AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #1 Skrevet 26. oktober 2022 Hva er det beste tilbehøret du lager til middag? Hvilken type middagsretter passer det til? Eventuelt link til oppskrift? 😊 Anonymkode: 48d45...92c
Taluno Skrevet 26. oktober 2022 #2 Skrevet 26. oktober 2022 Ovnsbakte rotgrønnsaker. Det passer til det meste! Bruker hovedsakelig gulrot og rødløk. Så varierer jeg med kålrot, persillerot, pepperrot, potet, jordskokk og eventuelt annet jeg har. 3
Amossa Skrevet 26. oktober 2022 #3 Skrevet 26. oktober 2022 De grønnsakene vi bruker mest er løk, gulerot og brokkoli. De passer til alt. Løk stekes, has i gryter eller jeg sylter og har i glass i kjøleskapet. Gulerot kokes, stekes, raspes rå eller jeg lager gulrotstuing. Avkokt kål er godt når ny, og kålstuing er godt tilbehør hele året. Jeg bruker også å ha frosne erter i fryseren. Det er godt å putte i gryteretter, bare servere lett smørdampet eller som purè. Ovnsbakte rotgrønnsaker bruker vi helst om høsten når grønnsaker er på sitt beste. Jeg er av dem som spiser med øynene, så beter i striper og mange farger er favoritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå