Entern Skrevet 27. oktober 2022 #201 Del Skrevet 27. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Aldri skjønt hvorfor ikke vampyrer bare suger seg selv 😅 De er døde og produserer ikke blod Mer symbolsk: blodet symboliserer blod, vampyrer er døde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 27. oktober 2022 #202 Del Skrevet 27. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Aldri skjønt hvorfor ikke vampyrer bare suger seg selv 😅 Tror i grunn ikke de har blod, siden de egentlig er døde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #203 Del Skrevet 27. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Helt til han møtte Boot og fikk Boner Alle får boner av Bones i alle fall 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #204 Del Skrevet 27. oktober 2022 Cid skrev (12 minutter siden): Du er evig ung da 😃 Yepp hun er det 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #205 Del Skrevet 27. oktober 2022 (endret) Den første vampyren vi møter i noen mytologi er Lillitu også kjent som Lillith. Hun dukket først opp i sumerisk mytologi og tar mer plass enn Djevelen i jødisk folketro. Hun dreper barn (og føder demoner). Demonen i Eksorsisten hatet henne og i gamle Mesopotamia ble han påkalt under barnefødsler for å beskytte mor og barn. Endret 27. oktober 2022 av Entern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 27. oktober 2022 #206 Del Skrevet 27. oktober 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #207 Del Skrevet 27. oktober 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Den har jeg likt siden jeg var barn 😊 Hele den plata er veldig bra faktisk 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. oktober 2022 #208 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (7 minutter siden): De er døde og produserer ikke blod Mer symbolsk: blodet symboliserer blod, vampyrer er døde Athena Catalina skrev (7 minutter siden): Tror i grunn ikke de har blod, siden de egentlig er døde. Ah så da får ikke kvinnelige vampyrer mensen da? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. oktober 2022 #209 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Alle får boner av Bones i alle fall 🥰 Jeg foretrekker Boot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. oktober 2022 #210 Del Skrevet 27. oktober 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Ah så da får ikke kvinnelige vampyrer mensen da? 😅 😮 Hvis de har det håper jeg de er litt introverte.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #211 Del Skrevet 27. oktober 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Ah så da får ikke kvinnelige vampyrer mensen da? 😅 Selvfølgelig ikke. Bortsett fra Lillith da, antar jeg, men hun er like mye demon som vampyr og ikke bare første vampyr men også første succubus (eller mare på godt norsk). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #212 Del Skrevet 27. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 😮 Hvis de har det håper jeg de er litt introverte.. Sjelden. De er dramadronninger. Og veldig ofte lesbiske… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #213 Del Skrevet 27. oktober 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Jeg foretrekker Boot Hvor fra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. oktober 2022 #214 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Sjelden. De er dramadronninger. Og veldig ofte lesbiske… Men mensen i sosialt lag som vampyr høres skummelt ut🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. oktober 2022 #215 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Hvor fra? Hun dama i Bones, eller var det Booth? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #216 Del Skrevet 27. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Men mensen i sosialt lag som vampyr høres skummelt ut🫣 Lesbiske vampyrdamer synes sikkert det er skikkelig sexy 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 27. oktober 2022 #217 Del Skrevet 27. oktober 2022 Vampyrer drikker ikke mensen, da det ikke er rent blod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #218 Del Skrevet 27. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Hun dama i Bones, eller var det Booth? Angel het Booth i Bones, arkeologdama het Bones 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. oktober 2022 #219 Del Skrevet 27. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Lesbiske vampyrdamer synes sikkert det er skikkelig sexy 😛 Fytti helsike nå må vi skifte tema😮😮😮 .. så… jeg har ikke laget kjøleskapsgrøt i kveld så hvem vet hva frokosten er😄 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. oktober 2022 #220 Del Skrevet 27. oktober 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Vampyrer drikker ikke mensen, da det ikke er rent blod. Kommer an på tror jeg, mange folketro vampyrer er langtfra stilige, mange er nærmest zombier med huggtenner🧟♀️🧟♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå