Kassettspiller Skrevet 2. august #3201 Del Skrevet 2. august Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja det skal Cassidy Tvillingene jaggu huske på vi. 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #3202 Del Skrevet 2. august Kassettspiller skrev (7 minutter siden): 😉 😉😉👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #3203 Del Skrevet 8. august Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen her på KG og på Sosial Prat en Godhelg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. august #3204 Del Skrevet 9. august Hva kaller vi poteter som er søte? søtpotet hahahaha!🍠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. august #3205 Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara skrev (35 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen her på KG og på Sosial Prat en Godhelg!! Jeg personlig er lei over at en kalender skal kunne kontrollere meg. Godt nyttår folkens!🎆🎇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august #3206 Del Skrevet 9. august Cassidy Tvillingene er glade for at vi har kalendere for litt system må vi ha synes vi.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. august #3207 Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for at vi har kalendere for litt system må vi ha synes vi.😊😊 Nja😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august #3208 Del Skrevet 9. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Nja😝 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. august #3209 Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): 😉😉 Snart påske🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august #3210 Del Skrevet 9. august Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Snart påske🤩 Tja men Cassidy Tvillingene tenker nok at julen kommer først da.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. august #3211 Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara skrev (16 minutter siden): Tja men Cassidy Tvillingene tenker nok at julen kommer først da.😉😉 God jul! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august #3212 Del Skrevet 9. august Kassettspiller skrev (9 minutter siden): God jul! Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker fortsatt Godaugust vi.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. august #3213 Del Skrevet 9. august (endret) Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker fortsatt Godaugust vi.😊😊 Godt at dere ikke ønsker vond august!😵 Endret 9. august av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august #3214 Del Skrevet 9. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Godt at dere ikke ønsker vond august!😵 Cassidy Tvillingene ønsker aldri våre venner noe vondt.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. august #3215 Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ønsker aldri våre venner noe vondt.🥰🥰 Har dere fiender!!!????😱🥶 Heldigvis blir mange ubehagelige kontoer på kg slettet. Tror jeg da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august #3216 Del Skrevet 9. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Har dere fiender!!!????😱🥶 Heldigvis blir mange ubehagelige kontoer på kg slettet. Tror jeg da. Cassidy Tvillingene har nok noen fiender ja, og vi er også glade for at ubehagelige kontoer blir fjernet.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. august #3217 Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har nok noen fiender ja, og vi er også glade for at ubehagelige kontoer blir fjernet.😊😊 Hvordan fikk dere til det da?😅😂 Ikke opplevd noe ubehagelig selv heldigvis, men så er jeg relativ ny😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august #3218 Del Skrevet 9. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Hvordan fikk dere til det da?😅😂 Ikke opplevd noe ubehagelig selv heldigvis, men så er jeg relativ ny😬 Cassidy Tvillingene sier meningene våre og det er det ikke alle som liker eller er enige med oss, men sånt må man bare regne med litt av på sånne forum som dette.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. august #3219 Del Skrevet 9. august Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene sier meningene våre og det er det ikke alle som liker eller er enige med oss, men sånt må man bare regne med litt av på sånne forum som dette.😉😉 Jeg må lete bedre for å finne dere merker jeg😅 Hvis ikke dere går under som ab da. Da klarer jeg det nok ikke😒 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august #3220 Del Skrevet 9. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Jeg må lete bedre for å finne dere merker jeg😅 Hvis ikke dere går under som ab da. Da klarer jeg det nok ikke😒 Cassidy Tvillingene har aldri postet under AB, og vi kommer aldri til å poste under det heller. For vi står for det vi skriver.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå