Cid Skrevet 5. januar #2781 Del Skrevet 5. januar Baktus skrev (28 minutter siden): javel...jeg uteble i ønskene dine... jaja..jeg ønsker embla , entern , maskinførern , hoppa , svk , jokkisen , osv , en god helg jeg også.p Jokkis? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 5. januar #2782 Del Skrevet 5. januar Cid skrev (3 minutter siden): Jokkis? jokka palmen va det vel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. januar #2783 Del Skrevet 5. januar Baktus skrev (3 minutter siden): jokka palmen va det vel Jokka og Valentinerne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 5. januar #2784 Del Skrevet 5. januar Cid skrev (3 minutter siden): Jokka og Valentinerne. et evig savn.. han fikk faktisk en gate oppkalt etter seg i Oslo..som fortjent. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #2785 Del Skrevet 5. januar Maskinfører skrev (7 timer siden): God helg tilbake Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk. SVK skrev (7 timer siden): God helg! Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk. Anki-2.0 skrev (2 timer siden): God helg til dere! Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk. Baktus skrev (2 timer siden): javel...jeg uteble i ønskene dine... jaja..jeg ønsker embla , entern , maskinførern , hoppa , svk , jokkisen , osv , en god helg jeg også.p Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Godhelg vi @Baktus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. januar #2786 Del Skrevet 5. januar Baktus skrev (2 timer siden): et evig savn.. han fikk faktisk en gate oppkalt etter seg i Oslo..som fortjent. Jokke var helt genial ♥️ Trist at det endte sånn som det gjorde med han Å få den gata oppkalt etter seg var vel fortjent, ja. God helg alle sammen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #2787 Del Skrevet 5. januar jukkapalme skrev (13 minutter siden): Jokke var helt genial ♥️ Trist at det endte sånn som det gjorde med han Å få den gata oppkalt etter seg var vel fortjent, ja. God helg alle sammen! Cassidy Tvillingene er helt enige, vi liker godt sangene hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5. januar Forfatter #2788 Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk. Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk. Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk. Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Godhelg vi @Baktus Bare koselig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #2789 Del Skrevet 5. januar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Bare koselig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5. januar Forfatter #2790 Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 5. januar #2791 Del Skrevet 5. januar Da er vi ned i minu 25 her kl 21...det betyr at gradestokken vil synke utover natta og at jeg må kort og greit trekke meg ut..jeg kan ikke på et ansvarlig vis oppholde meg i denne situasjonen her, da blir det togtur igjen :/ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 6. januar #2792 Del Skrevet 6. januar Japsene vant nyttårsrenna igjen så var det noe listefyll på pallen da...p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #2793 Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @Hoppetaujenta @SVK @jukkapalme @Ford3000 @Anki-2.0 @Centella @KnekkeBørre OG ALLE SAMMEN HER PÅ KG, EN GODHELG!! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. januar #2794 Del Skrevet 12. januar 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @Hoppetaujenta @SVK @jukkapalme @Ford3000 @Anki-2.0 @Centella @KnekkeBørre OG ALLE SAMMEN HER PÅ KG, EN GODHELG!! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #2795 Del Skrevet 12. januar Takker og sender gode januarhilsener til samtlige herfra også. Jeg har levert inn en kupong som det er håp om gevinst på. Hipp! Hipp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. januar #2796 Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @Hoppetaujenta @SVK @jukkapalme @Ford3000 @Anki-2.0 @Centella @KnekkeBørre OG ALLE SAMMEN HER PÅ KG, EN GODHELG!! God helg alle sammen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #2797 Del Skrevet 12. januar Jeg har en svak sol inn av mitt vindu og den varmer i ryggen min. I alle fall kjennes det slik ut, men jeg har tre gensere på meg, så det kan ha noe med saken å gjøre. Jupp, det er mulig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. januar Forfatter #2798 Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @Hoppetaujenta @SVK @jukkapalme @Ford3000 @Anki-2.0 @Centella @KnekkeBørre OG ALLE SAMMEN HER PÅ KG, EN GODHELG!! Hei og takk håper dere får en strålende helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 12. januar #2799 Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @Hoppetaujenta @SVK @jukkapalme @Ford3000 @Anki-2.0 @Centella @KnekkeBørre OG ALLE SAMMEN HER PÅ KG, EN GODHELG!! God helg, alle sammen! Men du, @Hoppetaujenta? Jeg har for lengst levert inn vinnerkupongene til denne helga altså. Beklager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #2800 Del Skrevet 12. januar Anki-2.0 skrev (59 minutter siden): God helg, alle sammen! Men du, @Hoppetaujenta? Jeg har for lengst levert inn vinnerkupongene til denne helga altså. Beklager. Åhh! @Anki-2.0 Det var sannelig godt at du stakk innom her, for norsk tipping kontaktet meg akkurat nå og de spilte sørgemarsjen i bakgrunnen; de hadde kommet til å miste tre sekker med kuponger og en av den inneholdt ditt bidrag, men du vant ikke uansett, så da gjør det vel ikke så mye? De kom med forhåndsvinnerkake og pærebrus til meg. Sier ikke mer jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå