Gå til innhold

Fjerne galleblære

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opererte vekk galleblæren forrige fredag (kikhullskirurgi), fikk beskjed om at det kunne ta 3-5 dager før jeg var ganske oppegående igjen, men jeg klarer fortsatt ikke å reise meg opp fra sofa/seng eller gå uten ganske store smerter. Noen som vet sånn ca når det blir bedre? Har en datter på 4mnd, og føler meg ganske slem som sitter i sofaen og ser på at pappaen må gjøre alt..

Anonymkode: 8efcf...bba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det tok 2 uker med mannen min...1 uke med sår og vondt. Uke 2 gikk det bedre .men forsatt litt sår

Skrevet

Bruker du noe smertestillende?

Er jo en ganske stor operasjon, og du har vært i narkose. Da må kroppen bare få lov til å fikse seg selv. 
Datteren din har det nok helt fint sammen med pappaen sin.

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg fikk beskjed om å ikke løfte tunge ting på 1 mnd. Så du skal vel uansett ikke løfte barnet? 

Jeg kunne bevege meg normalt, men sakte, og med smerter etter 1 uke. Smertene var der i halvannen måned, men ganske mildt etter uke 2. 

Anonymkode: cac93...e2f

Skrevet

Jeg har hatt to kikkhullsoperasjoner. Etter første var jeg på jobb etter en uke, om enn litt redusert. Etter andre (som var galleblæra) tok det faktisk to uker. Det tok en uke før jeg kunne stavre meg til postkassen..og ca to før jeg følte meg ganske ok. Bare slapp av og gjør det som føles greit. Så lenge du ikke resignerer helt og er fullstendig urørlig (det vil jo virke mot sin hensikt), så er det lurest å lytte til kroppen og ikke hvordan det «skulle være».

Anonymkode: da7aa...f68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...