AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #1 Skrevet 26. oktober 2022 Fikk match på tinder og sendte en melding på torsdag men ikke hørt noe enda. Hvor lang tid skal jeg la det gå før jeg sletter matchen? Anonymkode: a6b36...346
Vimsepims Skrevet 26. oktober 2022 #2 Skrevet 26. oktober 2022 Ikke alle er inne hver dag. Selv har jeg ikke på varsler da det ble for masete med alle varslene. Man kan fint ha flere matcher på en gang, det er bare å sveipe i vei...!
Blåjojo Skrevet 26. oktober 2022 #3 Skrevet 26. oktober 2022 Da vil jeg tro at du ikke får noe svar heller. Evt. får du svar når vedkommende er fri for andre å chatte med.
rampeguri Skrevet 26. oktober 2022 #4 Skrevet 26. oktober 2022 Vimsepims skrev (2 minutter siden): Ikke alle er inne hver dag. Selv har jeg ikke på varsler da det ble for masete med alle varslene. Man kan fint ha flere matcher på en gang, det er bare å sveipe i vei...! Har flere matcher, og iallefall 2 som ikke har svart siden jeg sendte første melding forrige uke - ikke lenge etter at jeg fikk match
rampeguri Skrevet 26. oktober 2022 #5 Skrevet 26. oktober 2022 Blåjojo skrev (2 minutter siden): Da vil jeg tro at du ikke får noe svar heller. Evt. får du svar når vedkommende er fri for andre å chatte med. Det er det jeg tenker også...tenker det er mest sannsynlig at jeg ikke hører noe i det hele tatt....
rampeguri Skrevet 26. oktober 2022 #6 Skrevet 26. oktober 2022 Og der var jeg visst ikke anonym lenger....
Blåjojo Skrevet 26. oktober 2022 #7 Skrevet 26. oktober 2022 rampeguri skrev (2 minutter siden): Det er det jeg tenker også...tenker det er mest sannsynlig at jeg ikke hører noe i det hele tatt.... Dessverre sånn Tinder fungerer fant jeg ut.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #8 Skrevet 26. oktober 2022 Hvorfor bry seg så mye om dette? Du har sendt ei melding til en fremmed fyr. Kanskje svarer han, kanskje ikke Anonymkode: 32964...124 1
Blåjojo Skrevet 26. oktober 2022 #9 Skrevet 26. oktober 2022 rampeguri skrev (1 minutt siden): Og der var jeg visst ikke anonym lenger.... 🙈
rampeguri Skrevet 26. oktober 2022 #10 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor bry seg så mye om dette? Du har sendt ei melding til en fremmed fyr. Kanskje svarer han, kanskje ikke Anonymkode: 32964...124 Fordi det er en grunn for at jeg er på tinder? Om han angrer på at han sveipa høyre kan han jo slette matchen? Siden jeg bor på et lite sted og ikke sveiper til høyre på de som bor veldig langt unna blir det nødvendigvis ikke ekstremt mange matcher.... 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #11 Skrevet 26. oktober 2022 du er en mann antar jeg? hvis ja ikke ha store forhåpninger om den matchen der.... Anonymkode: 687b3...c51
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #12 Skrevet 26. oktober 2022 Just now, rampeguri said: Fordi det er en grunn for at jeg er på tinder? Om han angrer på at han sveipa høyre kan han jo slette matchen? Siden jeg bor på et lite sted og ikke sveiper til høyre på de som bor veldig langt unna blir det nødvendigvis ikke ekstremt mange matcher.... En match på tinder trenger da ikke bety noe som helst. Kanskje sveiper han alle til høyre, kanskje er han ikke interessert, kanskje er han opptatt med en annen dame. Du har lagt for mye i denne matchen, og blitt skuffet. Du må endre innstilling, med mindre du har møtt dem fysisk er dette fremmede randoms som du ser bilder av. Det er et hav av andre menn å velge blant, det er ingen grunn til å dvele ved akkurat denne fyren Anonymkode: 32964...124
rampeguri Skrevet 26. oktober 2022 #13 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): du er en mann antar jeg? hvis ja ikke ha store forhåpninger om den matchen der.... Anonymkode: 687b3...c51 Neida, er dame. Og nei - har ikke forhåpning om noe som helst
rampeguri Skrevet 26. oktober 2022 #14 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En match på tinder trenger da ikke bety noe som helst. Kanskje sveiper han alle til høyre, kanskje er han ikke interessert, kanskje er han opptatt med en annen dame. Du har lagt for mye i denne matchen, og blitt skuffet. Du må endre innstilling, med mindre du har møtt dem fysisk er dette fremmede randoms som du ser bilder av. Det er et hav av andre menn å velge blant, det er ingen grunn til å dvele ved akkurat denne fyren Anonymkode: 32964...124 Veit det ikke betyr noe og har heller ikke lagt noe i denne matchen. Det bare irriterer meg at jeg får kontakt med 1 av 10 sånn cirka av de jeg får match med. Jeg legger ikke lista veldig høyt på de jeg sveiper høyre på. Eneste jeg har som minimum er at det står hvilket fylke de bor i - som da bør være samme som jeg bor i - og gjerne også sted i fylket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå