Gå til innhold

Skravletråden!!!

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Embla Othea skrev (4 minutter siden):

Ja noen kler det 🙂 Genetikk styrer man ikke.

Se;

image.jpeg.531ed28f573acfd13350d455814f2803.jpeg

Mark :rodmer: Savner han i greys fortsatt

Sett Chicago Fire?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er 03 modeller vi, vi er født den 30. November 2003 vi.👨‍🦰👩‍🦰

👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Mark :rodmer: Savner han i greys fortsatt

Sett Chicago Fire?

Nope. 🙂

Kun sett en episode tror jeg. Favorittserien min er game of thrones. 🙂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Nope. 🙂

Kun sett en episode tror jeg. Favorittserien min er game of thrones. 🙂

Greys da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (23 minutter siden):

True Crime?

Nope

Ser mye på NRK

Endret av Embla Othea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (45 minutter siden):

Jeg ser aldri på nrk 😅

Mye bra 🙂 Jeg liker Helene sjekker inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn, ikke lest tidligere tråder. Jeg liker å se på The Walking Dead, men liker best de første sesongene. Ser også noen ganger på True Crime, går også under Dagsrevyen på NRK. Prøver å kutte ned det, for det foregår så mye sykt der.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (2 minutter siden):

Hopper inn, ikke lest tidligere tråder. Jeg liker å se på The Walking Dead, men liker best de første sesongene. Ser også noen ganger på True Crime, går også under Dagsrevyen på NRK. Prøver å kutte ned det, for det foregår så mye sykt der.

Jeg synes også Walking Dead var best de første sesongene, jeg har sett til tidlig sesong 9 men så gadd jeg ikke mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene synes at det er bra at flere besøker Skravletråden og poster her i denne tråden. For vanligvis er det bare @Ciaran og Ciara og @Maskinfører som poster her i denne tråden. Så vi setter pris på at flere poster her vi.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg synes også Walking Dead var best de første sesongene, jeg har sett til tidlig sesong 9 men så gadd jeg ikke mer

Jeg må jo se alt. Litt sånn i en ulykke eller noe. Du VET jo at du ikke bør se, men du gjør det likevel... samme forholdet har jeg jo til H&A, for det er ekstremt kjedelig for tiden, men kan ikke gå glipp av noe i tilfelle det skulle skje noe spennende 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Jeg må jo se alt. Litt sånn i en ulykke eller noe. Du VET jo at du ikke bør se, men du gjør det likevel... samme forholdet har jeg jo til H&A, for det er ekstremt kjedelig for tiden, men kan ikke gå glipp av noe i tilfelle det skulle skje noe spennende 🙃

Jeg begynte på igjen med Home and Away og nå har jeg sett alt på play og begynt å se episoder som ikke er vist i Norge enda 😅 Jeg digger Lyrick da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg begynte på igjen med Home and Away og nå har jeg sett alt på play og begynt å se episoder som ikke er vist i Norge enda 😅 Jeg digger Lyrick da

NÆÆÆÆH? Hvor har du sett episoder ikke vist i Norge??? Vel... nevermind, går bra, jeg skal se det på play... mindre stress. Lyrick har greie sanger, bare syns ikke alltid at de medfører gode historier, men det er meg da. Det er jo dramaserie så da skal det jo være overdramatisk alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (9 minutter siden):

NÆÆÆÆH? Hvor har du sett episoder ikke vist i Norge??? Vel... nevermind, går bra, jeg skal se det på play... mindre stress. Lyrick har greie sanger, bare syns ikke alltid at de medfører gode historier, men det er meg da. Det er jo dramaserie så da skal det jo være overdramatisk alt.

Jeg digger Remi da 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg digger Remi da 😄 

Han har jo en egen sjarm... Både han og Tane er jo hot, på hver sin måte 🔥 Noe med en som kan spille på gitar, mmm... og ja... kanskje det er derfor jeg ser på H&A, pga kjekke menn? Bør vel ikke si noe om det til mannen. Han kan for øvrig spille på gitar :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (2 minutter siden):

Han har jo en egen sjarm... Både han og Tane er jo hot, på hver sin måte 🔥 Noe med en som kan spille på gitar, mmm... og ja... kanskje det er derfor jeg ser på H&A, pga kjekke menn? Bør vel ikke si noe om det til mannen. Han kan for øvrig spille på gitar :D 

Men jeg lurer på hvor gamle de bandmedlemmene skal være 🧐 Jeg er alltid veldig nysgjerrig på alder til folk 😅 jeg vet alderen til de som er med fra før av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...