Ramy Skrevet 3. desember 2005 #1 Skrevet 3. desember 2005 For en deilig følelse. Kjæresten min skal på julebord med jobben i kveld, og her sitter jeg, alene med gode filmer, smågodt og god mat. Og jeg er ikke redd for at kjæresten min skal finne på noe med noen andre. Det er en herlig følelse. Ekstra herlig er den av den grunn at jeg har vært altfor sjalu i dette forholdet, og det har jeg aldri vært før. Typen var utro i sitt forige forhold, og det pluss at jeg har slitt med dårlig selvtillit de siste årene, har ført til at vi har hatt mange unødvendige krangler om ekser han har snakket med og andre damer jeg ikke ønsker han skal ha kontakt med. Men etter hvert har jeg begynt å innse at det er meg han elsker. Han har ikke gitt meg noen grunn til å tvile på han, det eneste som har gitt meg det er fantasien min. Så i løpet av de siste månedene har jeg gått fra å være en sjalu bitch til å bli en god og snill kjæreste som ikke står i veien for at kjæresten får feste med kompiser og ha det gøy uten mine falkeøyne over han. Og jeg har det bedre enn noen gang før. Jeg har fått fornyet selvtillit, og det har virket inn på forholdet vårt på flere måter... Så nå sitter jeg her, klar til en skikkeli hjemmekveld med bare meg og sofaen. Og jeg vet at etter at jeg har sovnet, kommer kjæresten min hjem, full og småkåt, og legger seg tett inntil meg før han sovner....... Jeg har han jo nesten hver kveld resten av året, så i kveld skal jeg med glede låne han vekk til kollegaer.
Gjest asdfg Skrevet 3. desember 2005 #3 Skrevet 3. desember 2005 utrolig hvordan noen er. En av partene skal på julebord og angsten for at den andre skal finne på noe er overveldene. kan disse folka slippe de på jobb? må være ekstremt lav selvtillitt. No har dette paret greid det da,men det er så mange andre.
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 3. desember 2005 #4 Skrevet 3. desember 2005 Åh, så deilig! Jeg var akkurat sånn som deg før.. Og er heldigvis i ferd med å komme over det.. Kjæresten min er på firmatur nå, men jeg stoler på det han sier.. Forferdelig slitsomt å skulle sitte og være redd for sånt hele tiden! Så gratulerer til deg! Og snart til meg.. =)
Gjest Bertine Skrevet 3. desember 2005 #5 Skrevet 3. desember 2005 He he, da er vi 2 Sitter med "E!" på tv, kaffi i koppen og smørbukk karameller.. Koooser meg!
Saeria Skrevet 3. desember 2005 #6 Skrevet 3. desember 2005 Er ikke det herlig? :-D Min var på julebord i går. Jeg satt i sofaen med pledd over meg og koste meg med med litt sjokolade, film på tv og litt brus. Ingen bekymringer what so ever. Herlig!
Gjest gjest1 Skrevet 3. desember 2005 #7 Skrevet 3. desember 2005 Min er på julebord nå og jeg har en smil sjokolade og ei flaske julebrus som selskap her jeg sitter forran PC'n Koser meg!
Gjest lumina Skrevet 3. desember 2005 #8 Skrevet 3. desember 2005 Elsklingen min er på byen i kveld. Synes det er deilig med en hjemmealene-kveld! Har leid en film og kjøpt masse snop.. Og når han ringer, så kjører jeg og henter han.. det gjør jeg alltid når han er ute (ikke for å overvåke altså, men han vil helst at jeg henter han...taxi er uansett så dyrt) Det er godt og deilig å kunne stole på kjæresten sin, og være glad på deres vegne at de skal ut og ha en festelig kveld på byen...
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #9 Skrevet 3. desember 2005 Synes det er så rart dette med julebord.En måned før det begynner så er avisene fulle av "hvordan takle julebordsesongen" og det snakkes om på tv med samlivseksperter og det hele.Snakk om å legge opp til det!Folk er da vel ut oftere uten partner en 1 gang i året? Og, ville man hatt seg med en kollega så har man vel mulighet til det i det daglige.
siebaeo Skrevet 4. desember 2005 #10 Skrevet 4. desember 2005 Og, ville man hatt seg med en kollega så har man vel mulighet til det i det daglige. ← Fylla har skylda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå