Frøkenfryden Skrevet 27. oktober 2022 #221 Del Skrevet 27. oktober 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Vampyrer drikker ikke mensen, da det ikke er rent blod. Vi legger den død da takk og lov! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #222 Del Skrevet 27. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Fytti helsike nå må vi skifte tema😮😮😮 .. så… jeg har ikke laget kjøleskapsgrøt i kveld så hvem vet hva frokosten er😄 Knekkebrød med brunost? 😀😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #223 Del Skrevet 27. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Vi legger den død da takk og lov! Ok 😅😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2022 #224 Del Skrevet 27. oktober 2022 Nå er Cassidy Tvillingene våkne vi.🥱🥱😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. oktober 2022 #225 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Knekkebrød med brunost? 😀😀😀 Eller sandwich med kyling og smøreost? Spennende spennende.. to be continued.. så gleder jeg meg til god morgenkaffe.. var så pjusk i dag tidlig at det var ikke godt. 😭Sikkert tegn på syk Fryden det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #226 Del Skrevet 27. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Nå er Cassidy Tvillingene våkne vi.🥱🥱😊😊☺️☺️ Hurra 🥳🥳 god kveld 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #227 Del Skrevet 27. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Eller sandwich med kyling og smøreost? Spennende spennende.. to be continued.. så gleder jeg meg til god morgenkaffe.. var så pjusk i dag tidlig at det var ikke godt. 😭Sikkert tegn på syk Fryden det! Huff og huff, glad du er bedre nå 😊😊😊😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. oktober 2022 #228 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Angel het Booth i Bones, arkeologdama het Bones Åja, lenge siden jeg så på serien 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peterpan91 Skrevet 27. oktober 2022 #229 Del Skrevet 27. oktober 2022 16 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Nå er Cassidy Tvillingene våkne vi.🥱🥱😊😊☺️☺️ Jeg synes Cassidy-Tvillingene er snille og greie😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. oktober 2022 #230 Del Skrevet 27. oktober 2022 Cid skrev (13 minutter siden): Åja, lenge siden jeg så på serien 😅 Åå han var kjekk. Han fra Buffy det vel? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2022 #231 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (15 minutter siden): Hurra 🥳🥳 god kveld 😊😊 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Og så ønsker vi to deg også en god kveld Entern.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. oktober 2022 #232 Del Skrevet 27. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Åå han var kjekk. Han fra Buffy det vel? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2022 #233 Del Skrevet 27. oktober 2022 Peterpan91 skrev (1 minutt siden): Jeg synes Cassidy-Tvillingene er snille og greie😊 Cassidy Tvillingene sier Tusen Hjertelig Takk vi.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 27. oktober 2022 #234 Del Skrevet 27. oktober 2022 Athena Catalina skrev (18 minutter siden): Vampyrer drikker ikke mensen, da det ikke er rent blod. Dæven døtte.. Tema; menseblod? Skipper ketchup på pølsa i kveld 😱 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. oktober 2022 #235 Del Skrevet 27. oktober 2022 PITTY skrev (Akkurat nå): Dæven døtte.. Tema; menseblod? Skipper ketchup på pølsa i kveld 😱 Haha jeg vet.. jeg har vært hjemme fra jobb syk i dag og når jeg havnet i den syke mensen-vampyr-diskursen tenkte jeg at .. i morgen blir det bra å komme seg ut i verden igjen🥹😆 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. oktober 2022 #236 Del Skrevet 27. oktober 2022 PITTY skrev (1 minutt siden): Dæven døtte.. Tema; menseblod? Skipper ketchup på pølsa i kveld 😱 Alt man ikke trodde kunne diskuteres finner man her 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2022 #237 Del Skrevet 27. oktober 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Alt man ikke trodde kunne diskuteres finner man her 😁 👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 27. oktober 2022 #238 Del Skrevet 27. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Haha jeg vet.. jeg har vært hjemme fra jobb syk i dag og når jeg havnet i den syke mensen-vampyr-diskursen tenkte jeg at .. i morgen blir det bra å komme seg ut i verden igjen🥹😆 😂..nemlig. Har en kompis som har om mulig mere enn fobi ang. mensen. Aner ikke hvorfor. Men tror han gladelig kaster seg ut fra tredje etasje for å unngå dette temaet..😝 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #239 Del Skrevet 27. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Haha jeg vet.. jeg har vært hjemme fra jobb syk i dag og når jeg havnet i den syke mensen-vampyr-diskursen tenkte jeg at .. i morgen blir det bra å komme seg ut i verden igjen🥹😆 Sykt…eller psykologisk interessant?😆😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #240 Del Skrevet 27. oktober 2022 Peterpan91 skrev (19 minutter siden): Jeg synes Cassidy-Tvillingene er snille og greie😊 Det synes jeg og 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå