Gjest Cid Skrevet 21. januar 2023 #841 Del Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Ja noen kler det 🙂 Genetikk styrer man ikke. Se; Mark Savner han i greys fortsatt Sett Chicago Fire? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #842 Del Skrevet 21. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er 03 modeller vi, vi er født den 30. November 2003 vi.👨🦰👩🦰 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #843 Del Skrevet 21. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Mark Savner han i greys fortsatt Sett Chicago Fire? Nope. 🙂 Kun sett en episode tror jeg. Favorittserien min er game of thrones. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar 2023 #844 Del Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): 👍 👍👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2023 #845 Del Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Nope. 🙂 Kun sett en episode tror jeg. Favorittserien min er game of thrones. 🙂 Greys da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #846 Del Skrevet 21. januar 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Greys da? Nope. Ser lite på serier. Mest doku 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2023 #847 Del Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Nope. Ser lite på serier. Mest doku 😬 True Crime? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #848 Del Skrevet 21. januar 2023 (endret) Cid skrev (23 minutter siden): True Crime? Nope Ser mye på NRK Endret 21. januar 2023 av Embla Othea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2023 #849 Del Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (40 minutter siden): Nope Ser mye på NRK Jeg ser aldri på nrk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar 2023 #850 Del Skrevet 21. januar 2023 Cassidy Tvillingene ser på pc-skjermen vår nå vi.🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #851 Del Skrevet 21. januar 2023 Cid skrev (45 minutter siden): Jeg ser aldri på nrk 😅 Mye bra 🙂 Jeg liker Helene sjekker inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 21. januar 2023 #852 Del Skrevet 21. januar 2023 Hopper inn, ikke lest tidligere tråder. Jeg liker å se på The Walking Dead, men liker best de første sesongene. Ser også noen ganger på True Crime, går også under Dagsrevyen på NRK. Prøver å kutte ned det, for det foregår så mye sykt der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2023 #853 Del Skrevet 21. januar 2023 Ford3000 skrev (2 minutter siden): Hopper inn, ikke lest tidligere tråder. Jeg liker å se på The Walking Dead, men liker best de første sesongene. Ser også noen ganger på True Crime, går også under Dagsrevyen på NRK. Prøver å kutte ned det, for det foregår så mye sykt der. Jeg synes også Walking Dead var best de første sesongene, jeg har sett til tidlig sesong 9 men så gadd jeg ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar 2023 #854 Del Skrevet 21. januar 2023 Cassidy Tvillingene synes at det er bra at flere besøker Skravletråden og poster her i denne tråden. For vanligvis er det bare @Ciaran og Ciara og @Maskinfører som poster her i denne tråden. Så vi setter pris på at flere poster her vi.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 21. januar 2023 #855 Del Skrevet 21. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg synes også Walking Dead var best de første sesongene, jeg har sett til tidlig sesong 9 men så gadd jeg ikke mer Jeg må jo se alt. Litt sånn i en ulykke eller noe. Du VET jo at du ikke bør se, men du gjør det likevel... samme forholdet har jeg jo til H&A, for det er ekstremt kjedelig for tiden, men kan ikke gå glipp av noe i tilfelle det skulle skje noe spennende 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2023 #856 Del Skrevet 21. januar 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Jeg må jo se alt. Litt sånn i en ulykke eller noe. Du VET jo at du ikke bør se, men du gjør det likevel... samme forholdet har jeg jo til H&A, for det er ekstremt kjedelig for tiden, men kan ikke gå glipp av noe i tilfelle det skulle skje noe spennende 🙃 Jeg begynte på igjen med Home and Away og nå har jeg sett alt på play og begynt å se episoder som ikke er vist i Norge enda 😅 Jeg digger Lyrick da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 21. januar 2023 #857 Del Skrevet 21. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg begynte på igjen med Home and Away og nå har jeg sett alt på play og begynt å se episoder som ikke er vist i Norge enda 😅 Jeg digger Lyrick da NÆÆÆÆH? Hvor har du sett episoder ikke vist i Norge??? Vel... nevermind, går bra, jeg skal se det på play... mindre stress. Lyrick har greie sanger, bare syns ikke alltid at de medfører gode historier, men det er meg da. Det er jo dramaserie så da skal det jo være overdramatisk alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2023 #858 Del Skrevet 21. januar 2023 Ford3000 skrev (9 minutter siden): NÆÆÆÆH? Hvor har du sett episoder ikke vist i Norge??? Vel... nevermind, går bra, jeg skal se det på play... mindre stress. Lyrick har greie sanger, bare syns ikke alltid at de medfører gode historier, men det er meg da. Det er jo dramaserie så da skal det jo være overdramatisk alt. Jeg digger Remi da 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 21. januar 2023 #859 Del Skrevet 21. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg digger Remi da 😄 Han har jo en egen sjarm... Både han og Tane er jo hot, på hver sin måte 🔥 Noe med en som kan spille på gitar, mmm... og ja... kanskje det er derfor jeg ser på H&A, pga kjekke menn? Bør vel ikke si noe om det til mannen. Han kan for øvrig spille på gitar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2023 #860 Del Skrevet 21. januar 2023 Ford3000 skrev (2 minutter siden): Han har jo en egen sjarm... Både han og Tane er jo hot, på hver sin måte 🔥 Noe med en som kan spille på gitar, mmm... og ja... kanskje det er derfor jeg ser på H&A, pga kjekke menn? Bør vel ikke si noe om det til mannen. Han kan for øvrig spille på gitar Men jeg lurer på hvor gamle de bandmedlemmene skal være 🧐 Jeg er alltid veldig nysgjerrig på alder til folk 😅 jeg vet alderen til de som er med fra før av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå