Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2023 #1041 Del Skrevet 22. januar 2023 Upps...jeg skrev visst "Love"...men mente Låve...det er to ganske forskjellige ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. januar 2023 #1042 Del Skrevet 22. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Upps...jeg skrev visst "Love"...men mente Låve...det er to ganske forskjellige ting. Det går helt fint 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2023 #1043 Del Skrevet 22. januar 2023 Takk for imøtekommende forståelse. Det setter vi pris på. Jeg har nu sett en tyrkisk litt eventyrsk serie på to sesonger og det irriterer meg alltid når jeg ikke kan forstå ett eneste ord og må lese tekst hele tiden, men til sakens kjerne; historien var ganske tynn og èn sesong for lang. Da var det ny jakt på ny forhåpentlig litt mere severdig serie. Finner få som treffer syns jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2023 #1044 Del Skrevet 22. januar 2023 Når jeg tenker meg litt om hadde det vært verre med vrimlende kre i skjegget, enn skjegg i kreet. Tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. januar 2023 #1045 Del Skrevet 22. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Når jeg tenker meg litt om hadde det vært verre med vrimlende kre i skjegget, enn skjegg i kreet. Tror jeg. Bedre med skjegg på kreet enn kre i skjegget?😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2023 #1046 Del Skrevet 22. januar 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Bedre med skjegg på kreet enn kre i skjegget?😀 Prøv å ikke la dem komme til på kroppen i det hele tatt, for de formerer seg med lynets hastighet. 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. januar 2023 #1047 Del Skrevet 22. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Prøv å ikke la dem komme til på kroppen i det hele tatt, for de formerer seg med lynets hastighet. 😱 Heldigvis må de bli 2 år gamle før de kan formere seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2023 #1048 Del Skrevet 22. januar 2023 ...men da tar de igjen så det lukter svidd også. Swingersparty med skjegg på! lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. januar 2023 #1049 Del Skrevet 22. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): ...men da tar de igjen så det lukter svidd også. Swingersparty med skjegg på! lol 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Kannibaler er de og 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2023 #1050 Del Skrevet 22. januar 2023 Fyttikatta. Bedre å holde seg tørrskodd på krefritt form da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. januar 2023 #1051 Del Skrevet 22. januar 2023 Maskinfører skrev (2 timer siden): Jøss på en kveld ? kan spise opp hele posen på en halvtime jeg Oj 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. januar 2023 #1052 Del Skrevet 22. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja, klart jeg gjør! Yupp. Jeg vet at alt "rart" som du lirer av deg...egentlig er et bevis på at du liker meg. Egentlig. Jeg er på forumet når du er et annet sted eller to. Av og til treffes vi og sånn er forumlivet. God søndagskveld. Næmmen i alle dager da?!? Åssen har du klart å bli såpass både gammel og livsvis? Skjer det snart? En pose er 340 gram og ganske utrolig at en kan tømme den så fort, men siden vi er mange her så spanderer jeg en litt større beholder smekkfull av de godeste twistene som finnes. Halvannen kilo holder i kveld jaffal? I bilen?? Hvordan står den parkert da? Fuktig garasje/love eller hva? Du har høye tanker om deg selv, Hoppe. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. januar 2023 #1053 Del Skrevet 22. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden): Fyttikatta. Bedre å holde seg tørrskodd på krefritt form da. Ja helt enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. januar 2023 #1054 Del Skrevet 22. januar 2023 Baktus skrev (1 time siden): Ja og Helene sjekker ut .. hun er flink Mhm. ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. januar 2023 #1055 Del Skrevet 22. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Mhm. ☺️ Hadde gjerne sjekket opp Helene 😚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. januar 2023 #1056 Del Skrevet 22. januar 2023 Entern skrev (12 minutter siden): Hadde gjerne sjekket opp Helene 😚 Hun er en pen dame. 😝 I tillegg virker hun som en utrolig sympatisk og varm person. Liker henne godt. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 22. januar 2023 #1057 Del Skrevet 22. januar 2023 Entern skrev (2 timer siden): Ja jeg ordner nesten automatisk ☺️ Mus kan være fæle greier 🥲 Mest skjeggkre jeg bekymrer meg for 😅 Skjeggkre er jo ikke farlig. Vi hadde det før, men kjøpte noe kakkerlakkspray i Afrika, som sikkert er ulovlig å bruke her i Norge. Etter at jeg spraya badet med den har jeg ikke sett noe mer til de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 22. januar 2023 #1058 Del Skrevet 22. januar 2023 Agent smith skrev (8 minutter siden): Skjeggkre er jo ikke farlig. Vi hadde det før, men kjøpte noe kakkerlakkspray i Afrika, som sikkert er ulovlig å bruke her i Norge. Etter at jeg spraya badet med den har jeg ikke sett noe mer til de Er ikke skjeggkre noe som de bare sliter med på Majorstua ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2023 #1059 Del Skrevet 22. januar 2023 Embla Othea skrev (31 minutter siden): Du har høye tanker om deg selv, Hoppe. 😂 Yess! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. januar 2023 #1060 Del Skrevet 22. januar 2023 Agent smith skrev (13 minutter siden): Skjeggkre er jo ikke farlig. Vi hadde det før, men kjøpte noe kakkerlakkspray i Afrika, som sikkert er ulovlig å bruke her i Norge. Etter at jeg spraya badet med den har jeg ikke sett noe mer til de Nei de er jo ikke farlige for folk, bare for papir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå