Ciaran og Ciara Skrevet 8. september 2023 #2081 Del Skrevet 8. september 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Selv har jeg kjøpt inn Freia Daim sjokolademousse. Har fått såpass dilla på den at jeg kjøpte inn to poser til denne helga og har allerede spist den ene. Cassidy Tvillingene forstår deg godt. Freia Daim sjokolademousse er farlig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. september 2023 #2082 Del Skrevet 8. september 2023 5 minutter siden, jukkapalme said: Å, nam! Den har gått meg hus forbi. Kanskje jeg må teste en dag. Kan absolutt anbefale Freia Daims Sjokolademousse. 4 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene forstår deg godt. Freia Daim sjokolademousse er farlig godt. Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. september 2023 #2083 Del Skrevet 8. september 2023 Ciaran og Ciara skrev (31 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du også har noe godt å kose deg med i helgen.🥰🥰 Det har jeg 😊👍 jukkapalme skrev (14 minutter siden): Hehe, ja, må ha pottis, godis og cola i helgen og ingenting smaker så godt som helgens første cola når man har gått uten hele uka. Veldig sant 😊👍 SVK skrev (11 minutter siden): Selv har jeg kjøpt inn Freia Daim sjokolademousse. Har fått såpass dilla på den at jeg kjøpte inn to poser til denne helga og har allerede spist den ene. Godt?😊😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. september 2023 #2084 Del Skrevet 8. september 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Kan absolutt anbefale Freia Daims Sjokolademousse. Absolutt! Takk for tips😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. september 2023 #2085 Del Skrevet 8. september 2023 Just now, Entern said: Godt?😊😊 Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. september 2023 #2086 Del Skrevet 8. september 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Absolutt! Kos deg masse😊👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. september 2023 #2087 Del Skrevet 8. september 2023 SVK skrev (6 minutter siden): Kan absolutt anbefale Freia Daims Sjokolademousse. Absolutt! Kanskje jeg skal teste på bursdagen min senere i høst. Høres jo vanvittig godt ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. september 2023 #2088 Del Skrevet 8. september 2023 5 minutter siden, jukkapalme said: Kanskje jeg skal teste på bursdagen min senere i høst. Høres jo vanvittig godt ut Kanskje greit å teste den ut litt før bursdagen. Dumt hvis du skal ha Daim Sjokolademousse til dessert på bursdagen din også viser det seg at du ikke synes det er noe særlig. Når har du bursdag? Hvis du har lyst til å si det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. september 2023 #2089 Del Skrevet 8. september 2023 SVK skrev (16 minutter siden): Kan absolutt anbefale Freia Daims Sjokolademousse. Absolutt! 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. september 2023 #2090 Del Skrevet 8. september 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Kanskje greit å teste den ut litt før bursdagen. Dumt hvis du skal ha Daim Sjokolademousse til dessert på bursdagen din også viser det seg at du ikke synes det er noe særlig. Når har du bursdag? Hvis du har lyst til å si det. I slutten av oktober. Så fortsatt en god stund til. Ja, sikkert lurt å teste først. Men det blir uansett kladdkaka også, så skal vel ikke sulte, hehe. Elsker kladdkaka, beste ferdigkaka jeg vet om og like god som hjemmelagde brownies. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. september 2023 #2091 Del Skrevet 8. september 2023 SVK skrev (5 minutter siden): Kanskje greit å teste den ut litt før bursdagen. Dumt hvis du skal ha Daim Sjokolademousse til dessert på bursdagen din også viser det seg at du ikke synes det er noe særlig. Klokt tenkt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. september 2023 #2092 Del Skrevet 8. september 2023 2 minutter siden, jukkapalme said: I slutten av oktober. Så fortsatt en god stund til. Ja, sikkert lurt å teste først. Men det blir uansett kladdkaka også, så skal vel ikke sulte, hehe. Elsker kladdkaka, beste ferdigkaka jeg vet om og like god som hjemmelagde brownies. Lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. september 2023 #2093 Del Skrevet 8. september 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Lurt! Hehe, ja jeg glimter til innimellom 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. september 2023 #2094 Del Skrevet 9. september 2023 Ciaran og Ciara skrev (På 8.9.2023 den 12.13): Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @Hoppetaujenta @SVK @jukkapalme @Ford3000 @Anki- og @Centella en Riktig Godhelg.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 God helv 💕🌹 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. september 2023 #2095 Del Skrevet 9. september 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): God helv 💕🌹 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er glade for å se deg her Embla Vennen Vår.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september 2023 #2096 Del Skrevet 15. september 2023 Cassidy Tvillingene ønske våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @Hoppetaujenta @SVK @jukkapalme @Ford3000 @Anki- og @Centella en Riktig Godhelg.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 15. september 2023 #2097 Del Skrevet 15. september 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønske våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @Hoppetaujenta @SVK @jukkapalme @Ford3000 @Anki- og @Centella en Riktig Godhelg.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 God helg alle! 💖 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september 2023 #2098 Del Skrevet 15. september 2023 Takker for det C&C, men lurer veldig på hvor vår venn herr maskinføreren har gjort av seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. september 2023 #2099 Del Skrevet 15. september 2023 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. september 2023 #2100 Del Skrevet 15. september 2023 (endret) 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Takker for det C&C, men lurer veldig på hvor vår venn herr maskinføreren har gjort av seg. Han sluttet på Kvinneguiden fordi han var irritert på Kvinneguiden, men håper at grunnen til at han ikke har kommet tilbake er fordi han har det for kult i det virkelige liv. Endret 15. september 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå