Frøkenfryden Skrevet 27. oktober 2022 #241 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Sykt…eller psykologisk interessant?😆😁 Haha neida ikke sykt bare litt absurd😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #242 Del Skrevet 27. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha neida ikke sykt bare litt absurd😆 Jeg leste meg opp på vampyrer når jeg var mye yngre 🧛🏻♀️🧛🏻🧛🏻♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2022 #243 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Det synes jeg og 😀 Cassidy Tvillingene synes også at du er snill og grei vi Entern.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #244 Del Skrevet 27. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Åå han var kjekk. Han fra Buffy det vel? Ja 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2022 #245 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg leste meg opp på vampyrer når jeg var mye yngre 🧛🏻♀️🧛🏻🧛🏻♂️ 🧛♂️🧛♀️👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #246 Del Skrevet 27. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes også at du er snill og grei vi Entern.😊😊☺️☺️ Tusen takk 😊😊🧡🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2022 #247 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Tusen takk 😊😊🧡🧡 Bare Hyggelig svarer Cassidy Tvillingene.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 27. oktober 2022 #248 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Tusen takk 😊😊🧡🧡 Ja, underskriver.🙂 Du er helt klart av de mer joviale her på forumet. Kommer ikke over når du fortalte at du har vært utestengt et par ganger.😉(håper ikke det var hemmelig--- 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #249 Del Skrevet 27. oktober 2022 PITTY skrev (3 minutter siden): Ja, underskriver.🙂 Du er helt klart av de mer joviale her på forumet. Kommer ikke over når du fortalte at du har vært utestengt et par ganger.😉(håper ikke det var hemmelig--- Tusen takk 😊🧡 Ikke hemmelig i det hele tatt, var idiot i kranglete diskusjoner litt for ofte 😅😅😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #250 Del Skrevet 27. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (52 minutter siden): Fytti helsike nå må vi skifte tema😮😮😮 .. så… jeg har ikke laget kjøleskapsgrøt i kveld så hvem vet hva frokosten er😄 Skikkelig Blodgrøt ?🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 27. oktober 2022 #251 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Tusen takk 😊🧡 Ikke hemmelig i det hele tatt, var idiot i kranglete diskusjoner litt for ofte 😅😅😅 😂Da tar jeg over kranglingen din litt rundt omkring her jeg tror jeg. Da kan jeg isteden spare penger på dyre beroligende medisiner.🤪 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2022 #252 Del Skrevet 27. oktober 2022 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Skikkelig Blodgrøt ?🙂 Cassidy Tvillingene holder oss til havregrøt med eplebiter og blåbær på vi.🥣🥣🍏🍏🍎🍎🔵🔵👍👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #253 Del Skrevet 27. oktober 2022 PITTY skrev (5 minutter siden): 😂Da tar jeg over kranglingen din litt rundt omkring her jeg tror jeg. Da kan jeg isteden spare penger på dyre beroligende medisiner.🤪 På den annen side, mye billigere å henge her enn på pub og beroligende kan være veldig billig altså 😅😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2022 #254 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): På den annen side, mye billigere å henge her enn på pub og beroligende kan være veldig billig altså 😅😀 Cassidy Tvillingene er glade for at du henger her vi Entern.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. oktober 2022 #255 Del Skrevet 27. oktober 2022 Maskinfører skrev (16 minutter siden): Skikkelig Blodgrøt ?🙂 😮 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #256 Del Skrevet 27. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene holder oss til havregrøt med eplebiter og blåbær på vi.🥣🥣🍏🍏🍎🍎🔵🔵👍👍 Det er godt 🙂🙂🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #257 Del Skrevet 27. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): 😮 Leste noe om en vampyr og de eter jo sånt 🙂 noen liker blodpudding også 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2022 #258 Del Skrevet 27. oktober 2022 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er godt 🙂🙂🙂 Cassidy Tvillingene er veldig glade i det vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2022 #259 Del Skrevet 27. oktober 2022 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Leste noe om en vampyr og de eter jo sånt 🙂 noen liker blodpudding også 🙂 Cassidy Tvillingene liker godt Blodpudding vi.🩸🩸🍮🍮👨🦰👩🦰👍👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #260 Del Skrevet 27. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker godt Blodpudding vi.🩸🩸🍮🍮👨🦰👩🦰👍👍 Kan være godt til tider men er mange år siden jeg spiste det 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå