Gå til innhold

Mandelsteiner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får dere dem ut? Jeg får de ikke ut med en bomullspinne, så jeg renser munnen flere ganger om dagen med saltvann. Noen tips? Venter på å bli henvist for fjerning av mandel.

Anonymkode: 3917e...deb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker enden på feks en eyeliner eller lignende også presser jeg inn ved siden av proppen så den går ut :) 

Anonymkode: f21a1...5fa

Skrevet

Vanskelig å presse dem ut. Best å fjerne hele skiten. Jeg gjorde det, og har ikke angra!! I mellomtiden; vann med sitrondråper hjelper på fordøyelsen  (steinene skriver seg bl.a herfra) og dropp melkeprodukter. Det fikk iaf mine propper til å dukke opp

Anonymkode: 9a14e...6d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vanskelig å presse dem ut. Best å fjerne hele skiten. Jeg gjorde det, og har ikke angra!! I mellomtiden; vann med sitrondråper hjelper på fordøyelsen  (steinene skriver seg bl.a herfra) og dropp melkeprodukter. Det fikk iaf mine propper til å dukke opp

Anonymkode: 9a14e...6d6

Fjerna du mandlene? Kan man bare gjøre det eller må mann ha sterk grunn til det?

Anonymkode: df24a...68f

Skrevet

Jeg fikk mine fjerna. Sa til fastlegen at jeg ble påvirket negativt psykisk av pussproppene da jeg var angstfull over om jeg luktet.

Fastlegen skrev på henvisningen til øre- nese og hals det at jeg var ofte plaget med halsbetennelser. Jeg hadde jo egentlig ikke det men når jeg kom til øre nese og hals så fikk jeg innvilget operasjon, sikkert pga de så at mandlene var store og hadde mange pusspropper.

Anonymkode: 088e5...b39

Skrevet

Jeg bruker tannkosten for å ta de ut.. altså den enden som ikke brukes til å pusse tennene med. Æsj det lukter grusomt ekkelt :( 

Anonymkode: 559df...96e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...