Gå til innhold

Skravletråden!!!

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Ja det er det ☹️☹️

Cassidy Tvillingene gidder ikke en gang å svare AB-er for det er bare dumt fjas med de heletiden.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene gidder ikke en gang å svare AB-er for det er bare dumt fjas med de heletiden.:nikke::nikke:

Ja noen så er det bilteknisk hjelper jeg de gjerne  🙂🙂

Endret av Maskinfører
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja noen så er det bilteknisk hjelper jeg de gjerne  🙂🙂

Ja Cassidy Tvillingene hjelper de også hvis vi kan hjelpe de, og om det er saklig det som de spør om.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (15 minutter siden):

Ja Cassidy Tvillingene hjelper de også hvis vi kan hjelpe de, og om det er saklig det som de spør om.:nikke::nikke:

Det er bra 🙂🙂🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Det er bra 🙂🙂🙂

Cassidy Tvillingene har dessverre blitt mobbet og fått så mye tull fra AB brukere her inne. At når vi får opp på varsellampen vår at en AB har sitert noen av innleggene våre, så gidder vi ikke å sjekke eller å lese det.👎👎

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har dessverre blitt mobbet og fått så mye tull fra AB brukere her inne. At når vi får opp på varsellampen vår at en AB har sitert noen av innleggene våre, så gidder vi ikke å sjekke eller å lese det.👎👎

Det er trist ☹️ bra at dere ikke leser 🙂❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er trist ☹️ bra at dere ikke leser 🙂❤️

Tusen Takk.♥️♥️ Cassidy Tvillingene setter pris på de fine ordene.🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Tusen Takk.♥️♥️ Cassidy Tvillingene setter pris på de fine ordene.🥰🥰

Det er bra det er jo sant også 🙂🙂❤️❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Det er bra det er jo sant også 🙂🙂❤️❤️

Ja for Cassidy Tvillingene har funnet ut at den beste måten å håndtere frekkheten til AB brukere på, er å ignorere kommentarene og siteringene fra de.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden):

Ja for Cassidy Tvillingene har funnet ut at den beste måten å håndtere frekkheten til AB brukere på, er å ignorere kommentarene og siteringene fra de.:nikke::nikke:

Lurt. 💛

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Lurt. 💛

Cassidy Tvillingene synes også at det er det aller lureste.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten historie ..jeg sier ikke at den er sann , den kan være fiction.

Året er rundt 2013..jeg hadde syklet p en gammel sykkel til Oppegård i Akershus , fra Drammen , var via Oslo noen dager.. Oppegård ligger ikke så langt fra Sofiemyr idrettsanlegg og fotballbaner  bak Sofiemyr skogen..jeg skulle inn på meny i Oppegård for å kjøpe øl egentlig , men sykkelen hadde vært et slikt issue at jeg visste den måtte bort .

Jeg var kommet til parkeringsplassen utenfor meny , der det var vanlig med biler og en kvinne godt over middagshøyden , som kom syklende og stilte seg utenfor døra til butikken, der hun kom i snakk med to i samme alder som kom ut av butikken , på vei til bilen..det var hyggelig stemning med latter og høyt prat , de kjente hverandre..

Jeg tenkte at dette må gå fort..jeg strakte på meg og gestikulerte den lange sykkelturen jeg faktisk hadde tatt, mens jeg forsiktig la ned sykkelen , la litt rusk over den og tørket litt fingeravtrykk bort..samtidig som jeg hadde litt overblikk over hva som befant seg i bilene på parkeringsplassen av evt sjåfører..

Jeg tenkte meg at øl kan jeg kjøpe meg inne i Kolbotn ..på vei tilbake..jeg fulgte forsiktig med kvinnen og de to som snakket utenfor butikkdøra..jeg festet blikket mitt inn gjennom glassdøra for å se hva som var der , var det mye folk , som evt kunne komme ut eller lite og ingen ..

Kvinnen vinket til de to i bilen de sa høylydt hade  , hun gikk mot butikkdøra, de i bilen kjørte sakte avsted.. Hun låste ikke sykkelen. Sykkelen jeg hadde var ferdiggjort  til å bli liggende igjen.. jeg skannet butikken gjennom døren for siste gang ..gikk hurtige steg etter kvinnen , forsikret meg at hun ikke snudde og kom tilbake .. jeg satte meg på sykkelen , skannet parkeringsplassen igjen og tråkket forsiktig mens jeg testet bremsene, måtte vite hva jeg satte meg på..hurtig avgjørelse , skulle jeg sykle nedover og komme meg raskest mulig bort , eller oppover retning Kolbotn og komme meg mye tregere frem ..jeg visste at hvis jeg kjører nedover så vil jeg måtte passere stedet en gang til , med den risikoen det vil medføre..jeg rullet ned til veien og gav full pinne nedover..

Etter noen svinger så satte jeg inn på en skogsvei.. her var det å vente.. i tiden så evaluerte jeg om det var verdt risikoen å passere åstedet igjen  , det kunne være at de letet rundt etter den..jeg valgte å ikke ta den risikoen..jeg satt den pent bort slik at den ikke skulle være skadet hvis de fant den.. 

Jeg gikk en omvei tilbake og en lang lang tur stod foran meg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringakt..cirkl k lederen på Geilo , en med utenlandsk aksent, forteller kundene sine at jeg er syk.. ringakt har en strafferamme på 3 års fengsel.. derfor fortjener han å bli hengt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (36 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

God morgen C&C. 💕 Pizzahornene som du sendte med brevdue ble veldig gode. Nattevaktene våknet meg opp med frokost i senga. Eller? Jeg kunne ønske… Ble istedenfor møtt av 2 trøtte tryner (dagvaktene). 🤪

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (4 minutter siden):

God morgen C&C. 💕 Pizzahornene som du sendte med brevdue ble veldig gode. Nattevaktene våknet meg opp med frokost i senga. Eller? Jeg kunne ønske… Ble istedenfor møtt av 2 trøtte tryner (dagvaktene). 🤪

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen Embla Othea.♥️♥️ Vi er glade for at pizzahornene falt i god smak.😉😉

Endret av Ciaran og Ciara
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen Embla Othea.♥️♥️ Vi er glade for at pizzahornene falt i god smak.😉😉

Det var sjempeee godt! :bolledeig:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Det var sjempeee godt! :bolledeig:

Godt å høre, Cassidy Tvillingene tenker alltid på forumstoresøsteren vår.🥰🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden):

Godt å høre, Cassidy Tvillingene tenker alltid på forumstoresøsteren vår.🥰🥰

Tnåå. Og jeg tenker på dere forumlillesøster- og bror. 🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Tnåå. Og jeg tenker på dere forumlillesøster- og bror. 🥰

Cassidy Tvillingene blir så glade og rørte over at du tenker på oss.♥️♥️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...