Gå til innhold

Skravletråden!!!

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara skrev (15 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har kjøpt lakrisbåter og så har vi også kjøpt mye potetgull og masse Urgebokser og Colabokser.🥰🥰🥰🥰

Ååå, lakrisbåter, det er det lenge siden jeg har spist! Det er så digg det. Og pottis, nam, nam jeg elsker pottis! Det er farlig godt. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (14 minutter siden):

Ååå, lakrisbåter, det er det lenge siden jeg har spist! Det er så digg det. Og pottis, nam, nam jeg elsker pottis! Det er farlig godt. 

Cassidy Tvillingene er helt enige, vi er totalt potetgullavhengige begge to.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (21 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @Hoppetaujenta @SVK @jukkapalme @Ford3000 @Anki- og @Centella en Riktig Godhelg.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

Jeg ønsker dere også god helg 😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 timer siden):

Jeg ønsker dere også god helg 😊😊

Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk.:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Håper dere har en fin mandag og får en hyggelig uke @Ciaran og Ciara😊😊

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du også får en fin mandag og en fin uke.🥰🥰:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du også får en fin mandag og en fin uke.🥰🥰:klem3::klem3:

Tusen takk:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

God helg! 

Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Det samme til dere. Kjennes ok med fredag. :nikke: 

Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️ Og vi to digger at det endelig er fredag og helg.🥰🥰😍😍🤩🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

satt meg inn på hokksund bibliotek...der er det 2 stk publikum pcer...jeg logget inn på kvinneguiden på den ene ..så gikk den andre brukeren..og jeg var innlogget på den pc også.....da er det viktig at idiotene i datatilsynet drar med seg staten inn i sak om hvorhvidt personlig tilpasset reklame bryter loven...jævla svin

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så hipp og kult å snakke om å bli utsatt for for overgrep....men hvordan er statusen for de selv...de tar ikke 5 øre for o begå overgrep mot folk de ikke liker...sadister...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @Hoppetaujenta @SVK @jukkapalme @Ford3000 @Anki- og @Centella en Riktig Godhelg.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

God helg gode forumbestekompiser @Ciaran og Ciara😊😊håper dere får en kjempekoselig helg 😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki- skrev (3 timer siden):

God helg til dere alle! :klem3:

Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier,:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️ og vi håper at helgen din blir fin.:klem3::klem3:🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (26 minutter siden):

God helg gode forumbestekompiser @Ciaran og Ciara😊😊håper dere får en kjempekoselig helg 😊😊

Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier,:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️ Og vi håper at helgen din blir finfin.:klem3::klem3:🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier,:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️ Og vi håper at helgen din blir finfin.:klem3::klem3:🥰🥰

Tusen takk, jeg er på besøk hos fattern og koser meg 😊😊☺️☺️👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...