Gå til innhold

Ukepenger 16 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hvor mye ukepenger deres ungdommer får? Vi gir 300kr uken, men da dekker vi busskort og mobil. Gir gjerne litt ekstra hvis han skal på kino eller noe. 

Anonymkode: 852e1...114

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får barnetrygden , det går til sløsing stort sett 

Anonymkode: d6bf9...bb1

• Liker 1
Skrevet

Min 16-åring får 750 i måneden. Har og en liten jobb og tjener inntil 800 i måneden der. 

Anonymkode: 26357...f5d

• Liker 1
Skrevet

Min får 600/mnd, dekket mobil, busskort, de fleste klær/sminke/hudpleie, og litt ekstra om det er noe (jul- og bursdagsgaver, kino, konsert osv).

Anonymkode: ca2b5...9ee

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Min får 600/mnd, dekket mobil, busskort, de fleste klær/sminke/hudpleie, og litt ekstra om det er noe (jul- og bursdagsgaver, kino, konsert osv).

Anonymkode: ca2b5...9ee

Vi betaler også for klær og hudpleie.

Anonymkode: 852e1...114

Skrevet

Vår får 50 kr i uka i tillegg til mobilabonnement, nødvendige hygieneartikler som shampoo og tannbørste, støtte til klær jeg synes hun trenger, og penger til buss. Noen ganger andre ting som trengs, men ungdom bruker også penger på ting jeg ikke synes er helt nødvendig som klær og mat ute. Hun har sommerjobb i tillegg og kan også jobbe ekstra på gården eller som barnevakt. Hun får ikke ukepenger om hun ikke vasker bad, rydder og støvsuger som avtalt. 

Anonymkode: 4ea45...37c

• Liker 1
Skrevet

Når jeg var 16 år så ga mamma meg barnetrygden😊

og da fikk jeg igjen om jeg kjøpte dusjsåpe i min etasje, men ikke om jeg kjøpte frisørshampo foreksempel.

Anonymkode: 5a418...c0a

• Liker 1
Skrevet

Dekker mobil, nødvendig klær,  nødvendige produkter og mat til hesten.  Jobber annehver helg samt ferier på gården og får lønn deretter. Tjener ganske bra på det. Jobber bra og er pliktoppfyllende - så er penger vel brukt. 

Anonymkode: f1b7b...7cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...