AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #1 Skrevet 26. oktober 2022 Hvem endte relasjonen, var det elskerinnen eller mannen? Eller for såvidt elskeren eller kvinnen? Anonymkode: 6857d...056
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #2 Skrevet 26. oktober 2022 Elskerinnen Anonymkode: c75a3...f73 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #3 Skrevet 26. oktober 2022 21 minutter siden, AnonymBruker said: Elskerinnen Anonymkode: c75a3...f73 Vet du hva årsaken var? Anonymkode: 6857d...056
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #4 Skrevet 26. oktober 2022 Ingen av oss. Jeg skilte meg fra mannen og ble sammen elskeren min. Gift og snart 3 barn nå. Anonymkode: dc863...e41 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #5 Skrevet 26. oktober 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen av oss. Jeg skilte meg fra mannen og ble sammen elskeren min. Gift og snart 3 barn nå. Anonymkode: dc863...e41 Høres ut som det gikk greit for din del, men det var sikkert tøft. Anonymkode: 6857d...056
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #6 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Høres ut som det gikk greit for din del, men det var sikkert tøft. Anonymkode: 6857d...056 Ja, det var det. Jeg burde selvsagt ikke vært utro, tar fullstendig kritikk på det, samt at det er mitt ansvar. Jeg burde gått fra eksmannen for mange år siden. Anonymkode: dc863...e41
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #7 Skrevet 26. oktober 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det var det. Jeg burde selvsagt ikke vært utro, tar fullstendig kritikk på det, samt at det er mitt ansvar. Jeg burde gått fra eksmannen for mange år siden. Anonymkode: dc863...e41 Det er vel ofte en prosess, og du har sikkert gjort det beste du kan. Tok det lang tid før du startet affæren med nåværende mann, før du skjønte at det kunne bli dere to? Anonymkode: 6857d...056
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #8 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel ofte en prosess, og du har sikkert gjort det beste du kan. Tok det lang tid før du startet affæren med nåværende mann, før du skjønte at det kunne bli dere to? Anonymkode: 6857d...056 Je skjønte det med en gang, sånn omtrent første kvelden. Vi hadde vanvittig god kjemi. Fortalte det hjemme etter 13-14 dager. Bruddet gikk rolig for seg, det kom ikke som noen overraskelse på han da vi bare levde side om side de siste 7 årene. Måtte fikse opp i litt praktiske ting først. Vi er såpass venner at samarbeid med felles datter går fint, feirer jul sammen, bursdager, 17 mai osv. Eneste han satt seg på bakbena var da jeg spurte om å flytte ut av kommunen med datter. Respekterte det så min nye flyttet heller hit. Hva med deg? Er du i samme situasjon? Anonymkode: dc863...e41 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #9 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Vet du hva årsaken var? Anonymkode: 6857d...056 Fordi jeg ikke tror han kommer til å gå fra kona. Og selvom jeg er så glad i ham at jeg nok kunne ventet et par år, så vil jeg ikke risikere å kaste bort år av livet mitt. Anonymkode: c75a3...f73 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #10 Skrevet 26. oktober 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Je skjønte det med en gang, sånn omtrent første kvelden. Vi hadde vanvittig god kjemi. Fortalte det hjemme etter 13-14 dager. Bruddet gikk rolig for seg, det kom ikke som noen overraskelse på han da vi bare levde side om side de siste 7 årene. Måtte fikse opp i litt praktiske ting først. Vi er såpass venner at samarbeid med felles datter går fint, feirer jul sammen, bursdager, 17 mai osv. Eneste han satt seg på bakbena var da jeg spurte om å flytte ut av kommunen med datter. Respekterte det så min nye flyttet heller hit. Hva med deg? Er du i samme situasjon? Anonymkode: dc863...e41 Jeg har kjæreste og han har samboer. Deres forhold har vart i 7 år, mens mitt knapt ett. Mange tanker som svirrer i hodet. Vi har kjent hverandre i tre måneder. Jeg gjør noe feil, men samtidig er jeg redd for å sats på han nye. Han er ikke lenger forelsket i sin samboer. Sier hun er snill, men det er det. Tør ikke spør han for mye, i tilfelle han føler seg presset. Tenker jeg må ta et oppgjør med mitt eget liv, uavhengig av hva som skjer med han Anonymkode: 6857d...056 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #11 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har kjæreste og han har samboer. Deres forhold har vart i 7 år, mens mitt knapt ett. Mange tanker som svirrer i hodet. Vi har kjent hverandre i tre måneder. Jeg gjør noe feil, men samtidig er jeg redd for å sats på han nye. Han er ikke lenger forelsket i sin samboer. Sier hun er snill, men det er det. Tør ikke spør han for mye, i tilfelle han føler seg presset. Tenker jeg må ta et oppgjør med mitt eget liv, uavhengig av hva som skjer med han Anonymkode: 6857d...056 Ja, vær modig, har du det ikke bra hjemme så kom deg ut av forholdet for din egen del. Ønsker deg lykke til❤️ Anonymkode: dc863...e41
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #12 Skrevet 26. oktober 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi jeg ikke tror han kommer til å gå fra kona. Og selvom jeg er så glad i ham at jeg nok kunne ventet et par år, så vil jeg ikke risikere å kaste bort år av livet mitt. Anonymkode: c75a3...f73 Du gjør det rette. Sikker ikke lett å løsrive seg fra han, særlig ikke om han vil fortsette med deg Anonymkode: 6857d...056
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #13 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du gjør det rette. Sikker ikke lett å løsrive seg fra han, særlig ikke om han vil fortsette med deg Anonymkode: 6857d...056 Det er ikke lett. Han vil fortsette og jeg vil fortsette. Snakker, snapper og tekster hver eneste dag. Overnatter sammen minst en gang i uken. Gjør fryktelig vondt, men kan jo ikke fortsette slik. Anonymkode: c75a3...f73 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #14 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fordi jeg ikke tror han kommer til å gå fra kona. Og selvom jeg er så glad i ham at jeg nok kunne ventet et par år, så vil jeg ikke risikere å kaste bort år av livet mitt. Anonymkode: c75a3...f73 Han går ikke fra kona helt garantert. Ikke vent på han. Det blir ikke dere. Du får det bare vondt. Anonymkode: fd436...37f 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #15 Skrevet 26. oktober 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke lett. Han vil fortsette og jeg vil fortsette. Snakker, snapper og tekster hver eneste dag. Overnatter sammen minst en gang i uken. Gjør fryktelig vondt, men kan jo ikke fortsette slik. Anonymkode: c75a3...f73 Akkurat med den frekvensen vi også holder på. Hvor lenge har dere hatt affæren? Tre måneder her. Har prøvd å skru litt ned for kommunikasjonen for å se om det kan gi seg. Men han kontakter meg hver dag, ønsker heller ikke å si han skal stoppe. samtidig som jeg vil det dør ut. Anonymkode: 6857d...056 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #16 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han går ikke fra kona helt garantert. Ikke vent på han. Det blir ikke dere. Du får det bare vondt. Anonymkode: fd436...37f Det er ikke helt garantert nei. Du ser jo det. Anonymkode: 63182...943
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #17 Skrevet 26. oktober 2022 Min elsker gikk fra kona etter 3 uker. Jeg gikk fra min mann 4 uker etter der igjen. Anonymkode: ba5b4...254
Snok1 Skrevet 26. oktober 2022 #18 Skrevet 26. oktober 2022 Første gang mannen, andre gang elskerinnen etter at han ble fri. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #19 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Akkurat med den frekvensen vi også holder på. Hvor lenge har dere hatt affæren? Tre måneder her. Har prøvd å skru litt ned for kommunikasjonen for å se om det kan gi seg. Men han kontakter meg hver dag, ønsker heller ikke å si han skal stoppe. samtidig som jeg vil det dør ut. Anonymkode: 6857d...056 Et halvt år på oss. Inngangen var uforpliktende sex, men vi ble raskt forelsket. Jeg trengte en katalysator og har nå gått. Han vurderer å gå, jeg tror ikke det kommer til å skje. Anonymkode: c75a3...f73
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #20 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Et halvt år på oss. Inngangen var uforpliktende sex, men vi ble raskt forelsket. Jeg trengte en katalysator og har nå gått. Han vurderer å gå, jeg tror ikke det kommer til å skje. Anonymkode: c75a3...f73 Alle gifte menn «vurderer», og det blir med vurderingen. Men det høres flott ut for en elskerinne. Anonymkode: fd436...37f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå