AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #1 Skrevet 26. oktober 2022 I dag fikk jeg vite at jeg har basaliom kreft i en klumpete flekk jeg har hatt i mange år.legen sa det var ikke farlig og ville skjære litt rundt der den ble fjernet for å se om alt var vekk.han sa at det var en krefttyper som ikke spredte seg til andre plasser i kroppen,men siden jeg har hatt den så lenge blir jeg redd at den kan det.noen som vet? Anonymkode: 38cde...522
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #2 Skrevet 26. oktober 2022 Jeg fikk den samme beskjeden for en uke siden, men har ikke tenkt mer på det. Legen sa at en skal være litt obs hvis en får det i ansiktet, for der er det mye lymfer. Anonymkode: ff067...3fe
bluedot Skrevet 26. oktober 2022 #3 Skrevet 26. oktober 2022 Dette er en krefttype som ikke sprer seg. Ikke bekymre deg. God bedring. ❤️
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #4 Skrevet 26. oktober 2022 bluedot skrev (Akkurat nå): Dette er en krefttype som ikke sprer seg. Ikke bekymre deg. God bedring. ❤️ Sprer den seg ikke selv om man har hatt den lenge.jeg har hatt den i 14 år,😀 Anonymkode: 38cde...522
bluedot Skrevet 26. oktober 2022 #5 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sprer den seg ikke selv om man har hatt den lenge.jeg har hatt den i 14 år,😀 Anonymkode: 38cde...522 Nei. Det er så godt som aldri eller uhyre sjelden at denne type kreft kan spre seg. Selv om du har hatt flekken i 14 år, så er det lite trolig at det har vært kreft i den så lenge.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #6 Skrevet 26. oktober 2022 bluedot skrev (6 minutter siden): Nei. Det er så godt som aldri eller uhyre sjelden at denne type kreft kan spre seg. Selv om du har hatt flekken i 14 år, så er det lite trolig at det har vært kreft i den så lenge. Takk for svar.legfn sa også at ved fjerning av området så var det nok borte,og han sa også at det ikke spredte seg til andre organer,men så har jeg jo klart å google,og en plass sto det at i helt sjeldne tilfeller der den hadde vært lenge og var stor at det hadde skjedd spredning,og ble jo selvfølgelig livredd Tusen takk for at du har svart meg😊 Anonymkode: 38cde...522
Mezzosoprena Skrevet 26. oktober 2022 #7 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): I dag fikk jeg vite at jeg har basaliom kreft i en klumpete flekk jeg har hatt i mange år.legen sa det var ikke farlig og ville skjære litt rundt der den ble fjernet for å se om alt var vekk.han sa at det var en krefttyper som ikke spredte seg til andre plasser i kroppen,men siden jeg har hatt den så lenge blir jeg redd at den kan det.noen som vet? Anonymkode: 38cde...522 Jeg skjønner virkelig at en beskjed som inneholder ordet kreft er veldig skummelt, men likevel forstår jeg ikke at du ikke stoler mer på legen din enn på "hvem-som-helst" inne på et anonymt forum på nett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå