Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #1701 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene blir så glade og rørte over at du tenker på oss.♥️♥️ Det gjør jeg. Gleder meg til å snakke med dere hver eneste dag. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #1702 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Det gjør jeg. Gleder meg til å snakke med dere hver eneste dag. ❤️ Cassidy Tvillingene gleder oss alltid til å snakke med deg også hver dag, for du gjør oss alltid så glade.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #1703 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gleder oss alltid til å snakke med deg også hver dag, for du gjør oss alltid så glade.♥️♥️ Ligemåde. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #1704 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Ligemåde. ❤️ ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 7. februar 2023 #1705 Del Skrevet 7. februar 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. mars 2023 #1706 Del Skrevet 2. mars 2023 Her i Skravletråden er det lenge siden sist Cassidy Tvillingene har skrevet.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 7. mars 2023 #1707 Del Skrevet 7. mars 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars 2023 #1708 Del Skrevet 28. mars 2023 Cassidy Tvillingene har ikke postet her på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars 2023 #1709 Del Skrevet 28. mars 2023 Cassidy Tvillingene håper at du har hatt en fin dag og kveld @Maskinfører??😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. mars 2023 Forfatter #1710 Del Skrevet 28. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du har hatt en fin dag og kveld @Maskinfører??😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Ja det har jeg hatt 🙂🙂👍👍 og dere ?? @Ciaran og Ciara?? 🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars 2023 #1711 Del Skrevet 28. mars 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det har jeg hatt 🙂🙂👍👍 og dere ?? @Ciaran og Ciara?? 🙂🙂 Cassidy Tvillingene har det bra nå, men vi var veldig rastløse forrige natt begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. mars 2023 Forfatter #1712 Del Skrevet 28. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har det bra nå, men vi var veldig rastløse forrige natt begge to. Dere var det ja hehe morsomt 🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars 2023 #1713 Del Skrevet 28. mars 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Dere var det ja hehe morsomt 🙂🙂 Det er ikke så morsomt, for grunnen til at Cassidy Tvillingene var rastløse. Var en bivirkning av Cipralex ( Antidepressiva ) som vi begge to har brukt siden vi var 14 år. Og rastløshet er en av bivirkningene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1714 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (50 minutter siden): Det er ikke så morsomt, for grunnen til at Cassidy Tvillingene var rastløse. Var en bivirkning av Cipralex ( Antidepressiva ) som vi begge to har brukt siden vi var 14 år. Og rastløshet er en av bivirkningene. Åja sånn ja hehe 🙂🙂 trodde det var disse trådene 🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1715 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (11 minutter siden): Åja sånn ja hehe 🙂🙂 trodde det var disse trådene 🙂🙂 Det også. Cassidy Tvillingene synes at det er på tide at Skravletråden blir Skravletråden igjen nå, for den har vært Snorketråden altfor lenge nå.😉😉🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1716 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Det også. Cassidy Tvillingene synes at det er på tide at Skravletråden blir Skravletråden igjen nå, for den har vært Snorketråden altfor lenge nå.😉😉🤣🤣👍👍 Ja det har den 🙂🙂🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1717 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det har den 🙂🙂🙂🙂 Cassidy Tvillingene har savnet veldig å poste i denne tråden her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1718 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene har savnet veldig å poste i denne tråden her. Ja det skjønner jeg 🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars 2023 #1719 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det skjønner jeg 🙂🙂 Cassidy Tvillingene synes at det er tryggere å poste her enn i dagboken vår. For her på Sosial prat kommer ikke nettrollene innom. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #1720 Del Skrevet 29. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er tryggere å poste her enn i dagboken vår. For her på Sosial prat kommer ikke nettrollene innom. Ja det er jo det 🙂🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå