Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har opplevd et par ganger  noe som føltes ut som  kjærlighet? Møtet med disse personene har vært helt annerledes enn de jeg ellers har møtt i livet. Når jeg har møtt en slik person har jeg følt hva den andre tenker og føler, samt sett et hvit lys rundt personen i sidesynet. Det var en følelse av gjenkjennelse. Det rare var at jeg kjente følelsene disse personene hadde i magen. Feks når jeg lo når han ene sto ved siden av meg, da fikk han en klump i magen som jeg igjen kjente i min mage. Føltes veldig merkelig ut. En gang gikk jeg forbi han ene, og da kjente jeg følelsen han fikk i brystet sitt. Var som angst i brystet som et smell som traff brystet. Var en flott følelse av velbehag og tilhørighet. Noen her som har opplevd noe slikt? Hva er dette ? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår ikke helt hvordan du kan vite hva andre føler bare med å gå forbi, det kan jo være dine følelser du kjenner og projiserer på andre. Jeg antar at det er 99% mer sannsynlig. 

Anonymkode: 168a3...0e5

• Liker 2
Skrevet

God kjemi/aura , mellommennekselighet og trenger ikke ha noe med romantisk kjærlighet å gjøre 

Anonymkode: 59d12...2b6

• Liker 1
Skrevet
Conall skrev (18 timer siden):

Har opplevd et par ganger  noe som føltes ut som  kjærlighet? Møtet med disse personene har vært helt annerledes enn de jeg ellers har møtt i livet. Når jeg har møtt en slik person har jeg følt hva den andre tenker og føler, samt sett et hvit lys rundt personen i sidesynet. Det var en følelse av gjenkjennelse. Det rare var at jeg kjente følelsene disse personene hadde i magen. Feks når jeg lo når han ene sto ved siden av meg, da fikk han en klump i magen som jeg igjen kjente i min mage. Føltes veldig merkelig ut. En gang gikk jeg forbi han ene, og da kjente jeg følelsen han fikk i brystet sitt. Var som angst i brystet som et smell som traff brystet. Var en flott følelse av velbehag og tilhørighet. Noen her som har opplevd noe slikt? Hva er dette ? 

Det er empati og intuisjon. 

Anonymkode: 8ac71...ed5

• Liker 1
Skrevet

Du har nok ganske opne spirituelle kanalar, TS. 

Anonymkode: ad32e...2ad

• Hjerte 1
Skrevet

En gave😉

Anonymkode: 2cef4...6ee

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...