Gå til innhold

Skravletråden!!!

Maskinfører

Anbefalte innlegg

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Likewise, sukkerbiter ❤️💙

Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk.:klem3::klem3::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest No1*No1

Er det noen som kan hjelpe meg med vanskelig valg her? 

Jeg har nettopp flyttet fått meg ny jobb og kjøpt meg bil. Trives i jobben, men føler jeg ikke er god nok egentlig, ikke smart nok. Har alle kvalifikasjoner..  men likevel jeg er bare lille meg og ikke så god som det ser ut som egentlig. 

Så har jeg også lyst til å flytte til kjæresten, han bor 777 km unna. Vi har vært sammen i 4 måneder nå og føler vi passer så bra sammen. 

Nå leier jeg leilighet jeg er fornøyd med og har bestilt Internett. Har bil på nedbetaling i flere år. 

Men vil flytte, men hinsides dårlig timing når jeg har nettopp flyttet og laget system for alt her.

Hvis jeg flytter til han nå, må jeg selge bilen jeg nettopp kjøpte, må betale 3 mnd leie og flytting samt Internett i ett år og blir uten jobb... hva skal jeg gjøre? Jeg er ensom her og ville følt meg mye bedre der med han. 😔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (11 minutter siden):

Er det noen som kan hjelpe meg med vanskelig valg her? 

Jeg har nettopp flyttet fått meg ny jobb og kjøpt meg bil. Trives i jobben, men føler jeg ikke er god nok egentlig, ikke smart nok. Har alle kvalifikasjoner..  men likevel jeg er bare lille meg og ikke så god som det ser ut som egentlig. 

Så har jeg også lyst til å flytte til kjæresten, han bor 777 km unna. Vi har vært sammen i 4 måneder nå og føler vi passer så bra sammen. 

Nå leier jeg leilighet jeg er fornøyd med og har bestilt Internett. Har bil på nedbetaling i flere år. 

Men vil flytte, men hinsides dårlig timing når jeg har nettopp flyttet og laget system for alt her.

Hvis jeg flytter til han nå, må jeg selge bilen jeg nettopp kjøpte, må betale 3 mnd leie og flytting samt Internett i ett år og blir uten jobb... hva skal jeg gjøre? Jeg er ensom her og ville følt meg mye bedre der med han. 😔 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finsøndagskveld.👨‍🦰👩‍🦰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet meg i soveposen i dagslyset midt på natten . Ny dag igjen om et par timer..:tristblå:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (4 minutter siden):

Har kommet meg i soveposen i dagslyset midt på natten . Ny dag igjen om et par timer..:tristblå:

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen her på KG og på Sosial prat en Godhelg.:klem3::klem3::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen her på KG og på Sosial prat en Godhelg.:klem3::klem3::strix::strix:

God helg til dere og alle andre her inne :blomst:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki-2.0 skrev (3 timer siden):

God helg til dere og alle andre her inne :blomst:

Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk.:klem3::klem3::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke være her når norske og utenlandske ungdommer løper etter meg inn i skauen midt på natta for å begå kriminalitet mot meg når jeg sover.. de ser på baktus2024  på insta og følger etter..å begå kriminelle handlinger mot en person som sover er det samme som overgrep .og er det noe den mentale kulturen her oppe er , så er det overgrepsnatur..det har det vært i århundrer.. hvis de er oppfordret til å påføre meg utrygghet så er det menneskerettighetsbrudd..hvis jeg ikke kan sove trygt pga kriminalitet fra disse , ja så er det nettopp det..dette er ungdommer som er lært opp av sine foreldre at jeg er alkoholiker og psykisk syk..som de tror de kan gjøre hva dem vil med... Det er overgrepsmaturen her oppe..

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en 70 åring tipset meg om , her oppe .han hadde hørt kikkerykter fra kaffeen til Kirkens Bymisjon , om meg .av narkomane der ..hvordan har det 20 år gamle dritet fra dopmiljøet i Bergen nådd Bodø? Enten via de kristne , som driver institusjons i Bodø og Bergen , eller de kriminelle mc miljøa som serverer dem dop ... Samme svina begge deler , så umulig å si hvem av dem .. Dette er det som forplanter seg rundt.. der jeg reiser..

Så en oppfordring fra meg ..hvis jeg har begått overgrep mot en mindreårig så øl nsker jeg at vedkommende Står fem , sier hva jeg ha gjort og anmelder meg for det ..

Jeg kan ikke ha det slik at forbryterne av en befolkning går rundt og beskylder og misyenkeliggjør meg for hverken det ene eller andre når det gjelder mindreårige.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en godlørdagskveld.👨‍🦰👩‍🦰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaptein Voms Syndrom , en sykdom som rammet overklassen og øvre middelklasse..de som hadde råd til sukker og alkohol..

Kjent som urinsyregikt, podagra , krystallsyke.  Kjært barn har mange navn 🙂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (15 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en godlørdagskveld.👨‍🦰👩‍🦰

God lørdag til dere 🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (1 minutt siden):

God lørdag til dere 🙂

Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk, og vi ønsker deg en god helg videre.😊😊🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finonsdag.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hells Angels vant i Høyesterett mot IF forsikring , forsikringsselskapet ønsket ikke å forsikre eiendommene deres , hvis jeg har forstått det riktig.. HA krevde at de forsikret dem , tapte saken i to instanser men vant i Høyesterett... HA putler med disrespect fra befolkningen de også ja... Jaja , de tar opp kampen , det skal de ha..

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fintorsdagskveld.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...