Gjest SVK Skrevet 13. oktober 2023 #2261 Del Skrevet 13. oktober 2023 2 minutter siden, jukkapalme said: Ja, sukkerfri cola smaker pyton. Kan drikke sukkerfri julebrus, solo super og Fanta og 7up free da, men de er litt tammere i smaken. Selv klarer ikke noen former for sukkerfri brus. Enkelte ganger så bommer jeg og kjøper sukkerfri brus i stedet for sukkerbrus fordi flaksene kan se veldig like ut på enkelte bruser. Da er det ofte jeg ikke klarer å drikke opp flaska fordi brusen smaker rart. Irriterte meg også kraftig da Mozelle begynte med "30 prosent mindre sukker". Gikk fra å være en hedersbrus til en brus jeg ikke likte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. oktober 2023 #2262 Del Skrevet 13. oktober 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Hei @KnekkeBørre og velkommen til samværet nei koselig med nye folk her er det mange kjernefolk ink meg ja jeg er ett snilt og koselig menneske skål tilbake frende Takk for anerkjennelsen og inkluderingsviljen 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. oktober 2023 #2263 Del Skrevet 13. oktober 2023 6 minutter siden, Maskinfører said: Snø er koselig på fjellet og på julekort Så koselig! Fikk absolutt julestemning av det bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2264 Del Skrevet 13. oktober 2023 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Ja, sukkerfri cola smaker pyton. Kan drikke sukkerfri julebrus, solo super og Fanta og 7up free da, men de er litt tammere i smaken. Ooooh, varm sjokolademelk med karamell hørtes fantastisk ut! 😻 Det er vel fortjent 😊 Ja, drikker bare ekte cola når jeg drikker cola. Bedre å heller drikke litt mindre av det enn å hælke nedpå med sukkerfritt aspartamskvip hver eneste dag. Drikker mest kullsyrevann i uka. Ja, veldig koselig 😻 Hatt henne i 2 uker til tirsdag og hun fotfølger meg overalt Heldigvis går hun godt med de andre kattene og hunden og. Eldste min er 15,5. Skjønner godt at du savner pusungene 💜 men du har den på 17 fortsatt? Ja er det når det gjelder brus sukkerfritt er ikke godt ja det er koselig med dyr ja det er koselig med dyr som fotfølger en mine gjør også det hatt henne i 2 uker ja og flere skal det bli 15,5 år ja det er jo ingen alder ja jeg savner og ha alle disse løpende rundt jada Frida er i god form nå ligger hun og sover søstrene Susi 2019 Lussi 2022 Maja 2023 og er bare Frida igjen litt rart det med Susi hun sovnet inn på soverommet dagen før bisettelsen til pappas kusine Susi ble bare år gammel 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober 2023 #2265 Del Skrevet 13. oktober 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Selv klarer ikke noen former for sukkerfri brus. Enkelte ganger så bommer jeg og kjøper sukkerfri brus i stedet for sukkerbrus fordi flaksene kan se veldig like ut på enkelte bruser. Da er det ofte jeg ikke klarer å drikke opp flaska fordi brusen smaker rart. Irriterte meg også kraftig da Mozelle begynte med "30 prosent mindre sukker". Gikk fra å være en hedersbrus til en brus jeg ikke likte. Cassidy Tvillingene liker ikke smaken på noen sukkerfribruser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober 2023 #2266 Del Skrevet 13. oktober 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja er det når det gjelder brus sukkerfritt er ikke godt ja det er koselig med dyr ja det er koselig med dyr som fotfølger en mine gjør også det hatt henne i 2 uker ja og flere skal det bli 15,5 år ja det er jo ingen alder ja jeg savner og ha alle disse løpende rundt jada Frida er i god form nå ligger hun og sover søstrene Susi 2019 Lussi 2022 Maja 2023 og er bare Frida igjen litt rart det med Susi hun sovnet inn på soverommet dagen før bisettelsen til pappas kusine Susi ble bare år gammel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2267 Del Skrevet 13. oktober 2023 Adobyen skrev (10 minutter siden): For et kooooselig bilde 💙 den var jo helt super! Ja det er koselig 💙 ja den er det bruker bare kvist og kvast da er den vel bærekraftig ? bruker også stokker som ligger på bakken da mater jeg den inn etterhvert som den brenner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2268 Del Skrevet 13. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (13 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2269 Del Skrevet 13. oktober 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Så koselig! Fikk absolutt julestemning av det bildet! Ja jeg også 2 måneder igjen da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. oktober 2023 #2270 Del Skrevet 13. oktober 2023 Adobyen skrev (2 minutter siden): Hei på deg, @KnekkeBørre jeg er en telemarksgubbe som henger litt rundt her og der 🤠🎶 Halloen @Adobyen! Jeg så det på den jæskla tøffe hatten din at dette måtte være en telemarking av beste sort. 😁 Er Hadelending sjøl og setter stor pris på at du hilser 🍻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2271 Del Skrevet 13. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2272 Del Skrevet 13. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): Takk for anerkjennelsen og inkluderingsviljen 😊 Bare koselig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2273 Del Skrevet 13. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (9 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. oktober 2023 #2274 Del Skrevet 13. oktober 2023 SVK skrev (9 minutter siden): Så koselig. Men klarer du å få lagt deg nå når du har en sovende kattunge på fanget? Selv er jeg en som ikke tør å vekke sovende katter som sover på fanget mitt. Jaaa Det er fryktelig vanskelig, ja, har nesten ikke hjerte til å reise meg, så har blir litt for sene kvelder på meg i det siste. Men jeg må jo legge meg til slutt, så da flytter jeg forsiktig på henne og legger henne ved siden av meg. Og så løper hun etter meg opp trappa til badet, men hun får ikke komme inn på badet siden jeg er redd hun skal krype under badekaret. Da sitter hun utenfor døra og venter og stikker poten under døra. Er et lite mellomrom mellom dørterskel og dør. De får også våtfôr rett før vi legger oss og når samboeren åpner boksen flyr hun som en rakett inn på kjøkkenet Men jeg er jo vant med sovende katter på fanget og har alltid minst en hos meg. De andre får jo like mye oppmerksomhet som før og ligger like mye hos meg som før selv om vi har fått henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2275 Del Skrevet 13. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Halloen @Adobyen! Jeg så det på den jæskla tøffe hatten din at dette måtte være en telemarking av beste sort. 😁 Er Hadelending sjøl og setter stor pris på at du hilser 🍻 Hadeland det ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. oktober 2023 #2276 Del Skrevet 13. oktober 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Hadeland det ? Jeppers! Her er vi gode på å si "ser deg senere" 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober 2023 #2277 Del Skrevet 13. oktober 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Maskinfører skrev (4 minutter siden): Maskinfører skrev (6 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. oktober 2023 #2278 Del Skrevet 13. oktober 2023 3 minutter siden, jukkapalme said: Jaaa Det er fryktelig vanskelig, ja, har nesten ikke hjerte til å reise meg, så har blir litt for sene kvelder på meg i det siste. Men jeg må jo legge meg til slutt, så da flytter jeg forsiktig på henne og legger henne ved siden av meg. Og så løper hun etter meg opp trappa til badet, men hun får ikke komme inn på badet siden jeg er redd hun skal krype under badekaret. Da sitter hun utenfor døra og venter og stikker poten under døra. Er et lite mellomrom mellom dørterskel og dør. De får også våtfôr rett før vi legger oss og når samboeren åpner boksen flyr hun som en rakett inn på kjøkkenet Men jeg er jo vant med sovende katter på fanget og har alltid minst en hos meg. De andre får jo like mye oppmerksomhet som før og ligger like mye hos meg som før selv om vi har fått henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #2279 Del Skrevet 13. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober 2023 #2280 Del Skrevet 13. oktober 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå