Gjest SVK Skrevet 13. oktober 2023 #2241 Del Skrevet 13. oktober 2023 Just now, jukkapalme said: Hehe, bra du koser deg Cognac er litt mannegreie, tror jeg? Ja, ekte coca cola med sukker Foretrekker Coca Cola med sukker jeg også. Er faktisk to ting jeg har drukket i dag. Coca Cola med sukker og varm sjokolademelk med karamell. Har et forskningsprosjekt hvor jeg tester ut hvilken sjokolademelk jeg liker best. Har derfor lett rundt etter "eksotiske" sjokolademelker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober 2023 #2242 Del Skrevet 13. oktober 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er jeg også 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2243 Del Skrevet 13. oktober 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Hehe, bra du koser deg Cognac er litt mannegreie, tror jeg? Ja, ekte coca cola med sukker Og min snart 14 uker gamle pusunge har sovnet på fanget mitt Ja ble bare ett lite glass ja det er mannegreie ekte cola er jo best og varmepumpa surrer og går oi så koselig savner de puseungene jeg hadde er 17 år sia den var liten nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2244 Del Skrevet 13. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 13. oktober 2023 #2245 Del Skrevet 13. oktober 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja du får ta deg en tur på polet og kjøpe noe godt gjerne Tronnes Napoleon liker best gul Farris bris ja lagde kaffe på kvistbrenner idag koselig det Tronnes Napoleon enig, det er vel det eneste jeg har råd til i grunn, pytt. God den, og passer bra under kaffen med krem på toppen, haha 😂 kvistbrenner? Hva er det? Ikke bål og svartkjele du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. oktober 2023 #2246 Del Skrevet 13. oktober 2023 5 minutter siden, jukkapalme said: Og min snart 14 uker gamle pusunge har sovnet på fanget mitt Så koselig. Men klarer du å få lagt deg nå når du har en sovende kattunge på fanget? Selv er jeg en som ikke tør å vekke sovende katter som sover på fanget mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober 2023 #2247 Del Skrevet 13. oktober 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2248 Del Skrevet 13. oktober 2023 Adobyen skrev (1 minutt siden): Tronnes Napoleon enig, det er vel det eneste jeg har råd til i grunn, pytt. God den, og passer bra under kaffen med krem på toppen, haha 😂 kvistbrenner? Hva er det? Ikke bål og svartkjele du mener? Såpass ja er god den da ja godt med krem på toppen jo er det jeg mener 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. oktober 2023 #2249 Del Skrevet 13. oktober 2023 Vær hilset @Maskinfører! Jeg er ny her og har enda ikke hatt gleden av å pjatte med deg. Men jeg har lagt merke til at kjerne-folka her inne har snakket meget varmt om din person, og det er en glede å se deg i aksjon 🙂 Skål, ukjente frende 🍻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2250 Del Skrevet 13. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 🥰🥰 🥰🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober 2023 #2251 Del Skrevet 13. oktober 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): 🥰🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober 2023 #2252 Del Skrevet 13. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Vær hilset @Maskinfører! Jeg er ny her og har enda ikke hatt gleden av å pjatte med deg. Men jeg har lagt merke til at kjerne-folka her inne har snakket meget varmt om din person, og det er en glede å se deg i aksjon 🙂 Skål, ukjente frende 🍻 Cassidy Tvillingene gleder oss også til å bli mer kjente med deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 13. oktober 2023 #2253 Del Skrevet 13. oktober 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Såpass ja er god den da ja godt med krem på toppen jo er det jeg mener For et kooooselig bilde 💙 den var jo helt super! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2254 Del Skrevet 13. oktober 2023 Snø er koselig på fjellet og på julekort 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. oktober 2023 #2255 Del Skrevet 13. oktober 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Foretrekker Coca Cola med sukker jeg også. Er faktisk to ting jeg har drukket i dag. Coca Cola med sukker og varm sjokolademelk med karamell. Har et forskningsprosjekt hvor jeg tester ut hvilken sjokolademelk jeg liker best. Har derfor lett rundt etter "eksotiske" sjokolademelker. Ja, sukkerfri cola smaker pyton. Kan drikke sukkerfri julebrus, solo super og Fanta og 7up free da, men de er litt tammere i smaken. Ooooh, varm sjokolademelk med karamell hørtes fantastisk ut! 😻 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja ble bare ett lite glass ja det er mannegreie ekte cola er jo best og varmepumpa surrer og går oi så koselig savner de puseungene jeg hadde er 17 år sia den var liten nå Det er vel fortjent 😊 Ja, drikker bare ekte cola når jeg drikker cola. Bedre å heller drikke litt mindre av det enn å hælke nedpå med sukkerfritt aspartamskvip hver eneste dag. Drikker mest kullsyrevann i uka. Ja, veldig koselig 😻 Hatt henne i 2 uker til tirsdag og hun fotfølger meg overalt Heldigvis går hun godt med de andre kattene og hunden og. Eldste min er 15,5. Skjønner godt at du savner pusungene 💜 men du har den på 17 fortsatt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2256 Del Skrevet 13. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Vær hilset @Maskinfører! Jeg er ny her og har enda ikke hatt gleden av å pjatte med deg. Men jeg har lagt merke til at kjerne-folka her inne har snakket meget varmt om din person, og det er en glede å se deg i aksjon 🙂 Skål, ukjente frende 🍻 Hei @KnekkeBørre og velkommen til samværet nei koselig med nye folk her er det mange kjernefolk ink meg ja jeg er ett snilt og koselig menneske skål tilbake frende 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober 2023 #2257 Del Skrevet 13. oktober 2023 Cassidy Tvillingene holder oss langt unna all sukkerfribrus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober 2023 #2258 Del Skrevet 13. oktober 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Hei @KnekkeBørre og velkommen til samværet nei koselig med nye folk her er det mange kjernefolk ink meg ja jeg er ett snilt og koselig menneske skål tilbake frende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 13. oktober 2023 #2259 Del Skrevet 13. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Vær hilset @Maskinfører! Jeg er ny her og har enda ikke hatt gleden av å pjatte med deg. Men jeg har lagt merke til at kjerne-folka her inne har snakket meget varmt om din person, og det er en glede å se deg i aksjon 🙂 Skål, ukjente frende 🍻 Hei på deg, @KnekkeBørre jeg er en telemarksgubbe som henger litt rundt her og der 🤠🎶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober 2023 #2260 Del Skrevet 13. oktober 2023 Adobyen skrev (Akkurat nå): Hei på deg, @KnekkeBørre jeg er en telemarksgubbe som henger litt rundt her og der 🤠🎶 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå