Gå til innhold

Skravletråden!!!

Maskinfører

Anbefalte innlegg

SVK skrev (1 minutt siden):

Selv har jeg kjøpt inn Freia Daim sjokolademousse. Har fått såpass dilla på den at jeg kjøpte inn to poser til denne helga og har allerede spist den ene. :arwen: 

Cassidy Tvillingene forstår deg godt. Freia Daim sjokolademousse er farlig godt.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, jukkapalme said:

Å, nam! Den har gått meg hus forbi. Kanskje jeg må teste en dag. 

Kan absolutt anbefale Freia Daims Sjokolademousse.  

4 minutter siden, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene forstår deg godt. Freia Daim sjokolademousse er farlig godt.:spise::spise:

Absolutt! :vekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (31 minutter siden):

Cassidy Tvillingene håper at du også har noe godt å kose deg med i helgen.🥰🥰

Det har jeg 😊👍

jukkapalme skrev (14 minutter siden):

Hehe, ja, må ha pottis, godis og cola i helgen og ingenting smaker så godt som helgens første cola når man har gått uten hele uka.

Veldig sant 😊👍

SVK skrev (11 minutter siden):

Selv har jeg kjøpt inn Freia Daim sjokolademousse. Har fått såpass dilla på den at jeg kjøpte inn to poser til denne helga og har allerede spist den ene. :arwen: 

Godt?😊😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (6 minutter siden):

Kanskje jeg skal teste på bursdagen min senere i høst. Høres jo vanvittig godt ut :spise: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, jukkapalme said:

Kanskje jeg skal teste på bursdagen min senere i høst. Høres jo vanvittig godt ut :spise: 

Kanskje greit å teste den ut litt før bursdagen. Dumt hvis du skal ha Daim Sjokolademousse til dessert på bursdagen din også viser det seg at du ikke synes det er noe særlig. 

Når har du bursdag? Hvis du har lyst til å si det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (16 minutter siden):

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Kanskje greit å teste den ut litt før bursdagen. Dumt hvis du skal ha Daim Sjokolademousse til dessert på bursdagen din også viser det seg at du ikke synes det er noe særlig. 

Når har du bursdag? Hvis du har lyst til å si det. 

I slutten av oktober. Så fortsatt en god stund til. Ja, sikkert lurt å teste først. Men det blir uansett kladdkaka også, så skal vel ikke sulte, hehe. Elsker kladdkaka, beste ferdigkaka jeg vet om og like god som hjemmelagde brownies. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (5 minutter siden):

Klokt tenkt 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jukkapalme said:

I slutten av oktober. Så fortsatt en god stund til. Ja, sikkert lurt å teste først. Men det blir uansett kladdkaka også, så skal vel ikke sulte, hehe. Elsker kladdkaka, beste ferdigkaka jeg vet om og like god som hjemmelagde brownies. 

Lurt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (På 8.9.2023 den 12.13):

Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @Hoppetaujenta @SVK @jukkapalme @Ford3000 @Anki- og @Centella en Riktig Godhelg.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

God helv 💕🌹

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

God helv 💕🌹

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er glade for å se deg her Embla Vennen Vår.🥰🥰:klem3::klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene ønske våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @Hoppetaujenta @SVK @jukkapalme @Ford3000 @Anki- og @Centella en Riktig Godhelg.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

God helg alle! 💖

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hoppetaujenta said:

Takker for det C&C, men lurer veldig på hvor vår venn herr maskinføreren har gjort av seg. :klo: 

Han sluttet på Kvinneguiden fordi han var irritert på Kvinneguiden, men håper at grunnen til at han ikke har kommet tilbake er fordi han har det for kult i det virkelige liv. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...