Gå til innhold

Vintersko til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beste du har hatt? Barna er 4 og 5 år☺️ Jeg foretrekker ullfór. Men kom gjerne med forslag uten ull også.

Skrevet

Ecco og bisgaard 

Anonymkode: c5705...092

Skrevet

Viking, sånn all over. De har alltid god kvalitet. Vanntette og varme. Holdbare.

Anonymkode: 9ed90...da3

• Liker 1
Skrevet

Viking.

Anonymkode: acbcd...719

Skrevet

Kuoma😁 beste vinterskoene vi har hatt. Har tidligere hatt Viking, veldig gode sko det og.

I år prøver vi med kamik siden de var på salg, men kjøper nok ett par kuoma når det blir skikkelig kaldt.

Anonymkode: 30c38...990

• Liker 2
Skrevet

Ecco Mountain ett eller annet, aldri våte eller kalde ben

Anonymkode: fe52d...cb0

Skrevet

Blir Kuoma i år også.

Anonymkode: 3c523...073

• Liker 1
Skrevet

Foretrekker Viking eller Superfit. 

Bor på vestlandskysten, så sjelden skikkelig kulde. Mer viktig at de er vanntette og slitesterke siden de ikke blir brukt så mye i snø.

Anonymkode: a8fe5...84f

Skrevet

Jeg har kjøpt viking toasty til eldste

Superfit culusuk til yngste. Hadde samme ifjor. 
Det er veldig gode sko! 

Skrevet

Kuoma. De er veldig lette, varme og enkle for barna å ta på.  Har vært favoritter her i mange år. 

• Liker 1
Skrevet

Viking.

Anonymkode: 1bdce...a9c

Skrevet

Ecco Snowmountain 

Anonymkode: 71def...742

Skrevet

Superfit culusuk og Viking 😊

• Liker 1
Skrevet

Mest fornøyd med Viking, uansett hvilken type sko 😊 Var også fornøyd med noen vintersko vi kjøpte fra Skofus for noen år siden, men har kun erfaring fra det ene paret 

Skrevet

Har jobbet i skobutikk i mange år. 
Jeg holder mest på Viking sine. 
Ecco sine er også bra, men de er trangere, så hvis du har et barn med høy vrist, så hadde jeg valgt Viking uten tvil. Husk at en skal ikke ha rene ullsokker i vintersko, men blanding av ull og bomull. Det er også lurt å ta ut innersålen og rengjøre skoene innvending. Dette fordi barn ofte får samd i skoene/sokkene og dette lan sette seg i innerforet og på sikt gnage hull i Gore-Tex membranen. 

Lykke til med skokjøp 🥰

Anonymkode: 2261a...603

• Nyttig 2
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ecco sine er også bra, men de er trangere, så hvis du har et barn med høy vrist, så hadde jeg valgt Viking uten tvil. Husk at en skal ikke ha rene ullsokker i vintersko, men blanding av ull og bomull. Det er også lurt å ta ut innersålen og rengjøre skoene innvending. Dette fordi barn ofte får samd i skoene/sokkene og dette lan sette seg i innerforet og på sikt gnage hull i Gore-Tex membranen. 

Lykke til med skokjøp 🥰

Samd= sand 🥴

Skrevet

Har aldri opplevd å være misfornøyd med Viking sine så jeg anbefaler det til alle som spør. :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Lykke til med skokjøp 🥰

Det viktigste bør være å prøve sko på barna, viking ble altfor brede for vår og dermed ble han også kald. Ecco passtvperfekt 

Anonymkode: c5705...092

Skrevet

Kuoma.. merk at de billige fra jollyroom ikke har skikkelig ullfor. Det skal være merket med en sau på merkelappen som er festet på skoen.

Beste skoene til små barn! Har kun brukt Kuoma til mine.

Anonymkode: dbb03...bf2

• Liker 2
Skrevet

Ecco snowmountain her også.

Nå har vi ikke prøvd så veldig mange forskjellige typer. Men begge barna syns Ecco-skoene er gode å ha på, og de holder seg varme på bena. Lillesøster har et par nå som vi kjøpte brukt til storesøster, og som fortsatt er fine. 

Anonymkode: dae5c...82b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...