 #1160 Del Skrevet 23. januar 2023 Jeg tar ofte en boks rett i kroppen om jeg er fysen på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå