Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2281 Del Skrevet 13. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Jeppers! Her er vi gode på å si "ser deg senere" 😁 Ja det er rett og slett aldri feil holdt på med ei jente derfra en gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2282 Del Skrevet 13. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. oktober 2023 #2283 Del Skrevet 13. oktober 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det er rett og slett aldri feil holdt på med ei jente derfra en gang Håper hun representerte bygda vår på en god måte 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2284 Del Skrevet 13. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Håper hun representerte bygda vår på en god måte 😁 hehe ble ikke så godt kjent med stedet men navnet var i alle fall Jevnaker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. oktober 2023 #2285 Del Skrevet 13. oktober 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): hehe ble ikke så godt kjent med stedet men navnet var i alle fall Jevnaker Jeg bor i Jevnaker 😂 Nå ble jeg nysgjerrig 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. oktober 2023 #2286 Del Skrevet 13. oktober 2023 SVK skrev (10 minutter siden): Selv klarer ikke noen former for sukkerfri brus. Enkelte ganger så bommer jeg og kjøper sukkerfri brus i stedet for sukkerbrus fordi flaksene kan se veldig like ut på enkelte bruser. Da er det ofte jeg ikke klarer å drikke opp flaska fordi brusen smaker rart. Irriterte meg også kraftig da Mozelle begynte med "30 prosent mindre sukker". Gikk fra å være en hedersbrus til en brus jeg ikke likte. Ja, enkelte av flaskene er altfor like. Lenge siden jeg har drukket mozell, men så teit at de har endret på den Har de byttet ut de 30% med søtstoff da? Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja er det når det gjelder brus sukkerfritt er ikke godt ja det er koselig med dyr ja det er koselig med dyr som fotfølger en mine gjør også det hatt henne i 2 uker ja og flere skal det bli 15,5 år ja det er jo ingen alder ja jeg savner og ha alle disse løpende rundt jada Frida er i god form nå ligger hun og sover søstrene Susi 2019 Lussi 2022 Maja 2023 og er bare Frida igjen litt rart det med Susi hun sovnet inn på soverommet dagen før bisettelsen til pappas kusine Susi ble bare år gammel Ja, håper jeg har henne i minst 20 år. De andre og, så klart Neida, hun på 15,5 er i god form, så virker ikke gammel i det hele tatt. Liker å forfølge meg hun og Godt å høre at Frida er i god form. Men skjønner godt at du savner de andre 💔 Har mistet noen katter jeg også og det er helt forferdelig hjerteskjærende vondt Så trist med Susi 💔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2287 Del Skrevet 13. oktober 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Ja, enkelte av flaskene er altfor like. Lenge siden jeg har drukket mozell, men så teit at de har endret på den Har de byttet ut de 30% med søtstoff da? Ja, håper jeg har henne i minst 20 år. De andre og, så klart Neida, hun på 15,5 er i god form, så virker ikke gammel i det hele tatt. Liker å forfølge meg hun og Godt å høre at Frida er i god form. Men skjønner godt at du savner de andre 💔 Har mistet noen katter jeg også og det er helt forferdelig hjerteskjærende vondt Så trist med Susi 💔 Ja man vil jo helst ha disse hele livet ja de liker og fotfølge oss begge kattene ligger nå ved siden av meg på sofan ja hun er heldigvis i god form ja både jeg Frida og Tuss savner de andre Susi Lussi og Maja var søsken moren deres gikk bort i 2015 💔 ja det er fælt og miste katter pappas gamle katt overlevde 2-3 påkjørsler ene pusegutten min ble påkjørt og drept i 2007 savner han også ja det var trist husker jeg fant henne 💔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2288 Del Skrevet 13. oktober 2023 (endret) KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Jeg bor i Jevnaker 😂 Nå ble jeg nysgjerrig 😂 Du bor i Jevnaker ja du ble nysgjerrig ja hehe var vel i 2012-2015 eller der omkring Endret 13. oktober 2023 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2289 Del Skrevet 13. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (På 1.9.2023 den 12.39): Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @Hoppetaujenta @SVK @jukkapalme @Ford3000 @Anki- og @Centella en Riktig Godhelg.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Good elg ❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. oktober 2023 #2290 Del Skrevet 13. oktober 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Du bor i Jevnaker ja du ble nysgjerrig ja hehe Ja visst faen 😂 Og litt nervøs. Om dette var godt over 40 år siden og dama var min Mor, kan det hende jeg sender deg et krav på "utestående ukelønn" på Vipps. 😂 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. oktober 2023 #2291 Del Skrevet 13. oktober 2023 7 minutter siden, jukkapalme said: Ja, enkelte av flaskene er altfor like. Lenge siden jeg har drukket mozell, men så teit at de har endret på den Har de byttet ut de 30% med søtstoff da? Vet ikke hva de hadde puttet i den nye Mozellen, men det smakte som en light brus og jeg likte den absolutt ikke. Skjønner virkelig ikke hvorfor de endret på oppskriften. Det finnes jo allerede en Mozell light for de som liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2292 Del Skrevet 13. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (På 25.8.2023 den 12.23): Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @Hoppetaujenta @SVK @jukkapalme @Ford3000 @Anki- og @Centella en Riktig Godhelg.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Good elg ❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. oktober 2023 #2293 Del Skrevet 13. oktober 2023 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Du bor i Jevnaker ja du ble nysgjerrig ja hehe var vel i 2012-2015 eller der omkring Kan du gi meg initialene hennes i det minste? 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2294 Del Skrevet 13. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (På 18.8.2023 den 11.39): Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @Hoppetaujenta @SVK @jukkapalme @Ford3000 @Anki- og @Centella en Riktig Godhelg.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Nok en gang Good elg ❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2295 Del Skrevet 13. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Kan du gi meg initialene hennes i det minste? 😂 CH 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. oktober 2023 #2296 Del Skrevet 13. oktober 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Nok en gang Good elg ❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Smått risikabelt å rope elg nå midt i jakta.😉 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2297 Del Skrevet 13. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Ja visst faen 😂 Og litt nervøs. Om dette var godt over 40 år siden og dama var min Mor, kan det hende jeg sender deg et krav på "utestående ukelønn" på Vipps. 😂 Ble du nervøs ? hehe neida ikke så galt født i 1988 så 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2298 Del Skrevet 13. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Smått risikabelt å rope elg nå midt i jakta.😉 Ja er det er jo jeger også Oransj Caps så går det bra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. oktober 2023 #2299 Del Skrevet 13. oktober 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): CH Puuhh.. Ringer ingen bjeller. Jeg hadde faktisk en samboer som studerte i Bø på den tiden. Så jeg tenkte et lite øyeblikk "Den forbanna tøsen" 😂 Ingen fare! Jeg kjenner ingen C.H så vidt jeg vet 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. oktober 2023 #2300 Del Skrevet 13. oktober 2023 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ble du nervøs ? hehe neida ikke så galt født i 1988 så Da er du trygg, kompis 😂 Jeg er 11 år eldre enn deg 😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå