Gå til innhold

Skravletråden!!!

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har aldri postet under AB, og vi kommer aldri til å poste under det heller. For vi står for det vi skriver.😊😊

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva dere har postet utenom sosialforumet. Blir litt detektivarbeid på meg i helga🕵️♀️

Har ikke postet som anonym heller. Liker profilbilde så godt😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kassettspiller skrev (Akkurat nå):

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva dere har postet utenom sosialforumet. Blir litt detektivarbeid på meg i helga🕵️♀️

Har ikke postet som anonym heller. Liker profilbilde så godt😉

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har det samme profilbildet på Diskusjon som vi har her på KG. Vi har ikke postet utenom Sosial Prat på over et år, og vi poster mest på Diskusjon.😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har det samme profilbildet på Diskusjon som vi har her på KG. Vi har ikke postet utenom Sosial Prat på over et år, og vi poster mest på Diskusjon.😊😊

Jeg finner nok noe. 🕵️♀️

Det jeg liker med brukere som ikke alltid poster anonymt er hvordan man kan danne bilde av personene i virkeligheten. 

Diskusjon virker ofte mer seriøst på flere måter, men har ikke bruker der. Men man får se hva man gjør fremover. Regner med å få en jobb og da mister man mye av tiden man kan bruke på forum. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (7 minutter siden):

Jeg finner nok noe. 🕵️♀️

Det jeg liker med brukere som ikke alltid poster anonymt er hvordan man kan danne bilde av personene i virkeligheten. 

Diskusjon virker ofte mer seriøst på flere måter, men har ikke bruker der. Men man får se hva man gjør fremover. Regner med å få en jobb og da mister man mye av tiden man kan bruke på forum. 

Cassidy Tvillingene har ikke jobb og vi går ikke på skole, så vi har god tid til å være på forum, hvis du en gang oppretter bruker på Diskusjon, så skal vi inkludere deg med i den hyggelige og koselige gjengen på Lekeplassen på Diskusjon.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene har ikke jobb og vi går ikke på skole, så vi har god tid til å være på forum, hvis du en gang oppretter bruker på Diskusjon, så skal vi inkludere deg med i den hyggelige og koselige gjengen på Lekeplassen på Diskusjon.🥰🥰

Litt deilig å ikke ha skole eller jobbe, men føler meg ganske klar får å jobbe litt også. 

Takk, er alltid godt å bli tatt imot folk man har litt kjennskap til. 😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (1 minutt siden):

Litt deilig å ikke ha skole eller jobbe, men føler meg ganske klar får å jobbe litt også. 

Takk, er alltid godt å bli tatt imot folk man har litt kjennskap til. 😁

Cassidy Tvillingene liker god å snakke med deg vi synes at du er kul.😎😎🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene liker god å snakke med deg vi synes at du er kul.😎😎🥰🥰

Det er fordi jeg bruker solbriller!😁

Synes dere har mye positivt å komme med, noe som alltid er godt på et skummel forum som kg. 😵 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (1 minutt siden):

Det er fordi jeg bruker solbriller!😁

Synes dere har mye positivt å komme med, noe som alltid er godt på et skummel forum som kg. 😵 

Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene kommer alltid til å være dine venner her inne vi.🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen på KG og på Sosial Prat en Godhelg!!:klem3::klem3::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går tur sammens med skijentene i løypene deres , de går på rulleski vel og merke..tror de undres litt på hvem jeg er  :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fintirsdag.👨‍🦰👩‍🦰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (30 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fintirsdag.👨‍🦰👩‍🦰

fin tirsdag til dere også...savner dere her.. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (4 timer siden):

fin tirsdag til dere også...savner dere her.. :) 

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er ikke like aktive her på KG lengre som vi var før. Vi er mest på Diskusjon nå.😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal ikke stigmatisere staten...hvis de slutter med å stigmatisere meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en godtorsdagskveld.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen her på KG og på Sosial Prat en Godhelg!!👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen på Sosial Prat og på KG en Godhelg!!👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen her på KG og på Sosial Prat en Godhelg!!👨‍🦰👩‍🦰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (51 minutter siden):

God helg til dere og alle andre her inne :blomst:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...