Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #821 Del Skrevet 21. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg var det de første årene her 😅 men jeg har lært å roe meg ned og tenke over før jeg kommenterer, man lærer så lenge man poster 😅 Advarselspoeng holder meg også litt i ørene. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar 2023 #822 Del Skrevet 21. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Men så det er klart, jeg er ikke sint på noen her Cassidy Tvillingene har ikke oppfattet deg som sint, men v kan godt holde fjasingen vår i denne tråden her vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2023 #823 Del Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Advarselspoeng holder meg også litt i ørene. 🙂 Jeg må være ekstra forsiktig nå siden jeg har et aktivt poeng for de neste 2 og et halvt årene, er som å være ute på prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar 2023 #824 Del Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Ikke jeg heller. Jeg har aldri opplevd deg som kranglevoren. 😊 👍👍 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg var det de første årene her 😅 men jeg har lært å roe meg ned og tenke over før jeg kommenterer, man lærer så lenge man poster 😅 👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2023 #825 Del Skrevet 21. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har ikke oppfattet deg som sint, men v kan godt holde fjasingen vår i denne tråden her vi. Det er opp til dere jeg kan bare prate for meg selv og hvordan jeg tenker å gjøre det fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar 2023 #826 Del Skrevet 21. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Det er opp til dere jeg kan bare prate for meg selv og hvordan jeg tenker å gjøre det fremover Cassidy Tvillingene kan fortelle deg at her i Skravletråden er du alltid velkommen til å fjase så mye du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2023 #827 Del Skrevet 21. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene kan fortelle deg at her i Skravletråden er du alltid velkommen til å fjase så mye du vil. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #828 Del Skrevet 21. januar 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Jeg må være ekstra forsiktig nå siden jeg har et aktivt poeng for de neste 2 og et halvt årene, er som å være ute på prøve Mitt går ikke ut før i 2025 😞 Man går litt på tå hev av det… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2023 #829 Del Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Mitt går ikke ut før i 2025 😞 Man går litt på tå hev av det… Innen den tid så vil jeg være i midten av 30 årene o: så fort tiden går asså, jeg føler meg som om jeg er fortsatt i 20 åra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar 2023 #830 Del Skrevet 21. januar 2023 Cid skrev (2 minutter siden): 😁 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar 2023 #831 Del Skrevet 21. januar 2023 Cassidy Tvillingene elsker å være barnslige selv om vi er 19 år gamle vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #832 Del Skrevet 21. januar 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Innen den tid så vil jeg være i midten av 30 årene o: så fort tiden går asså, jeg føler meg som om jeg er fortsatt i 20 åra Fortsatt svært ung. 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #833 Del Skrevet 21. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene elsker å være barnslige selv om vi er 19 år gamle vi. Er dere 03 eller 02 modell? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2023 #834 Del Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Fortsatt svært ung. 🥳 Men slik de grå hårene mine begynner å vises så vil ikke jeg se så ung ut innen slutten av 30 åra 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #835 Del Skrevet 21. januar 2023 (endret) Cid skrev (Akkurat nå): Men slik de grå hårene mine begynner å vises så vil ikke jeg se så ung ut innen slutten av 30 åra 😅 Jeg begynte å få grå hår da jeg var 15 år gammel. Er genetisk så fåkke gjort noe med det. 🙂 Endret 21. januar 2023 av Embla Othea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2023 #836 Del Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg begynte å få grå hår da jeg var 15 år gammel. Er genetisk så fåkke gjort noe med det. 🙂 Farger du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #837 Del Skrevet 21. januar 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Farger du det? Nope er ikke så synlig enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2023 #838 Del Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Nope er ikke så synlig enda Jeg er ikke like urolig for grått hår da når jeg tenker over mannlige kjendiser som fikk grått hår tidlig og så bra ut med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #839 Del Skrevet 21. januar 2023 (endret) Cid skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke like urolig for grått hår da når jeg tenker over mannlige kjendiser som fikk grått hår tidlig og så bra ut med det Ja noen kler det 🙂 Genetikk styrer man ikke. Se; Endret 21. januar 2023 av Embla Othea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar 2023 #840 Del Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (12 minutter siden): Er dere 03 eller 02 modell? Cassidy Tvillingene er 03 modeller vi, vi er født den 30. November 2003 vi.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå